Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Vi SKAL i hvert fald have en centerback ind. Han lyder spændende. Profilen skal i hvert fald være én der har lederegenskaber og er en stor profil med international erfaring - det må være kriterierne. Ikke flere AJA's og Kasper Larsen's..
Først og fremmest skal der luges ud i det vi har. Aja, Kasper L og skjelvik bringer os ingen andre vegne en 1. Division.
Og man kunne fortsætte på midten.
De spillere vi har der skulle være profiler, ville så langt fra være sikker på start plads hos dem vi måler os med. Vi kan ikke finde ud af at købe profiler. Og har heller ikke råd.
= Derfor må vi lave vores egne profiler. Lad østrøm få pladsen ved siden af tverskov. Det bliver da ikke dårligere.
Prøv brems og Tari og af.
Jeg er simpelthen så skuffet over, at man sætter en storstilet strategi op med brug af egen avl, og så ansætter man michelsen-light
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Vi SKAL jo også have venstre back, def. midt og en angriber der passer til systemet. Og det i et vindue hvor det er proklameret, at det bliver et roligt et.
Først og fremmest skal der luges ud i det vi har. Aja, Kasper L og skjelvik bringer os ingen andre vegne en 1. Division.
De spillere vi har der skulle være profiler, ville så langt fra være sikker på start plads hos dem vi måler os med. Vi kan ikke finde ud af at købe profiler. Og har heller ikke råd.
= Derfor må vi lave vores egne profiler. Lad østrøm få pladsen ved siden af tverskov. Det bliver da ikke dårligere.
Jeg er simpelthen så skuffet over, at man sætter en storstilet strategi op med brug af egen avl, og så ansætter man michelsen-light
Comment
-
Vi SKAL jo også have venstre back, def. midt og en angriber der passer til systemet. Og det i et vindue hvor det er proklameret, at det bliver et roligt et.
Comment
-
Vintervinduer er bare traditionelt ikke dem hvor de fleste døre står på klem, men vi kan da håbe på BW har godt fat i det skandinaviske marked, hvor der nok er størst chance for at hente spillere, da deres sæsoner slutter nu her.
Jeg må også bare erklærer mig både skuffet men også urolig ved at de unge forsvarsspillere vi har ikke bliver brugt, når kvaliteten blandt deres ældre konkurrenter er så lav. Er de bare døgnfluer der sminker truppen, så den kommer til at fremstå yngre og mere spændende end den er, eller er Alm og resten af trænerteamet bare ikke modige nok. Vi så jo med Fenger og Frø der fik chancen af nød i foråret 2020 og blomstrede, at de ikke nødvendigvis er for dårlige, selvom de ikke var tiltænkt en rolle. I samme ombæring kunne nævnes Klynge, som jo også spillede ganske fint.
Det er sgu lidt vattet de ikke bliver prøvet af, og jeg synes sgu ikke man i OB får bedre forudsætninger end nu for at køre dem ind. Sønderjyske og Vejle taber ligeså meget som os og Top 6-bussen er over alle bjerge, så det er ganske risikofrit at forsøge et par stykker imod FCN, hvor de så også får lov at slås med en række jævnaldrende.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Tror nu nok vi har råd til en profil eller to som det ser ud nu. Vi har en del flere ungdomsspillere på kontrakt, så det må simpelthen være nogle lønkroner til overs i budgettet. Men ja, det handler i høj grad om at få luget ud. AJA, (synes godt vi kan beholde Kasper, men kun som backup), Skjelvik (kommer desværre nok ikke til at ske lige med det samme), Opondo (ligegyldig spiller, hvor vi hellere skal bruge de unge i stedet), Okosun (passer på ingen måde ind i system eller taktik), Lieder (ved godt han har scoret mål på det seneste, men føler han er en type der kan skabe splid i truppen ), Ryan, muligvis også JJ. Det er alligevel en stor del af truppen. Hvis man så kunne få den klasse centerback, så ville han kunne spille ved siden af Vester eller Robin. Derved kunne vi endelig frigøre Tverskov til midten ved siden af Aron. Tror de ville supplere hinanden godt, samt der ville være en meget mere defensivt solid midtbane.
De der indkøb som de unge skulle læne sig op ad, og som skulle løfte vores niveau har været tæt på ikke eksisterende.
Vi har konstant haft for dyre spillere i forhold til deres niveau som tynger vores budget.
Det bliver vi så også straffet på når det handler om at bruge de unge. For at kunne give plads og ro til at de unge får rigelig spilletid, som kan udvikle dem kræver det at man op gennem holdet har en fast og solid stamme, hvoraf mindst en af dem har de rette lederegenskaber.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det med ikke at have råd kommer sig vel også af, at man i nu 10 år har købt frygtelig meget forkert ind.
De der indkøb som de unge skulle læne sig op ad, og som skulle løfte vores niveau har været tæt på ikke eksisterende.
Vi har konstant haft for dyre spillere i forhold til deres niveau som tynger vores budget.
Det bliver vi så også straffet på når det handler om at bruge de unge. For at kunne give plads og ro til at de unge får rigelig spilletid, som kan udvikle dem kræver det at man op gennem holdet har en fast og solid stamme, hvoraf mindst en af dem har de rette lederegenskaber.
Comment
-
Det må simpelt hen være fordi Hemme & CO tager udgangspunkt i de flotte kampe holder spiller 2-3 gange om året. Mens jeg tager udgangspunkt i de 15 dårlige kampe der er om året.
Gennemsnittet er til omkring en 8. plads, og sådan har det været i 10 år. På tide, at nogle omkring ledelsen får et realistisk syn på holdet og verden.
Der skal ske en kæmpe udskiftning, og jo før jo bedre.
- Likes 1
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikelGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Hvad kan Michael Lumb som venstre back? En mulighed?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikel
Men tror nu heller ikke der sker noget i vintervinduet.
Man er fortsat overbevist om, at det er en utrolig stærk trup vi har, og det bare har været stolpe ud.
og så sætter vi alt på et bræt for, at Bjørn W er en messias. Ikke så meget er ændret, for mig at se
- Likes 2
Comment
-
Han har rundet de 30, formentlig dyr i løn, tvivl om kvaliteten - Det lyder som en venstre back vi har allerede. Det er sådan en handel vi skal væk fra. Vil jeg mene.
Men tror nu heller ikke der sker noget i vintervinduet.
Man er fortsat overbevist om, at det er en utrolig stærk trup vi har, og det bare har været stolpe ud.
og så sætter vi alt på et bræt for, at Bjørn W er en messias. Ikke så meget er ændret, for mig at seOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 2
Comment
Comment