Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Nyt job til MH
    Kræver det ikke også lidt kommunikative evner at udvikle unge fodboldspiller???
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Kræver det ikke også lidt kommunikative evner at udvikle unge fodboldspiller???
      Oooohhhh jo.... det er U19, ikke som pædagog i en vuggestue

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Oooohhhh jo.... det er U19, ikke som pædagog i en vuggestue
        Forventer ja ikke at han hjælper dem med at lære at gå på toilettet, men tvivler at den " bare træner hårdere" alene er god nok
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Søren Sorgenfri skriver om værdisætning af unge målmænd. Bernat siges allerede nu at have en værdi på 1.5 mil euro dvs over 11 millioner.

          https://www.nordicbet.dk/da/blog/unc...t-og-olafsson/
          Uden at det på nogen måde er det essentielle i artiklen irriterer følgende mig godt nok:
          “Unge Hans Christian Bernat har taget over efter Christensen i OB (efter transferrygter der pegede i retning af, at OB netop ville hente en erfaren keeper ind som afløser)”
          Hvis der var nogle reelle rygter om at OB ledte efter en mere erfaren afløser blev der så vidt jeg ved aldrig skrevet om dem i seriøse medier. OB var også ukarakteristisk klare i spyttet hele vejen igennem og insisterede på, at Bernat ville være vores løsning. Det var kun forskellige såkaldte eksperter, som regel dem med ret lidt forbindelse til eller fingeren på pulsen i OB, der mente at OB burde købe en erfaren målmand ind. Jaja, det er en detalje og mit rant er helt sikkert ude af proportioner, men altså på det ene punkt hvor klubben har været dygtige og fuldt startegi og historie de sidste par år er det irriterende at se uinformerede pundits’ forslag blive ophøjet til rygter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Uden at det på nogen måde er det essentielle i artiklen irriterer følgende mig godt nok:
            “Unge Hans Christian Bernat har taget over efter Christensen i OB (efter transferrygter der pegede i retning af, at OB netop ville hente en erfaren keeper ind som afløser)”
            Hvis der var nogle reelle rygter om at OB ledte efter en mere erfaren afløser blev der så vidt jeg ved aldrig skrevet om dem i seriøse medier. OB var også ukarakteristisk klare i spyttet hele vejen igennem og insisterede på, at Bernat ville være vores løsning. Det var kun forskellige såkaldte eksperter, som regel dem med ret lidt forbindelse til eller fingeren på pulsen i OB, der mente at OB burde købe en erfaren målmand ind. Jaja, det er en detalje og mit rant er helt sikkert ude af proportioner, men altså på det ene punkt hvor klubben har været dygtige og fuldt startegi og historie de sidste par år er det irriterende at se uinformerede pundits’ forslag blive ophøjet til rygter.
            Jeg faldt også over den påstand. Jeg er pænt overbevist om at det aldrig var på tale at hente en anden målmand ind. Man kunne se hver dag til træning at HC matchede OC. Så det ville ingen mening give

            Comment


              Så bliver JJ udmeldingen ikke mere tydelig

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...op-til-skifte/

              Han ser hvad der dukker op af andre tilbud og hvis ingen af de pakker er bedre end det OB tilbyder kunne han sagtens se sig selv blive

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så bliver JJ udmeldingen ikke mere tydelig

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...op-til-skifte/

                Han ser hvad der dukker op af andre tilbud og hvis ingen af de pakker er bedre end det OB tilbyder kunne han sagtens se sig selv blive
                Det kan kun tolkes på en måde og det er at der ikke længere er plads til ham i OB, og at AA, MH og de øvrige der beslutter det ser efter en ny profil til den position.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så bliver JJ udmeldingen ikke mere tydelig

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...op-til-skifte/

                  Han ser hvad der dukker op af andre tilbud og hvis ingen af de pakker er bedre end det OB tilbyder kunne han sagtens se sig selv blive
                  Smart af ham, åbner alle døre og kan snuppe bedste pakke. Vel fair nok, men evnerne er nok ikke til FCM eller Fck. Så maksimalt Bif i DK eller en mellemklub udenlands

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det kan kun tolkes på en måde og det er at der ikke længere er plads til ham i OB, og at AA, MH og de øvrige der beslutter det ser efter en ny profil til den position.
                    Vi kan ihverfald ikke vente på ham i al evighed og tænker heller ikke der kommet en overdrevet stor kontrakt på bordet.

                    Da BW omtalte at vi ikke skulle være så sentimentale med vores spillere kunne det godt være en hentydning til specielt JJ. Der skal ske noget nyt i OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Vi kan ihverfald ikke vente på ham i al evighed og tænker heller ikke der kommet en overdrevet stor kontrakt på bordet.

                      Da BW omtalte at vi ikke skulle være så sentimentale med vores spillere kunne det godt være en hentydning til specielt JJ. Der skal ske noget nyt i OB
                      Håber JJT får et udlandseventyr og så er han mere end velkommen til at komme hjem om et par år.
                      Håber Tverskov får anførerbindet og at han får en klasse makker ved sin side + en 6’er med stort 6.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så bliver JJ udmeldingen ikke mere tydelig

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...op-til-skifte/

                        Han ser hvad der dukker op af andre tilbud og hvis ingen af de pakker er bedre end det OB tilbyder kunne han sagtens se sig selv blive
                        Han skulle ikke være tilbudt anførerbindet i den situation og når han ikke vil comitte sig til klubben bør klubben ikke satse på ham.
                        Han er ikke god nok til sin plads og så længe OB’s plan er at skulle op til modstanderens felt hurtigst muligt og derfor holder fire fremme så skal midten være bedre defensivt for at holde balancen på holdet og beskytte forsvaret …
                        Der skal hentes en ny og bedre 6’er der kan skille sig af med bolden fremadrettet og det er ikke nødvendigvis Aron der skal erstattes …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Vi kan ihverfald ikke vente på ham i al evighed og tænker heller ikke der kommet en overdrevet stor kontrakt på bordet.

                          Da BW omtalte at vi ikke skulle være så sentimentale med vores spillere kunne det godt være en hentydning til specielt JJ. Der skal ske noget nyt i OB
                          Det sidste er jeg også overbevist om, og sådan set også det første, og jeg tænker da at OB med MH og BW i spidsen og strategien i baghånden har afklaret med AA hvem der er interessante for OB både i SL og andre ligaer, primært i norden. Selvf. er det altid ærgerligt at sige farvel til en der har OB under huden som JJ har, men jeg fornemmer alliwl at afskeden ikke bliver supervanskelig for fans, men meget afhænger jo også af hvad der kommer ind på den position. Det er virkelig her strategier og scouting skal gå op i en højere enhed.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Han skulle ikke være tilbudt anførerbindet i den situation og når han ikke vil comitte sig til klubben bør klubben ikke satse på ham.
                            Han er ikke god nok til sin plads og så længe OB’s plan er at skulle op til modstanderens felt hurtigst muligt og derfor holder fire fremme så skal midten være bedre defensivt for at holde balancen på holdet og beskytte forsvaret …
                            Der skal hentes en ny og bedre 6’er der kan skille sig af med bolden fremadrettet og det er ikke nødvendigvis Aron der skal erstattes …
                            Jeg kan faktisk godt forstå valget af JJ som anføre .. Tverskov var skadet og der var brug for en til at tage over i en periode. JJs uomtvistelige talent, og hans historik i klubben synes jeg gjorde det til et naturligt valg, måske var det også et sats på at JJ med det ansvar på skuldrene kunne hæve sit niveau og dermed gøre sig selv helt uundværlig på holdet. Hvis det havde sket havde han også hævet sin værdi både i OB og for andre der kunne tænke sig at tilknytte ham .. det skete desværre ikke sådan helt rigtigt. Sidst men ikke mindst havde AA måske også brug for at vise at der ingen hellige køer der skal stå i vejen for hans arbejde. Jeg tvivler ikke på JJ gør arbejdet færdig i OB, men om det skal være som anføre må AA bestemme, jeg synes at Aron står langt fremme i køen til det job.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Han skulle ikke være tilbudt anførerbindet i den situation og når han ikke vil comitte sig til klubben bør klubben ikke satse på ham.
                              Han er ikke god nok til sin plads og så længe OB’s plan er at skulle op til modstanderens felt hurtigst muligt og derfor holder fire fremme så skal midten være bedre defensivt for at holde balancen på holdet og beskytte forsvaret …
                              Der skal hentes en ny og bedre 6’er der kan skille sig af med bolden fremadrettet og det er ikke nødvendigvis Aron der skal erstattes …
                              Det var en mærkelig disposition med det anførerbind, når det helt tydeligt tegner til han vil afsted. Desuden må vi også bare sige at kvaliteten i hans spil her i efteråret heller ikke har været anførerbindet værdig, så på den måde er det også bedst han finder en ny klub, så vi ikke skal ud i ballade med at pille det af ham osv.
                              Med mindre Bashkim fortsætter sin deroute tror jeg han står stærkest i billedet til anførerbindet. En dark horse kunne være Aron, men jeg er ikke tæt nok på træningsbanen til at vide om han udstråler det potentiale overfor sine holdkammerater. Jeg synes bare han er spilleren i vores trup med det største OB-dna vi snakker så meget om.
                              Det til trods skal Tverskov fortsat have en kvalificeret makker ved sin side og en slider med kvalitet på bolden foran sig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det var en mærkelig disposition med det anførerbind, når det helt tydeligt tegner til han vil afsted. Desuden må vi også bare sige at kvaliteten i hans spil her i efteråret heller ikke har været anførerbindet værdig, så på den måde er det også bedst han finder en ny klub, så vi ikke skal ud i ballade med at pille det af ham osv.
                                Med mindre Bashkim fortsætter sin deroute tror jeg han står stærkest i billedet til anførerbindet. En dark horse kunne være Aron, men jeg er ikke tæt nok på træningsbanen til at vide om han udstråler det potentiale overfor sine holdkammerater. Jeg synes bare han er spilleren i vores trup med det største OB-dna vi snakker så meget om.
                                Det til trods skal Tverskov fortsat have en kvalificeret makker ved sin side og en slider med kvalitet på bolden foran sig.
                                Som jeg ser det. Så er der simpelthen ikke den der klare anfører type som fx Drachmann var på træningsbanen. Jeg ved ikke hvordan det er på de indre linjer. Det nærmeste vi kommer er nok Kadrii eller Kasper når der bliver råbt og dirigeret lidt til træning. Men det er ikke det vilde der kommer fra dem hellere

                                Comment

                                Working...
                                X