Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ds-fritstillet
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Han viste intet da han var i AGF. Hvor mange kampe har han i det hele taget spillet siden han forlod os?
      I mine øjne ville det være at bruge flere dumme penge.
      Der skal købes til starteren. Ikke bredden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Enig i mange af dine betragtninger, men jeg anser det som utopi, at klubben allerede nu skiller sig af med JS, da de jo lige har kontrakter ham i år. Det et om noget, så spildte lønkroner, med mindre altså, at vi kan tjene penge på, at sælge ham. Og det anser jeg ikke som en positiv vinkel på den historie. Aron har spillet stærkt og stabilt de seneste 6-8 kampe, så byg spillet op om ham på midtbanen. AJA er en god substitut at have i baghånden, når de unge skal spilles ind på holdet med Tverskov.
        AJA er ingen god sub hvis vi har ambitioner. KL kunne være en udemærket reserve, men det er nok ikke der han ser sig selv

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Tror stadig på Vestergaard fra det nye år af. Men ja en ordentlig 6'er der kan støtte op om ham. Så er han godt dækket ind og også med Tverskov på sin side
          Han har problemer med knæet igen og var ikke i nærheden af holdet her i efteråret. Jeg tror det næppe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Skal man så sende Aron på bænken eller anføreren?

            Såfremt JJT ikke har forlænget inden 31.12 vil jeg ikke have skrubler med at finde en afløser - så god er han heller ikke og på trods af at han er egen avl med mange år på bagen og anfører så viser han ikke meget lederskab på banen.

            Ellers enige omkring talenterne. De skal være gode nok og hvis ikke de kan slå AJA af så er de måske ikke gode nok (endnu). Men jeg syntes ikke at Østrøm faldet igennem i forhold til at han spillede på uvant plads .. han skal altså have mere spilletid i foråret ..
            JJ skal på bænken. En super 6`er med lidt evner på bolden sammen med Aron… Det kunne blive godt

            Comment


              Kæmpe nej tak

              Comment


                virkelig et klassesalg vi lavede der. Men vi har allerede Hylle, som i min optik også er bedre end Mathias

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  virkelig et klassesalg vi lavede der. Men vi har allerede Hylle, som i min optik også er bedre end Mathias
                  Enig, men hvis MJ er i kampform så kunne det være en idé med en kort kontrakt hvor han har muligheden at spille sig op. Tror ikke at vi ser meget af Hylle i denne sæson. Det bruger vel stadig tid at komme på banen igen og MJ har den samme spidskompetencer som Hylle.
                  I øvrigt synes OB skulle skrive forlængelse med Hylle med det samme. Det går også om at støtte en ung spiller som blev meget uheldigt skaderamt og er vel økonomisk ikke den dyreste kontrakt
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Enig, men hvis MJ er i kampform så kunne det være en idé med en kort kontrakt hvor han har muligheden at spille sig op. Tror ikke at vi ser meget af Hylle i denne sæson. Det bruger vel stadig tid at komme på banen igen og MJ har den samme spidskompetencer som Hylle.
                    I øvrigt synes OB skulle skrive forlængelse med Hylle med det samme. Det går også om at støtte en ung spiller som blev meget uheldigt skaderamt og er vel økonomisk ikke den dyreste kontrakt
                    Tror ikke mj har hvad der skal til, men jeg er enig med Hylle. Han står jo i lort til halsen og det må være ligetil lidt kynisk at score en billig kontrakt med ham. Jeg synes også vi har savnet hans fart, nu når de øvrige minus Sabbi ikke rigtig har den. Jeg tror den vil komme ham mere til gode I alms system end under JM

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Enig, men hvis MJ er i kampform så kunne det være en idé med en kort kontrakt hvor han har muligheden at spille sig op. Tror ikke at vi ser meget af Hylle i denne sæson. Det bruger vel stadig tid at komme på banen igen og MJ har den samme spidskompetencer som Hylle.
                      I øvrigt synes OB skulle skrive forlængelse med Hylle med det samme. Det går også om at støtte en ung spiller som blev meget uheldigt skaderamt og er vel økonomisk ikke den dyreste kontrakt
                      Fuldkommen enig. Synes ikke der kan være tvivl om at Hylle har en fremtid i OB. En fynbo med klare spidskompetencer og en kynisme foran kassen, som ikke mange af vores andre angribere har. Han skal generelt set bruge meget få afslutninger på at score.

                      Comment


                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...X-8cV4WXEElSqM

                        Den er hjemme, gutterne!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Fuldkommen enig. Synes ikke der kan være tvivl om at Hylle har en fremtid i OB. En fynbo med klare spidskompetencer og en kynisme foran kassen, som ikke mange af vores andre angribere har. Han skal generelt set bruge meget få afslutninger på at score.
                          Der vil jo desværre uvægerligt være et åbent spørgsmål ift. om Hylle kommer til at ramme samme topspeed igen efter en større knæskade. Forhåbentligt kan han det, men det er næppe noget, vi kan planlægge efter ift. trupsammensætning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Et sted skal han jo træne lidt. Og hvad er bedre end tæt ved sin nye bolig. Jeg tror det er alt for tidligt at tro på CE i OB foreløbig.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg


                              Et sted skal han jo træne lidt. Og hvad er bedre end tæt ved sin nye bolig. Jeg tror det er alt for tidligt at tro på CE i OB foreløbig.
                              Jeg tror heller ikke på det. Men der er vel 0,1% chance for at han har brug for et langt forløb for at komme i form til international fodbold og det kunne ende i 6 måneders leje fra Inter som så sælger ham til en større klub til sommer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg tror heller ikke på det. Men der er vel 0,1% chance for at han har brug for et langt forløb for at komme i form til international fodbold og det kunne ende i 6 måneders leje fra Inter som så sælger ham til en større klub til sommer
                                Men må Inter det? Jeg tænker juridisk og forsikringsmæssigt. Når nu han ikke må spille i Italien, må han så overhovedet været ejet af en italiensk klub og spille et andet sted?

                                Aner ikke noget om det, tænker bare højt.

                                Jeg tror fortsat ikke på CE i OB, men måske vi trods alt er gået fra promiller til procenter i sandsynlighed efterhånden.

                                Comment

                                Working...
                                X