Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Tror Hemme bliver kørt lidt ud på et sidespor og bliver en slags assistent for Bjørn og trænerteamet.

    Man har ikke så meget lyst til at udskamme Hemme eller erkende man har fejlansat, så tror Hemmes fremtid, er lidt at tale med pressen, scoute en spiller, scoute et hold, taler med håbløse agenter og sådan lidt........indtil han finder sig et trænerjob i 2. division.
    Hvis MH`s fremtid blandt andet bliver at tale med pressen og håbløse agenter, håber jeg for vi fans og OB`s skyld, at han meget hurtigt finder sig det trænerjob.

    Comment


      #17
      I flg. FS er der et vedholdende rygte blandt sponsorerne om at det er en reel mulighed for Christian Eriksen tilknyttes OB, og der efter sigende kontakt mellem parterne. Der er selvf. mange uafklarede ting bl.a. hans nuværende kontrakt i Inter til 2024 osv.

      https://fyens.dk/artikel/det-rygte-f...istian-eriksen

      Det er en +artikel så ikke alle kan læse med
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        I flg. FS er der et vedholdende rygte blandt sponsorerne om at det er en reel mulighed for Christian Eriksen tilknyttes OB, og der efter sigende kontakt mellem parterne. Der er selvf. mange uafklarede ting bl.a. hans nuværende kontrakt i Inter til 2024 osv.

        https://fyens.dk/artikel/det-rygte-f...istian-eriksen

        Det er en +artikel så ikke alle kan læse med
        Håber det er rigtigt. Muligheden skal da i hvert fald forfølges, hvis det er noget, Eriksen kan se sig selv i.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Håber det er rigtigt. Muligheden skal da i hvert fald forfølges, hvis det er noget, Eriksen kan se sig selv i.
          Spekulationerne går bl.a. på at CEs fysik skal kunne være med, og så er OB måske et godt sted Det understreges at han naturligvis vil kunne være interessant for mange klubber i mange lande, men Italien er pt. udelukket med den operation han har gennemgået hvor det er ulovligt at spille med en hjertestarter hvis det skulle gå galt igen.


          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            I flg. FS er der et vedholdende rygte blandt sponsorerne om at det er en reel mulighed for Christian Eriksen tilknyttes OB, og der efter sigende kontakt mellem parterne. Der er selvf. mange uafklarede ting bl.a. hans nuværende kontrakt i Inter til 2024 osv.

            https://fyens.dk/artikel/det-rygte-f...istian-eriksen

            Det er en +artikel så ikke alle kan læse med
            Har selv haft tanken om at det kunne være en mulighed, og snakkede for et par uger siden med en kammerat om det han ville give en gourmet middag, en god flaske vin og en OB trøje med Eriksens navn hvis jeg fik ret i min forudsigelse.
            Jeg tænker det vil kunne lade sig gøre via en form for en lejekontrakt hvor Inter lejer ham ud til OB og han i ro og trygge rammer kan genopbygge sin form og forhåbenligt komme tilbage på toppen.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              I flg. FS er der et vedholdende rygte blandt sponsorerne om at det er en reel mulighed for Christian Eriksen tilknyttes OB, og der efter sigende kontakt mellem parterne. Der er selvf. mange uafklarede ting bl.a. hans nuværende kontrakt i Inter til 2024 osv.

              https://fyens.dk/artikel/det-rygte-f...istian-eriksen

              Det er en +artikel så ikke alle kan læse med
              Det lyder simpelthen for usandsynligt.

              Så skulle jebali på bænken? Endnu mere usandsynligt

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Det lyder simpelthen for usandsynligt.

                Så skulle jebali på bænken? Endnu mere usandsynligt
                Jeg tænker vi kan lave en med bytter med Inter .. vi får CE og en slat penge, så kan de få Jebali

                Har du tænkt på hvorfor Jebali er "skadet" pt .. det er verdens ældste trick det der
                Last edited by manner; 15-09-2021, 15:25.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Der er en artikel om det på Tipsbladet også - for dem, der ikke har adgang til Fyens.

                  Det kunne være vildt. Jeg tvivler dog meget på, at CE er interesseret. Ikke specifikt at han er uinteresseret i OB - snarere Superligaen.

                  CE skal have gode spillere omkring sig for selv at træde i kraft.

                  Gæt: karrierestop eller Ajax.

                  Comment


                    #24
                    God snak ob OB’ forreste 4-6 spillere og om hvorfor de ikke duer sammen i SFÅ’s podcast fra i går. Også lidt snak om manglende venstrekant og hvorfor Opondo måske er bedste bud og at der er for mange 8’ere og for lidt 6’ere til systemet… tidlig optakt til køb og salg til Vinter ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Der er en artikel om det på Tipsbladet også - for dem, der ikke har adgang til Fyens.

                      Det kunne være vildt. Jeg tvivler dog meget på, at CE er interesseret. Ikke specifikt at han er uinteresseret i OB - snarere Superligaen.

                      CE skal have gode spillere omkring sig for selv at træde i kraft.

                      Gæt: karrierestop eller Ajax.
                      CE på nogenlunde tidligere niveau ville helt og aldeles dominere superligaen, uanset hvilke spillere han har omkring sig. Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.

                      Spørgsmålet ift. hans motivation handler vel om, hvordan han vægter familieliv vs. fodboldkarriere efter det, der er sket - og det er der selvsagt ingen af os, der ved noget om. Jeg tror da også Ajax er et noget mere realistisk bud, men jeg tror altså heller ikke det er helt utopi, at vi er inde i billedet, hvids han vægter nærvær til familien højt, men ikke er parat til at stille støvlerne på hylden endnu.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg tænker vi kan lave en med bytter med Inter .. vi får CE og en slat penge, så kan de få Jebali

                        Har du tænkt på hvorfor Jebali er "skadet" pt .. det er verdens ældste trick det der
                        Hehehe, nå ja klart.

                        Men Inter skal skynde sig, Bayern, psg og liverpool skulle også være interesserede

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Har selv haft tanken om at det kunne være en mulighed, og snakkede for et par uger siden med en kammerat om det han ville give en gourmet middag, en god flaske vin og en OB trøje med Eriksens navn hvis jeg fik ret i min forudsigelse.
                          Jeg tænker det vil kunne lade sig gøre via en form for en lejekontrakt hvor Inter lejer ham ud til OB og han i ro og trygge rammer kan genopbygge sin form og forhåbenligt komme tilbage på toppen.
                          Bold og tipsbladet skriver også om muligheden.

                          Syntes ikke en lejekontrakt er usandsynlig netop som du skriver han kan genopbygge sin form, og evt. blive et salgsobjekt igen. Tænker det kan være svært for Inter at sælge ham pt. da han fremtidige nivau er usikkert.

                          Der er sikkert en masse der skal falde på plads med evt. forsikringsselskab med mere, men OB syntes jo bestemt som en god mulighed for alle parter.

                          Comment


                            #28
                            Hvor jeg uendeligt meget gerne vil se dette her ske så tror jeg simpelthen ikke på det. Hvis han virkelig vil flytte hjem til DK og Odense er jeg sikker på at han bare vælger at spille i FCK og kører frem og tilbage. Hvorfor skulle han dog vælge OB? Tvivler på at hans kærlighed til klubben er SÅ stærk.
                            Men HVIS det skete tænker jeg at han ville kræve nogle bedre holdkammerater og realistiske muligheder for medaljer og europa.
                            Men hvis man går og håber det, sætter man sig selv op til en kæmpe skuffelse

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvor jeg uendeligt meget gerne vil se dette her ske så tror jeg simpelthen ikke på det. Hvis han virkelig vil flytte hjem til DK og Odense er jeg sikker på at han bare vælger at spille i FCK og kører frem og tilbage. Hvorfor skulle han dog vælge OB? Tvivler på at hans kærlighed til klubben er SÅ stærk.
                              Men HVIS det skete tænker jeg at han ville kræve nogle bedre holdkammerater og realistiske muligheder for medaljer og europa.
                              Men hvis man går og håber det, sætter man sig selv op til en kæmpe skuffelse
                              Så skal NT sælge en andel til CE, men det sker næppe.
                              Men hvis rygterne om at NT vil geare op hvis ting ændre sig, så kunne CE være det gear der kunbe gøre at vi stopper med at købe fra Aroner, Jørgener, opondoer, Thraner og Lider hylden og stepper op.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvor jeg uendeligt meget gerne vil se dette her ske så tror jeg simpelthen ikke på det. Hvis han virkelig vil flytte hjem til DK og Odense er jeg sikker på at han bare vælger at spille i FCK og kører frem og tilbage. Hvorfor skulle han dog vælge OB? Tvivler på at hans kærlighed til klubben er SÅ stærk.
                                Men HVIS det skete tænker jeg at han ville kræve nogle bedre holdkammerater og realistiske muligheder for medaljer og europa.
                                Men hvis man går og håber det, sætter man sig selv op til en kæmpe skuffelse
                                Det kunne jo være et halvt eller helt år hvor han i hjemlige omgivelser kan komne tilbage og få en føling på hvor langt helbredet rækker især måske mentalt oven på den tur han havde.Altså en form for genopbygning.
                                Der er stadig helt uendeligt langt fra at lege med tanken om hvor sandsynligt det er til der hvor man begynder at tro på det for alvor derfor tænker jeg heller ikke der bliver nogen form for skuffelser.
                                Last edited by Magge; 15-09-2021, 18:36.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X