Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Mon ikke han erstatter Henrik Hansen som assistenttræner, når/hvis HH inden længe præsenteres som ny Sønderjyske træner.
    Det er et rigtigt godt bud. Spørgsmålet er selvfølgelig om hans ego kan klare sådan et skridt ned i status, og selv hvis det kan, så kan det jo også være, at Alm har nogle betænkeligheder ved at skulle have ham der lige har været hans chef under sig, og at det ikke er en person han selv har været med til at vælge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Så lad mig formulere det på en anden måde.

      Jeg syntes at BW skal have lov til at ansætte sin egen sportschef/fodsoldat/sekretær whatever. En der bestrider nogle kompetencer som gør hans job nemmere. Ikke en inkompetent tidligere fodboldspiller som OB det sidste halve år gelinde har degraderet fordi han ikke evnede stillingen som de ønskede besat.
      Jeg tænker den ligger lige til højrebenet at Michael Hemmingsen kunne blive sådan en lidt anderledes slags scout....sådan en Scout som gennemtrawlede internettet, tilbudsapps, og reklamer for at holde øje med ngode tilbud ala...."hej der er ketchup på tilbud i Lidl....eller pølsebrød til boderne"....det kunne gå hen og blive rigtigt godt
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        I BT's Fodboldfm kunne Chris Stadsgård ikke komme på, hvad OB skulle gøre i vintervinduet. Det hele er middelmådigt, sagde han. Og det er jo rigtigt.
        I Mediano indleder de med at sige : Viborg hyldede OB’s Lars Høgh, og så stilles spørgsmålet : var det ikke bare kampen hvor Viborg overmatchede OB på alle tænkelige parametre?

        Det lyder heldigvis som om mediernes/eksperternes tillid til OB er ved at være væk.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          I optakten til Viborg-kampen i fredags blev Enrico A spurgt af KEP om MH`s rolle i OB efter nytår. Svaret var, at MH`s evner ligger i arbejdet tættere på græsset, hvad han så end mente med det ?? Derudover skulle han hjælpe med at forbedre scouting af nye spillere, da man manglede folk til at se mange flere kampe end i dag. Spændende !!!
          Hvilke spillere har Hemmingsen været med til at hente?

          Kadrii, Okosun og Mickelson. Har jeg glemt nogle?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Hvilke spillere har Hemmingsen været med til at hente?

            Kadrii, Okosun og Mickelson. Har jeg glemt nogle?
            Skjelvik var en stor prioritet for ham selvom JH var meget lunken har jeg hørt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Skjelvik var en stor prioritet for ham selvom JH var meget lunken har jeg hørt
              Ja, så stor en prioritet, at han fik tre kontrakter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Skjelvik var en stor prioritet for ham selvom JH var meget lunken har jeg hørt
                Nårh ja .
                Så de spillere Hemmingsen har sin andel i er:

                Skjelvik som er defensiv ringe og har nogle gode momenter i det offensive.

                Baskim som bragte stor glæde i fankredse, men ikke passer helvedes godt ind i den spillestil vi iflg stratege
                ien skal implementere.

                Okosun som ikke passer ind i nogen som helst ønskelig spillestil.

                Mickelson som er tvivlsom defensivt, ikke bringer meget offensivt, men er ganske god på den midterste trediedel af banen.


                Han står vel også bag de 4 år til Kløve

                Ikke ligefrem nogen prangende hitrate
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Nårh ja .
                  Så de spillere Hemmingsen har sin andel i er:

                  Skjelvik som er defensiv ringe og har nogle gode momenter i det offensive.

                  Baskim som bragte stor glæde i fankredse, men ikke passer helvedes godt ind i den spillestil vi iflg stratege
                  ien skal implementere.

                  Okosun som ikke passer ind i nogen som helst ønskelig spillestil.

                  Mickelson som er tvivlsom defensivt, ikke bringer meget offensivt, men er ganske god på den midterste trediedel af banen.


                  Han står vel også bag de 4 år til Kløve

                  Ikke ligefrem nogen prangende hitrate
                  Enig ligeover udover Mickelson, som jeg mener er et klassekøb på sigt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Enig ligeover udover Mickelson, som jeg mener er et klassekøb på sigt
                    Hvis Sabbi skal spille foran, så bliver det en tynd defensiv. Det har vi allerede set. Det er ikke svært at finde plads i vores højre side. Det samme gør sig gældende i venstre side hvor Jørgen ofte blunder og er let at løbe forbi. Hvis JH var imod købet af Jørgen, så havde han for en gang skyld set rigtigt.
                    Jeg forstår ikke, at man lavede kontrakten med JS efter lejemålet. Allerede her stod det klart at Jørgen er en middelmådig VB, som høster en stjerne løn. Det er et klassisk eksempel på OBs køb i de senest år. På plus siden er en lang kontrakt til Breum, og på minus siden at Fenger ikke er forhandlet på plads.


                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Mon ikke han erstatter Henrik Hansen som assistenttræner, når/hvis HH inden længe præsenteres som ny Sønderjyske træner.
                      Tror jeg slet slet ikke på kommer til at ske. Skal han fortsætte i OB bliver han hos os kan jeg ikke forestille mig det er særlig sundt at han skal referere til en som pt. referere til ham selv.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                        Kunne den hjemvendte Mikkel Rygaard være den skraldespand vi mangler på den centrale midt?
                        jeg ved godt at han er 30, men fin historik med få skader og hamrende dygtig både med og uden bold. Han kunne passende erstatte JJT

                        han er kontraktfri og derfor “gratis”
                        JA
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          I optakten til Viborg-kampen i fredags blev Enrico A spurgt af KEP om MH`s rolle i OB efter nytår. Svaret var, at MH`s evner ligger i arbejdet tættere på græsset, hvad han så end mente med det ?? Derudover skulle han hjælpe med at forbedre scouting af nye spillere, da man manglede folk til at se mange flere kampe end i dag. Spændende !!!
                          Hmmmm, ... Greenkeeper? ;-)
                          Helt seriøst, hvad kan det være? Den tidligere chef bliver nu træner assistent? Eller hjælper lidt ned i akademiet? Det kan jeg ikke forestille mig. . En tidligere chef, som chef udviste en decideret dårlig kommunikation sidder nu tre hylder lavere i hierarkiet? Umuligt at det fungerer.
                          Hvis man vil holde fast i Hemne så kræves der for en et egen arbejdsområde, alt andet er ja ikke mere end en absolut degradering. Og det kan vil kun være scouting man giver ham, men det kræver ja også kommunikative og administrative evner, så ..
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Nårh ja .
                            Så de spillere Hemmingsen har sin andel i er:

                            Skjelvik som er defensiv ringe og har nogle gode momenter i det offensive.

                            Baskim som bragte stor glæde i fankredse, men ikke passer helvedes godt ind i den spillestil vi iflg stratege
                            ien skal implementere.

                            Okosun som ikke passer ind i nogen som helst ønskelig spillestil.

                            Mickelson som er tvivlsom defensivt, ikke bringer meget offensivt, men er ganske god på den midterste trediedel af banen.


                            Han står vel også bag de 4 år til Kløve

                            Ikke ligefrem nogen prangende hitrate
                            Synes også vi skal med, hvem han ikke forlængede med. Jeg husker ikke nok til at kunne svare. Men Klynge, Eskesen og Greve er vel i blandt. Ville de så have været bedre, end dem vi har. Tja,
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Den havde jeg ikke lige set komme....

                              Avis: Flere asiatiske klubber vil købe OB'er (bold.dk)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Den havde jeg ikke lige set komme....

                                Avis: Flere asiatiske klubber vil købe OB'er (bold.dk)
                                Han gjorde en fin figur mod FCM i pokalen i sin tid, men baseret på hvad jeg har læst herinde, er han ikke blevet anset som en stjerne i svøb. 7,5 million kroner - er det ikke bare at sælge?

                                Comment

                                Working...
                                X