Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er da godt nok dødt med rygter....

    Savner tiden med Julemanden (eller hvad han nu kaldte sig) !

    Comment


      Det her er heller ikke rygte-siden, men udelukkende ønsker og tanker Der er vist ikke et eneste rygte herinde
      Men ja - kunne da være spændende med et rygte

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
        Det her er heller ikke rygte-siden, men udelukkende ønsker og tanker Der er vist ikke et eneste rygte herinde
        Men ja - kunne da være spændende med et rygte
        Øøøhhh.... er dette ikke en rygteside ellers skal titlen da ændres

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Det er da godt nok dødt med rygter....

          Savner tiden med Julemanden (eller hvad han nu kaldte sig) !
          Det er helt tilbage fra da jeg var fan :D, jeg ved endda hvem han var/jeg har arbejdet sammen med ham ... han arbejdede i organisationen og kendte folk der vidste mere eller mindre alt, det var så ikke meningen at han skulle fortælle det videre :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Øøøhhh.... er dette ikke en rygteside ellers skal titlen da ændres
            Jo det er siden, men mente blot - lidt i sjov - at der rent faktisk ingen rygter har været herinde i hvertfald ikke mange

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Det er helt tilbage fra da jeg var fan :D, jeg ved endda hvem han var/jeg har arbejdet sammen med ham ... han arbejdede i organisationen og kendte folk der vidste mere eller mindre alt, det var så ikke meningen at han skulle fortælle det videre :D.
              Ja, det var tider, hvor han kunne sætte gang i festen

              Synes også at forummet var mere aktivt den gang, hvor vi to tog en del runder med Iran, Vollsmose, kernekraft og andre emner. Vi var / er dybt uenige, men nød diskussionerne, da du "tvang" mig til at se sagerne fra flere sider

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Ja, det var tider, hvor han kunne sætte gang i festen

                Synes også at forummet var mere aktivt den gang, hvor vi to tog en del runder med Iran, Vollsmose, kernekraft og andre emner. Vi var / er dybt uenige, men nød diskussionerne, da du "tvang" mig til at se sagerne fra flere sider
                Edit: fik ikke lige svaret på det hele :).

                Uha ja, der var vi vidt omkring :D ... hed du også online dengang?
                Jeg er altid glad for at kunne give folk et andet perspektiv og jeg er stadig lige knaldrød ... "Så lææænge jeg lever ...".

                Ja mit debatfokus er flyttet andre steder hen (til en side der ikke behøver mere reklame), når det ikke lige drejer sig om bold ... der er det heldigvis delt mellem flere sider.

                Ja, det vil jeg tro er korrekt, der var nok lidt flere debattører, men det er nu stadig det mest imponerende vedrørende OB/OSE, det her debatforums aktivitetsniveau ... det kan de fleste danske klubber ikke matche.
                Det siger måske en del at OB/OSE ikke er involveret :D.

                Han hed Keld Julemand, jeg kan sige så meget at med det navn han reelt har, så var det ikke det smarteste nick :D!
                Last edited by Entusiastens; 03-01-2022, 18:29.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Så er da lidt nyt omkring transfers

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-naeste-saeson

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så er da lidt nyt omkring transfers

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-naeste-saeson
                    Jeg ville gerne bytte Sander for BK :).

                    Men han gider, forståeligt, næppe OB længere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så er da lidt nyt omkring transfers

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-naeste-saeson
                      Vel ikke den store overraskelse, men fint at få ord på det. Det bliver spændende hvad vores dynamiske duo kan gøre for at det lykkes og om Sander sælges som en succes i norsk fodbold, eller som en spiller der ikke havde niveauet til sl.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så er da lidt nyt omkring transfers

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-naeste-saeson
                        Man må da håbe at OB slår til denne gang.

                        Mine kilder fortalte mig at man takkede nej til reelle tilbud i sommeren 2020 og konkrette tilbud fra russiske klubber i vinteren 20/21 - Så slå dog til, når man ved at Odds vil have og nok gerne vil betale lidt mønt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Man må da håbe at OB slår til denne gang.

                          Mine kilder fortalte mig at man takkede nej til reelle tilbud i sommeren 2020 og konkrette tilbud fra russiske klubber i vinteren 20/21 - Så slå dog til, når man ved at Odds vil have og nok gerne vil betale lidt mønt.
                          Ja det fatter man ikke. Odds kan næppe betale det samme som en russisk klub. Men hvorfor sige nej til penge tilbud for så at leje ham ud bagefter uden nogen intention om at hente ham tilbage som man ser FCM gøre? Fatter det ikke

                          Jeg hørte om afslag i sommers på 2 stk OB spillere som jeg stadig den dag idag ikke fatter at man sagde nej til.
                          Men de må jo have penge nok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                            Man må da håbe at OB slår til denne gang.

                            Mine kilder fortalte mig at man takkede nej til reelle tilbud i sommeren 2020 og konkrette tilbud fra russiske klubber i vinteren 20/21 - Så slå dog til, når man ved at Odds vil have og nok gerne vil betale lidt mønt.
                            Det kan være at OB har valgt at holde fast i et prisskilt de har sat på Sander, og ad den vej signalere at "det er prisen på grisen" og hvis i vil have ham må i betale. Det lyder dog som et noget rigidt system hvis OB ikke har nogen intentioner om at bruge ham.


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja det fatter man ikke. Odds kan næppe betale det samme som en russisk klub. Men hvorfor sige nej til penge tilbud for så at leje ham ud bagefter uden nogen intention om at hente ham tilbage som man ser FCM gøre? Fatter det ikke

                              Jeg hørte om afslag i sommers på 2 stk OB spillere som jeg stadig den dag idag ikke fatter at man sagde nej til.
                              Men de må jo have penge nok.
                              Hey i en så kedelig tid uden hverken bold, eller andre rygter, så bliver man da lidt nysgerrig på hvilke spillere OB afviste at sælge. Gerne hvilke priser der var tale om også .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja det fatter man ikke. Odds kan næppe betale det samme som en russisk klub. Men hvorfor sige nej til penge tilbud for så at leje ham ud bagefter uden nogen intention om at hente ham tilbage som man ser FCM gøre? Fatter det ikke

                                Jeg hørte om afslag i sommers på 2 stk OB spillere som jeg stadig den dag idag ikke fatter at man sagde nej til.
                                Men de må jo have penge nok.
                                Fortæl - fortæl!

                                Comment

                                Working...
                                X