Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Så skal NT sælge en andel til CE, men det sker næppe.
    Men hvis rygterne om at NT vil geare op hvis ting ændre sig, så kunne CE være det gear der kunbe gøre at vi stopper med at købe fra Aroner, Jørgener, opondoer, Thraner og Lider hylden og stepper op.
    Jo jo. Tænker også at det vil vælte ind med sponsorer og dem der er kunne overtales til at betale mere. Men jeg tror simpelthen ikke på at det kan lade sig gøre

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det kunne jo være et halvt eller helt år hvor han i hjemlige omgivelser kan komne tilbage og få en føling på hvor langt helbredet rækker især måske mentalt oven på den tur han havde.Altså en form for genopbygning.
      Der er stadig helt uendeligt langt fra at lege med tanken om hvor sandsynligt det er til der hvor man begynder at tro på det for alvor derfor tænker jeg heller ikke der bliver nogen form for skuffelser.
      Tja tjo. Vel ikke helt umuligt.

      Men nej. Jeg nægter at lade mig rive med og få forhåbninger om noget storhed. Jeg orker ikke skuffelsen. Endnu en af dem

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        CE på nogenlunde tidligere niveau ville helt og aldeles dominere superligaen, uanset hvilke spillere han har omkring sig. Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.

        Spørgsmålet ift. hans motivation handler vel om, hvordan han vægter familieliv vs. fodboldkarriere efter det, der er sket - og det er der selvsagt ingen af os, der ved noget om. Jeg tror da også Ajax er et noget mere realistisk bud, men jeg tror altså heller ikke det er helt utopi, at vi er inde i billedet, hvids han vægter nærvær til familien højt, men ikke er parat til at stille støvlerne på hylden endnu.
        Brian Laudrup dominerede ikke Superligaen, da han var her.

        CE er en fantastisk fodboldspiller, international klasse. Men han sætter jo ikke 2 mand selv. Han sætter de andre op. Og det vil jo være som at spille med seriespillere for CE, hvis han tager til OB, og det tror jeg altså ville tage noget af toppen.

        Men jo, selvfølgelig vil han da være en spiller uden lige, og jeg krydser da alt krydsbart på kroppen for, at han kommer til OB, men jeg tror ikke en døjt på det. Bliver det endelig DK, så er der næsten kun FCK. Desværre.
        Last edited by Jungledyret; 15-09-2021, 19:29.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvor jeg uendeligt meget gerne vil se dette her ske så tror jeg simpelthen ikke på det. Hvis han virkelig vil flytte hjem til DK og Odense er jeg sikker på at han bare vælger at spille i FCK og kører frem og tilbage.
          https://www.dr.dk/sporten/fodbold/la...ta-med-kylling



          Comment


            #35
            Ja kan godt huske den nu Dejlig læsning. Troede sgu ikke han havde så stor kærlighed til klubben. Med lad os nu se. Man har et standpunkt til man tager et nyt

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvor jeg uendeligt meget gerne vil se dette her ske så tror jeg simpelthen ikke på det. Hvis han virkelig vil flytte hjem til DK og Odense er jeg sikker på at han bare vælger at spille i FCK og kører frem og tilbage. Hvorfor skulle han dog vælge OB? Tvivler på at hans kærlighed til klubben er SÅ stærk.
              Men HVIS det skete tænker jeg at han ville kræve nogle bedre holdkammerater og realistiske muligheder for medaljer og europa.
              Men hvis man går og håber det, sætter man sig selv op til en kæmpe skuffelse
              mon ikke NT kunne lokkes til at åbne lidt for pengepungen for at styrke truppen i det helt usandsynelige tilfælde at CE lander i OB.

              Tænker da godt at strategien kunne sættes på pause i et par år for at gå hårdt efter lidt sølvtøj...men ellers enig med dig - jeg kan ikke se det ske.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                mon ikke NT kunne lokkes til at åbne lidt for pengepungen for at styrke truppen i det helt usandsynelige tilfælde at CE lander i OB.

                Tænker da godt at strategien kunne sættes på pause i et par år for at gå hårdt efter lidt sølvtøj...men ellers enig med dig - jeg kan ikke se det ske.
                Det vil end ikke kræve en pause af strategien. Det handler jo om at man køber kvalitet ind, som støtter de lokale spillere. Hvis klubben for alvor skal flytte sig, så nytter det ikke noget med de mange grå spillere som der hente de seneste 10 år,

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det vil end ikke kræve en pause af strategien. Det handler jo om at man køber kvalitet ind, som støtter de lokale spillere. Hvis klubben for alvor skal flytte sig, så nytter det ikke noget med de mange grå spillere som der hente de seneste 10 år,
                  Det er da helt efter bogen CE er jo tidligere akademispiller i OB........

                  Comment


                    #39
                    Jeg tror slet ikke, det handler om penge. Forskellen i hvad FCK og OB kan betale, den gør næppe den store forskel for CE, der jo for længst er økonomisk uafhængig.

                    Jeg kan ikke se, hvad der skulle være sportsligt interessant for CE i at rende rundt og spille - sandsynligvis - nedrykningsspil med OB. Så skulle det virkelig bare være for at komme lidt i gang igen og få rørt en bold.

                    De err jo er helt andet niveau ved FCK, hvor der trods alt er en rimelig mængde landsholdspillere og - desværre - er helt andet setup.

                    Jeg betvivler ikke, at OB er CEs klub i Danmark, og at han har følelser for klubben, men jeg tror bare ikke, at niveauet på noget plan er noget, han gider.

                    Må jeg tage fejl!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Jeg tror slet ikke, det handler om penge. Forskellen i hvad FCK og OB kan betale, den gør næppe den store forskel for CE, der jo for længst er økonomisk uafhængig.

                      Jeg kan ikke se, hvad der skulle være sportsligt interessant for CE i at rende rundt og spille - sandsynligvis - nedrykningsspil med OB. Så skulle det virkelig bare være for at komme lidt i gang igen og få rørt en bold.

                      De err jo er helt andet niveau ved FCK, hvor der trods alt er en rimelig mængde landsholdspillere og - desværre - er helt andet setup.

                      Jeg betvivler ikke, at OB er CEs klub i Danmark, og at han har følelser for klubben, men jeg tror bare ikke, at niveauet på noget plan er noget, han gider.

                      Må jeg tage fejl!
                      Niveauet er en ting, jeg frygter mere at CE ikke kan finde den rette motivation og sult efter hans hjertestop hverken i OB, FCK eller Ajax for den sags skyld. Ting har det med at blive sat i relief når sådan noget indtræffer. OB (og andre) må også spørge sig selv om det er en chance/risiko at løbe at CE undervejs finder ud af at der er mere i livet for ham end fodbold. Har CE lyst til at "spille harsard" med hans eftermæle hvis han ikke kan finde den indre motivation og lyst til at gøre en forskel, dels i genoptræningen og ikke mindst i kampe hvor vi alle ved at en mentalt klar CE ville kunne hjælpe næsten alle hold i verden.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Niveauet er en ting, jeg frygter mere at CE ikke kan finde den rette motivation og sult efter hans hjertestop hverken i OB, FCK eller Ajax for den sags skyld. Ting har det med at blive sat i relief når sådan noget indtræffer. OB (og andre) må også spørge sig selv om det er en chance/risiko at løbe at CE undervejs finder ud af at der er mere i livet for ham end fodbold. Har CE lyst til at "spille harsard" med hans eftermæle hvis han ikke kan finde den indre motivation og lyst til at gøre en forskel, dels i genoptræningen og ikke mindst i kampe hvor vi alle ved at en mentalt klar CE ville kunne hjælpe næsten alle hold i verden.
                        Jeg tror helt på at han nok skal finde ud af det inden i.

                        Vi skal også lige tænke på at han nok skal bruge minimum 4-6 måneder på at komme i omdrejninger igen, hvis han fortsætter.
                        Derefter skal han også i kampform igen, så der kan godt gå 8-9 måneder inden han er i nærheden af at kunne spille kampe tror jeg.

                        Hvis han ikke selv træner lidt op inden, men lad os nu se.

                        Comment


                          #42
                          Til dem der ikke har hørt Transfervinduet fra i går. Lasse Vøge nævner at der skulle være en eller anden form for kontrakt med Jacob Breum og OB. OB venter blot på en anledning til at offentliggøre den.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                            Til dem der ikke har hørt Transfervinduet fra i går. Lasse Vøge nævner at der skulle være en eller anden form for kontrakt med Jacob Breum og OB. OB venter blot på en anledning til at offentliggøre den.
                            Det lyder meget beroligende så kan man håbe på en 4-5 år og reel udsigt til spilletid inden alt for længe.

                            Har altid syntes fredag morgen har været oplagt til sådanne offentliggørelser

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                              Til dem der ikke har hørt Transfervinduet fra i går. Lasse Vøge nævner at der skulle være en eller anden form for kontrakt med Jacob Breum og OB. OB venter blot på en anledning til at offentliggøre den.
                              Fedt. Det samme må gælde for Magnus W. Han træner med hele tiden. Men hvis han allerede har skrevet under syntes jeg det er underligt at han stadig skal klæde om i U19 rummet og ikke SL huset. Så den er ihverfald ikke trådt i kraft
                              Last edited by fmprOB; 16-09-2021, 17:48.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                                Til dem der ikke har hørt Transfervinduet fra i går. Lasse Vøge nævner at der skulle være en eller anden form for kontrakt med Jacob Breum og OB. OB venter blot på en anledning til at offentliggøre den.
                                Det lyder godt nok godt! Så er det da bare om at få ham med i kamptruppen!

                                Comment

                                Working...
                                X