Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Slag på tasken.

    Breum fylder 18 d. 17 og OB spiller hjemme mod Viborg d. 19 skal vi gætte på at de slår de 2 events sammen?

    I november i øvrigt*
    Hvis det allerede er lykkedes/eller lykkes at skrive kontrakt med ham lyder det bestemt som en god ide.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
      Slag på tasken.

      Breum fylder 18 d. 17 og OB spiller hjemme mod Viborg d. 19 skal vi gætte på at de slår de 2 events sammen?

      I november i øvrigt*
      Tror ikke på man laver en gimmick ud af det på stadion, med mindre han laver en falk eller noget lignende og brager ind med et par mål i en af de kommende kampe frem imod hans fødselsdag. Ellers tror jeg mere på den bliver breaket på hans fødselsdag, sandsynligvis nede i klubhuset inkluderende billede af noget brunsviger

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Tror ikke på man laver en gimmick ud af det på stadion, med mindre han laver en falk eller noget lignende og brager ind med et par mål i en af de kommende kampe frem imod hans fødselsdag. Ellers tror jeg mere på den bliver breaket på hans fødselsdag, sandsynligvis nede i klubhuset inkluderende billede af noget brunsviger
        Når man ikke får nævneværdig spilletid i en afgjort kamp mod et divisionshold, så ligger det - desværre - ikke lige for, at han får spilletid i den kommende tid.

        Selvom det er det eneste rigtige at gøre - både fodboldmæssigt og økonomisk. Men i OB gør man stadig de fleste ting, som man gjorde det i 90erne.

        Comment


          #79
          CS på ugens hold i superligaen.
          som skrevet før, så er han mere værdifuld end Jørgen, og langt billigere.
          Venstre back: Christian Sørensen, Viborg FF (2)
          Har han været Superligaens bedste venstre back i denne sæson? Han bør nævnes, hvis den diskussion dukker op. Særligt offensivt gør Christian Sørensen det forrygende for Viborg FF, og søndag var ingen undtagelse. Han kreerede seks målchancer mod OB, hvoraf tre af dem kan karakteriseres som åbne målchancer, så det var helt fortjent, at han forlod banen med en assist. Christian Sørensen er med afstand den mest chanceskabende spiller i Superligaen i denne sæson. Han er noteret for 43 - nummer to på listen er Simon Hedlund med 30.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            CS på ugens hold i superligaen.
            som skrevet før, så er han mere værdifuld end Jørgen, og langt billigere.
            Venstre back: Christian Sørensen, Viborg FF (2)
            Har han været Superligaens bedste venstre back i denne sæson? Han bør nævnes, hvis den diskussion dukker op. Særligt offensivt gør Christian Sørensen det forrygende for Viborg FF, og søndag var ingen undtagelse. Han kreerede seks målchancer mod OB, hvoraf tre af dem kan karakteriseres som åbne målchancer, så det var helt fortjent, at han forlod banen med en assist. Christian Sørensen er med afstand den mest chanceskabende spiller i Superligaen i denne sæson. Han er noteret for 43 - nummer to på listen er Simon Hedlund med 30.
            Vi burde virkelig hente ham tilbage. Er ligeglad med at han snart er tredive, han kan snildt have 3-5 gode sæsoner i sig endnu. Han kan også spille en venstrekant - hvilket vi mangler

            Comment


              #81
              Jeg så også meget gerne Christian Sørensen her. Men spørgsmålet er om han vil "hjem".
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg så også meget gerne Christian Sørensen her. Men spørgsmålet er om han vil "hjem".
                Det tror jeg nu godt han vil
                siden 1887

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Det tror jeg nu godt han vil
                  Så spørg ham, i stedet for at gætte….!

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Så spørg ham, i stedet for at gætte….!
                    Take a chill! Er det ikke netop bare spekulationer og gætterier det her?
                    siden 1887

                    Comment


                      #85
                      Hvis det vil betyde at Brems ikke får chancen, så nej tak.
                      De par gange, jeg har set ham (Brems) har han virket som en rigtig god venstre back. Så han skal spille.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Hvis det vil betyde at Brems ikke får chancen, så nej tak.
                        De par gange, jeg har set ham (Brems) har han virket som en rigtig god venstre back. Så han skal spille.
                        Enig. Og så tror jeg på ingen måde Hemme er klar på at opgive Skjelvig. Når han nu måtte så meget igennem, for at få kontrakten i hus.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Enig. Og så tror jeg på ingen måde Hemme er klar på at opgive Skjelvig. Når han nu måtte så meget igennem, for at få kontrakten i hus.
                          Nej så hellere have en dyr ustabil nordmand, end en fynsk assistent konge.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Hvis det vil betyde at Brems ikke får chancen, så nej tak.
                            De par gange, jeg har set ham (Brems) har han virket som en rigtig god venstre back. Så han skal spille.
                            Enig. Vi finder nok ikke en ny klub til Skjelvik og jeg synes også kritikken af ham lå bygge på de seneste sæsoner. Jeg synes han har været en af vores bedre med to mål og 1 assist. Han slår ikke verdens bedste indlæg og valget af ham til at sparke dødbolde fra højre, må bygge på han ofte er vores eneste venstrefod på banen.
                            Ellers er han kommet mere væk fra sine børnefejl defensivt og der er fint drive i hans fremstød jeg egentlig bare ønsker mig lidt flere af.
                            Selvom CS har spillet en stærk sæson, så tror jeg ikke han rykker os et hak. I OB kommer backs bare ikke frem på samme måde som i Viborg for at holde balancen. Skulle CS lade sig indforstå med det, så ville glansen ryge af ham, for han dækker altså ikke fantastisk op og det synes jeg vi så i flere sekvenser, hvor vi simpelt blev farlige ovre i hans side

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Enig. Og så tror jeg på ingen måde Hemme er klar på at opgive Skjelvig. Når han nu måtte så meget igennem, for at få kontrakten i hus.
                              Ja. Og det bliver ja også vanskeligt at sælge ham tre gange ..
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Enig. Vi finder nok ikke en ny klub til Skjelvik og jeg synes også kritikken af ham lå bygge på de seneste sæsoner. Jeg synes han har været en af vores bedre med to mål og 1 assist. Han slår ikke verdens bedste indlæg og valget af ham til at sparke dødbolde fra højre, må bygge på han ofte er vores eneste venstrefod på banen.
                                Ellers er han kommet mere væk fra sine børnefejl defensivt og der er fint drive i hans fremstød jeg egentlig bare ønsker mig lidt flere af.
                                Selvom CS har spillet en stærk sæson, så tror jeg ikke han rykker os et hak. I OB kommer backs bare ikke frem på samme måde som i Viborg for at holde balancen. Skulle CS lade sig indforstå med det, så ville glansen ryge af ham, for han dækker altså ikke fantastisk op og det synes jeg vi så i flere sekvenser, hvor vi simpelt blev farlige ovre i hans side
                                Ingen af dem vil alene rykke os i top 6. Men det handler om at bruge sin økonomi godt. Der har OB ligget under par længe. Det har virket som tilfældige og dyre indkøb, som ikke har flyttet os. I stedet har andre klubber med klart laver budget rykket sig. Hvorfor mon?
                                det er godt der er en plan nu, så må vi se om den bliver foldet ud. Pt er pladen gået i hak, ved at truppen er bedre end AGF og til top 6.
                                OB har ikke været i nærheden af walk the talk. Så må vi se om det er spin eller om der er mening og handling bag EAs ord.
                                har ingen tillid til det MH ævler om, så håbet er at EA ikke bare bliver hentet frem når der skal spinners en historie.

                                Comment

                                Working...
                                X