Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men hvem er det han skal erstatte på banen og hvor længe?
    Har han tænkt sig at slutte karrieren i OB så fint nok men er det for at tegne et halvt års kontrakt for at spille sig i form tænker jeg at det vil ødelægge en del på holdet uanset hvor fedt det vil være at se ham i en OB trøje.
    Selvfølgelig fint med trøjesalg og eksponering men det vil være noget miskmask af investorer der vil eje ham og skumme fløden ved et salg hvis han skriver en længere kontakt såfremt han skal have en løn på bare 10% af hans normale niveau.
    Skal man bygge spillet op om ham i en kortere eller længere periode? Hvilke spillere har OB der kan matche ham?
    Hypen er fin men hvor er det lange lys?
    Han skal spille JJs plads, CE og Aron kunne blive et stærkt makkerpar på midten, og så tror jeg at man sælger JJ i dette vindue.
    Vi må se

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enig. Men end bedre venstreback er vigtigere IMO end at få en CF ind i dette vindue. Med en god venstreback og en stærk 6`er tror jeg
      vores centrale forsvar vil se bedre ud. Det kan godt vente indtil sommer når AJA smutter
      Enig. Jeg er ihvertfald ikke imponeret over skjelvik

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

        Enig. Jeg er ihvertfald ikke imponeret over skjelvik
        Han er en flot mand. Og han gav sin trøje til en lille knægt i søndags. Kæmpe kredit

        Men han er en forhindring hvis vi skal have et godt fodboldhold med gode spillere på alle pladser

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Men end bedre venstreback er vigtigere IMO end at få en CF ind i dette vindue. Med en god venstreback og en stærk 6`er tror jeg
          vores centrale forsvar vil se bedre ud. Det kan godt vente indtil sommer når AJA smutter
          Det bliver med 99% sandsynlig nedrykningsspil. Hvis der er nok i de unge bør de få kampe. Men hvis det kun er nostalgi i forhold til egen avl og hvis der ikke er udsigt til at de bliver superligaspillere, så skal vi spille en ny stærke CFer ind. Et holds sikkerhed kommer ofte fra forsvaret.
          Havde vi haft CS i stedet for Jørgen, så havde han formodentlig scoret på en af Jørgen vådeskud i Randers kampen.

          Comment


            CE blev rykket længere ned i banen - med stor succes - i Inter. Han skal være klassisk playmaker, hvis det utænkelige skulle ske, at han vender hjem.

            En regelret 4-3-3 med JJ - CE - AT. Det er fandme potent!

            Samme plads jeg gerne så Frø prøvet på. En klassisk spilfordeler på linje med 2 støttende spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              CE blev rykket længere ned i banen - med stor succes - i Inter. Han skal være klassisk playmaker, hvis det utænkelige skulle ske, at han vender hjem.

              En regelret 4-3-3 med JJ - CE - AT. Det er fandme potent!

              Samme plads jeg gerne så Frø prøvet på. En klassisk spilfordeler på linje med 2 støttende spillere.
              Tjaeh. Det er vel ligegyldigt hvor på banen Frø står og kigger på at resten af holdet arbejder defensivt

              Jeg kan nu meget godt lide ham fremme i banen bag angriberen. Hvis han nu brugte rigtig meget tid på at øve skud fra feltkanten, så tror jeg det bliver rigtig godt med ham i Alms system.

              Comment


                Så er det bare med at få sendt et kontraktudspil til Eriksens agent. Han er officielt fri på markedet

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...ksens-kontrakt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så er det bare med at få sendt et kontraktudspil til Eriksens agent. Han er officielt fri på markedet

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...ksens-kontrakt

                  Gad vide hvor gode venner Rasmus Falk og Christian Eriksen er...håber dælme ikke han trækker CE øst over!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg


                    Gad vide hvor gode venner Rasmus Falk og Christian Eriksen er...håber dælme ikke han trækker CE øst over!
                    De er gode venner uden tvivl. Og jeg tænker ham vil få RIGTIG mange sms`er og tilbud. Men vi må jo håbe at familien og lidt ro trækker mest.
                    Men FCK er da også et godt bud

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-4A3yFPmYrDYw
                      Spiller som en ligegyldig netflix serie. Der er ret rammende, totalt forudsigeligt, med de få undtagelser Tver, sabbi, Frø og Jebali i mere eller mindre grad kommer med.
                      Last edited by tOrnBjerg; 17-12-2021, 16:34.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-4A3yFPmYrDYw
                        Spiller som en ligegyldig netflix serie. Der er ret rammende, totalt forudsigeligt, med de få undtagelser Tver, sabbi, Frø og Jebali i mere eller mindre grad kommer mef.
                        Ja han rammer den meget godt her

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lig-forfatning
                          Godt han kan ser det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Alle udefra kan jo se det. Det er bare og åbne sine øjne og være ærlig med det man ser.

                            Vi må se om han beholder den ærlighed når han tiltræder.
                            Jeg bliver virkelig skuffet hvis han ikke lykkedes med at forstærke holdet væsentligt her til vinter. Med væsentlig mener jeg mindst 2 profiler der glider direkte ind.

                            Comment


                              Jeg er forsigtig optimist, af følgende grunde:

                              Enrico Augustinus har kaldt BW for OB's største sportslige investering. Sikkert ikke billig, tror
                              (i hvert fald håber) derfor at man lader ham have frie hænder inden for den økonomiske ramme. Lader ham bruge al sin erfaring.

                              Derudover kommer BW med stor pondus, tror han er vant til pres og bliver ikke nemt væltet omkuld.


                              Men der er visse historiske grunde i OB de sidste 10 år der gør mig i tvivl

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Meget forfriskende at han åbenmundet kommer ind og får sat lidt ord på de problemstillinger OB uden tvivl bøvler med. OB selv fremhæver lidt tilskuer og seerfremgang, hvilket selvfølgelig også skal belyses, men ellers gemmes problemerne lidt af vejen, ved at Hemme og Alm kommer i studiet og siger en masse ingenting. Kadrii har selvfølgelig også været på banen, men det overskygges bare for meget af han også selv har spillet et forfærdeligt halvår.
                                Det bliver spændende at følge om han følger op i samme bramfri tone, når han får sin dagligdag i Ådalen. Det håber jeg virkelig, for der er brug for det når nu man har fået fat i et fornuftigt fangrundlag, at vi bliver gjort bevidste om at det ikke er her OB høre til. Vi skal udvikle os herfra og derfor skal vi være naturligt kritiske. Brøndby er det bedste eksempel på en klub der har brugt ressourcer på at holde fat i fanbasen og siden har udviklet klubben til igen at være en topklub i dansk fodbold. Det har været et langt og sejt træk, hvor problemerne er blevet belyst, men nu står de med en omend endnu stærkere fanbase end i deres storhedstid og har et fedt hold.
                                Det må være et eksempel at følge, når nu vi faktisk har fået lokket interessen til at komme på stadion, at stå inde for sine ambitioner og så få synliggjort problemstillingerne, når man gang på gang fejler.
                                Det kræver dog først og fremmest at man har folk i organisationen der kan se det og det bør en mand som BW kunne med hans erfaring fra en klub der har bølget igennem succeser og fiaskoer igennem de mange år han har været der.

                                Comment

                                Working...
                                X