Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ud fra det jeg hører, så tror jeg ikke vi skal vente mange dage efter returkampen mod Randers, før at Henrik Hansen bliver offentliggjort som ny Sønderjyske træner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Ud fra det jeg hører, så tror jeg ikke vi skal vente mange dage efter returkampen mod Randers, før at Henrik Hansen bliver offentliggjort som ny Sønderjyske træner.
      Mon ikke bare de har læst denne artikel?

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ny-cheftraener

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Mon ikke bare de har læst denne artikel?

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ny-cheftraener
        Jeg har hørt det fra en som jeg ved har fingeren på pulsen og har smidt mig nogle lunser før, så det tror jeg ikke. Samme kilde kunne også fortælle, at Michelsen var den første der var i kikkerten, men at en sag tilbage fra hans første tid i klubben gjorde, at de ikke kan ansætte ham igen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Jeg har hørt det fra en som jeg ved har fingeren på pulsen og har smidt mig nogle lunser før, så det tror jeg ikke. Samme kilde kunne også fortælle, at Michelsen var den første der var i kikkerten, men at en sag tilbage fra hans første tid i klubben gjorde, at de ikke kan ansætte ham igen.
          Okay. Ved denne kilde om der falder lidt småmønt af til OB?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Okay. Ved denne kilde om der falder lidt småmønt af til OB?
            Der blev snakket lidt om en klausul der kunne udløses, hvis han skulle blive tildelt et cheftrænerjob, men hvad den lyder på, vidste han vidst ikke noget om.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Der blev snakket lidt om en klausul der kunne udløses, hvis han skulle blive tildelt et cheftrænerjob, men hvad den lyder på, vidste han vidst ikke noget om.
              Håber de må slippe 500.000-1.000.000 for ham. De skal satme ikke have ham gratis

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Håber de må slippe 500.000-1.000.000 for ham. De skal satme ikke have ham gratis
                De ville da være naturligt, det er en cheftræner i hvert fald rigeligt værd, hvis han er den rigtige. Men der kan jo have ligget en "gentleman-aftale" i den seneste forlængelse, som måske var en af grundene til, at man kunne holde ham. For jeg er ret sikker på, at HH så sig selv som værende i spil til at skulle overtage efter Michelsen.

                Comment


                  Kadrii igen ude med bemærkninger om noget ikke er som det bør være:

                  Hvad OB skal gøre anderledes til foråret i forhold til efteråret for at rette op på skuffelserne er Kadrii tøvende med at svare på.

                  - Det er et stort spørgsmål at svare på i forhold til, hvad holdet skal ændre til foråret.

                  - Der er mange ting, og jeg ved ikke om det er det rigtige tidspunkt at tale om det nu, slutter Kadrii.


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-er-top-seks/



                  Og Hemmingsen bliver igen vag og ukonkret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og Hemmingsen bliver igen vag og ukonkret
                    Tror faktisk det er fordi Hemmingsen ikke helt ved hvad der skal ske i forårs vinduet.

                    Det er jo en helt anden mand der skal styre det.


                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Tror faktisk det er fordi Hemmingsen ikke helt ved hvad der skal ske i forårs vinduet.

                      Det er jo en helt anden mand der skal styre det.

                      Ikkke for at forsvare ham, men han er dead man walking. Det er sjovt at de ikke lærte af JM sagen. Tåbeligt de ikke fyrede ham og gav HH en chance. Nu er det så Hemme som går rundt og godt ved at fremtiden bliver med meget mindre indflydelse. Ebbe Sand bevarede værdigheden i BIF. Hemme viser bare at han er endnu en fejlansættelse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Tror faktisk det er fordi Hemmingsen ikke helt ved hvad der skal ske i forårs vinduet.

                        Det er jo en helt anden mand der skal styre det.

                        Jo ja. Men han var super konkret efter FCN kampen. Men det var så også 1 uge siden….

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jo ja. Men han var super konkret efter FCN kampen. Men det var så også 1 uge siden….
                          Ja, men det er jo fordi han godt ved hvad der står i strategien.

                          Men jeg tror bare ikke han vil snakke om noget han ikke skal være en del af.

                          Comment


                            Jeg opjusterer lige mit CE barometer til 0,5% efter at have hørt dagens SFÅ 500% stigning på 14 dage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg opjusterer lige mit CE barometer til 0,5% efter at have hørt dagens SFÅ 500% stigning på 14 dage
                              Hvis det fortsætter med en femdobling hver 14 dage så skriver vi ja kontrakt med ham i slutning af januar! ​​
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Hvis det fortsætter med en femdobling hver 14 dage så skriver vi ja kontrakt med ham i slutning af januar! ​​
                                Jeg tør ikke håbe

                                Comment

                                Working...
                                X