Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

    Tid til et kig på fremtiden nu hvor OB er kommet ud af et ret pauert sommervindue.

    Ny sportsdirektør med tilgang 1/1 så det er vel så som så med forberedelse og så man se om der er lukket mere af bagpå og de fire oppe foran er forløst.

    En afgang til vinter:
    Daniel Obbekjær 31/12-2021

    og syv til sommer som der håndteres er der nok at se på:

    Tarik Ibrahimagic 30/6-2022
    Alexander J Andersen 30/6-2022
    Ryan Laursen 30/6-2022
    Mikkel Hyllegaard 30/6-2022
    Mart Lieder 30/6-2022
    Max Fenger 30/6-2022
    Jens Jakob Thomasen 30/6-2022

    Personligt syntes jeg at der stadig mangler en rigtig Venstre midt .. at der er for mange 9’ere og 10’ere samt for mange unge centerforsvarer …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tid til et kig på fremtiden nu hvor OB er kommet ud af et ret pauert sommervindue.

    Ny sportsdirektør med tilgang 1/1 så det er vel så som så med forberedelse og så man se om der er lukket mere af bagpå og de fire oppe foran er forløst.

    En afgang til vinter:
    Daniel Obbekjær 31/12-2021

    og syv til sommer som der håndteres er der nok at se på:

    Tarik Ibrahimagic 30/6-2022
    Alexander J Andersen 30/6-2022
    Ryan Laursen 30/6-2022
    Mikkel Hyllegaard 30/6-2022
    Mart Lieder 30/6-2022
    Max Fenger 30/6-2022
    Jens Jakob Thomasen 30/6-2022

    Personligt syntes jeg at der stadig mangler en rigtig Venstre midt .. at der er for mange 9’ere og 10’ere samt for mange unge centerforsvarer …
    Der er nok en 2-3 stykker af de 8 der forlænger men tror ikke vi skal forvente det store til vinter. 1-2 ud og 0-1 ind. Det er næste sommer der kommer gang i svingdøren og BW sætter sit aftryk

    Vi henter 99,9% ikke en venstre midt andet end fra akademiet. Jakob Breum

    Og man kan vel ikke andet en forestille sig at Okosun smutter senest sommeren 2022. Jeg tror ikke han er glad i OB
    Last edited by fmprOB; 02-09-2021, 18:36.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Der er nok en 2-3 stykker af de 8 der forlænger men tror ikke vi skal forvente det store til vinter. 1-2 ud og 0-1 ind. Det er næste sommer der kommer gang i svingdøren og BW sætter sit aftryk

      Vi henter 99,9% ikke en venstre midt andet end fra akademiet. Jakob Breum
      Håber vi tør og vil satse på Breum NÅR han bliver klar
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Tid til et kig på fremtiden nu hvor OB er kommet ud af et ret pauert sommervindue.

        Ny sportsdirektør med tilgang 1/1 så det er vel så som så med forberedelse og så man se om der er lukket mere af bagpå og de fire oppe foran er forløst.

        En afgang til vinter:
        Daniel Obbekjær 31/12-2021

        og syv til sommer som der håndteres er der nok at se på:

        Tarik Ibrahimagic 30/6-2022
        Alexander J Andersen 30/6-2022
        Ryan Laursen 30/6-2022
        Mikkel Hyllegaard 30/6-2022
        Mart Lieder 30/6-2022
        Max Fenger 30/6-2022
        Jens Jakob Thomasen 30/6-2022

        Personligt syntes jeg at der stadig mangler en rigtig Venstre midt .. at der er for mange 9’ere og 10’ere samt for mange unge centerforsvarer …
        Vi skal ja også tage med i betragtning hvem har udløb 2023 i hensigt af transferindtægter:

        Jeppe Tverskov 30/6-2023
        Sayouba Mandé 30/6-2023
        Jørgen Skjelvik 30/6-2023
        Mathias Brems 30/6-2023
        Jonathan Khemdee 30/6-2023
        Moses Opondo 30/6-2023
        Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
        Sander Svendsen 30/6-2023(udlejet)

        Tverskov, Mandé, Skjelvik og Opondo ser som kandidater som rejser videre. Og hvem af de unge slår til og bliver i OB bliver er andet spørgsmål.

        Så det lugter som vi vil have et helt andet og i store dele nyt hold i næste sommer. Og synes det kræver at BW handler allerede i vintervinduet om at få en kontrolleret ombygning.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Vi skal ja også tage med i betragtning hvem har udløb 2023 i hensigt af transferindtægter:

          Jeppe Tverskov 30/6-2023
          Sayouba Mandé 30/6-2023
          Jørgen Skjelvik 30/6-2023
          Mathias Brems 30/6-2023
          Jonathan Khemdee 30/6-2023
          Moses Opondo 30/6-2023
          Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
          Sander Svendsen 30/6-2023(udlejet)

          Tverskov, Mandé, Skjelvik og Opondo ser som kandidater som rejser videre. Og hvem af de unge slår til og bliver i OB bliver er andet spørgsmål.

          Så det lugter som vi vil have et helt andet og i store dele nyt hold i næste sommer. Og synes det kræver at BW handler allerede i vintervinduet om at få en kontrolleret ombygning.
          Ja vi skal sikkert nok lave et overskud igen næste år på 7,5 mill på transfermarkedet. Det er svært at se hvor de skal komme fra mm det bliver en fra akademiet.
          Hvis Sabbi fortsætter de gode takter og kommer igang med lidt mål kan det jo godt tænkes han bliver aktuel for det amerikanske landshold og derved bliver penge værd. Men ellers har vi godt nok ikke mange attraktive varer på hylderne pt

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja vi skal sikkert nok lave et overskud igen næste år på 7,5 mill på transfermarkedet. Det er svært at se hvor de skal komme fra mm det bliver en fra akademiet.
            Hvis Sabbi fortsætter de gode takter og kommer igang med lidt mål kan det jo godt tænkes han bliver aktuel for det amerikanske landshold og derved bliver penge værd. Men ellers har vi godt nok ikke mange attraktive varer på hylderne pt
            Tverskov.
            Måske vi kan sælge Svendsen hvis han har succes i Odds for lidt penge.
            Tvivler at Opondo er stadig i truppen i næste sommer. Han vil sikker noget med mere spilletid og er langt fra at blive starter i OB men det giver vel kun småpenge.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja vi skal sikkert nok lave et overskud igen næste år på 7,5 mill på transfermarkedet. Det er svært at se hvor de skal komme fra mm det bliver en fra akademiet.
              Hvis Sabbi fortsætter de gode takter og kommer igang med lidt mål kan det jo godt tænkes han bliver aktuel for det amerikanske landshold og derved bliver penge værd. Men ellers har vi godt nok ikke mange attraktive varer på hylderne pt
              Husk nu hvad Hemme, og før ham JH sagde i alle vinduer: Der er stor interesse for alle OB’s spillere ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja vi skal sikkert nok lave et overskud igen næste år på 7,5 mill på transfermarkedet. Det er svært at se hvor de skal komme fra mm det bliver en fra akademiet.
                Hvis Sabbi fortsætter de gode takter og kommer igang med lidt mål kan det jo godt tænkes han bliver aktuel for det amerikanske landshold og derved bliver penge værd. Men ellers har vi godt nok ikke mange attraktive varer på hylderne pt
                Jeg håber at der kommer en mellemøstlig klub og byder tocifret millionbeløb for Jebali. Jeg tror ikke at han vil blive det store tab, hvis Frøkjær højner sit bundniveau og det er nok det eneste sted vi kan få gode penge for en spiller i hans alder med et trods alt fint cv.

                Comment


                  #9
                  Nu har jeg bemærket, at mange skriver at når Bjørn kommer til, så sker der noget. Er manden ikke blevet ansat som FODBOLD-direktør og ikke sportsdirektør. Rollen som sportschef bibeholder Hemmingsen vel? Bjørn skal være hans overordnede, javist, men har ikke forstået det sådan, at det er ham, der skal står direkte for køb og salg af spillere?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Nu har jeg bemærket, at mange skriver at når Bjørn kommer til, så sker der noget. Er manden ikke blevet ansat som FODBOLD-direktør og ikke sportsdirektør. Rollen som sportschef bibeholder Hemmingsen vel? Bjørn skal være hans overordnede, javist, men har ikke forstået det sådan, at det er ham, der skal står direkte for køb og salg af spillere?
                    Jeg mener at Enrico sagde at Bjørn kommer til at sidde med i det udvalg der skal bedømme om vi køber eller sælger en bevidst spiller.
                    Derfor tror jeg også at MH mere bliver en sportschef der skal sparre mere med træneren end han skal komme direkte ind på hvem vi køber og sælger.

                    Tror klart Bjørn kommer til at have mere med salg og køb at gøre end Hemmingsen kommer til altså når Bjørn tiltræder.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Jeg mener at Enrico sagde at Bjørn kommer til at sidde med i det udvalg der skal bedømme om vi køber eller sælger en bevidst spiller.
                      Derfor tror jeg også at MH mere bliver en sportschef der skal sparre mere med træneren end han skal komme direkte ind på hvem vi køber og sælger.

                      Tror klart Bjørn kommer til at have mere med salg og køb at gøre end Hemmingsen kommer til altså når Bjørn tiltræder.
                      Tror Hemme bliver kørt lidt ud på et sidespor og bliver en slags assistent for Bjørn og trænerteamet.

                      Man har ikke så meget lyst til at udskamme Hemme eller erkende man har fejlansat, så tror Hemmes fremtid, er lidt at tale med pressen, scoute en spiller, scoute et hold, taler med håbløse agenter og sådan lidt........indtil han finder sig et trænerjob i 2. division.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Nu har jeg bemærket, at mange skriver at når Bjørn kommer til, så sker der noget. Er manden ikke blevet ansat som FODBOLD-direktør og ikke sportsdirektør. Rollen som sportschef bibeholder Hemmingsen vel? Bjørn skal være hans overordnede, javist, men har ikke forstået det sådan, at det er ham, der skal står direkte for køb og salg af spillere?
                        Jeg mener at have læst at Bjørn bl.a. skal stå for køb/salg, da han ikke kun ønsker en rolle som administrator

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Jeg mener at have læst at Bjørn bl.a. skal stå for køb/salg, da han ikke kun ønsker en rolle som administrator
                          Han skal jo også have lov at lave et dansk Alexander Isak salg :)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                            Tror Hemme bliver kørt lidt ud på et sidespor og bliver en slags assistent for Bjørn og trænerteamet.

                            Man har ikke så meget lyst til at udskamme Hemme eller erkende man har fejlansat, så tror Hemmes fremtid, er lidt at tale med pressen, scoute en spiller, scoute et hold, taler med håbløse agenter og sådan lidt........indtil han finder sig et trænerjob i 2. division.
                            Det er en stor nødvendighed. Jeg har også store forhåbninger om, at vi ikke lander endnu en PH, TC, JH eller MH. En dygtig mand kan bringe op tilbage i top 6, det er umuligt med alle de fortids fejl som vi stadig lider under.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg mener at have læst at Bjørn bl.a. skal stå for køb/salg, da han ikke kun ønsker en rolle som administrator
                              Du har ret i, at ovennævnte er en del af Bjørns ansvarsområder. Men en yderligere meget vigtig del er, at han skal opbygge og tage ansvar for samarbejdet med alle de udenlandske klubber, som ifølge Enrico i årevis har ønsket et samarbejde med OB. Det kunne godt blive rigtigt spændende, tror jeg.

                              Comment

                              Working...
                              X