Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nicholas Mickelson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der er ikke meget hype om den her tilgang ift. hvordan forummet tidligere har eksploderet ved nye signings.

    Er forventningerne lave, eller er der bare metaltræthed i det?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
      Der er ikke meget hype om den her tilgang ift. hvordan forummet tidligere har eksploderet ved nye signings.

      Er forventningerne lave, eller er der bare metaltræthed i det?
      Der er jo ikke rigtig nogen der ved hvad han står for. Han har spillet imponerende meget sin alder til trods, men har omvendt blot været reserve igennem hele sæsonen for et middelmådigt tippeligahold.
      Jeg er personligt rigtig glad for det er der man har prioriteret en tilgang, men jeg gider jo ikke at stå som en lallende idiot og hylde OB for en fantastisk signing, når jeg ikke aner hvad manden står for.


      ​​​​

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Der er jo ikke rigtig nogen der ved hvad han står for. Han har spillet imponerende meget sin alder til trods, men har omvendt blot været reserve igennem hele sæsonen for et middelmådigt tippeligahold.
        Jeg er personligt rigtig glad for det er der man har prioriteret en tilgang, men jeg gider jo ikke at stå som en lallende idiot og hylde OB for en fantastisk signing, når jeg ikke aner hvad manden står for.


        ​​​​
        Som jeg har forstået det har han siddet uden for, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt, hvorfor man, naturligt nok, har satset på en anden back der skulle være i klubben langsigtet.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Som jeg har forstået det har han siddet uden for, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt, hvorfor man, naturligt nok, har satset på en anden back der skulle være i klubben langsigtet.
          Sådan har jeg også opfattet det, og jeg vil da i mit stille sind glæde mig over at det er lykkedes at få ham i denne sommer så vi forhåbentlig har mindst en rendyrket hb. i at spille med. Det alene kan være point værd når han falder til i systemet

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Som jeg har forstået det har han siddet uden for, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt, hvorfor man, naturligt nok, har satset på en anden back der skulle være i klubben langsigtet.
            Også sådan jeg har forstået det. Samtidig med er det kun nogle måneder siden han kom tilbage efter en lang skadespause. Så det er nok et samspil af flere ting. Men vi krydser da fingre for at han er god

            Comment


              #21
              Udfra youtube videoer ligner han i hvert fald meget en type vi har manglet. Hurtig, driblestærk og udfordrende. Kan også med begge ben og kan derved dække begge backs. Synes det er en forfriskende signing.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Udfra youtube videoer ligner han i hvert fald meget en type vi har manglet. Hurtig, driblestærk og udfordrende. Kan også med begge ben og kan derved dække begge backs. Synes det er en forfriskende signing.
                Lyder rigtig godt, alderen er også tiltrækkende - Håber vi er heldige denne gang, og han ikke er sat tilbage pga. skader.

                Forsigtig optimistisk.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Udfra youtube videoer ligner han i hvert fald meget en type vi har manglet. Hurtig, driblestærk og udfordrende. Kan også med begge ben og kan derved dække begge backs. Synes det er en forfriskende signing.
                  Hvilket også muliggør, at vi kan spille med to wingbacks.

                  Og så fx 3 mand i forsvaret - Østrøm - JT - KL. Så har vi en lidt stærkere midterakse til at støtte de centrale midtbanespiller, og JT kan også skubbe lidt op på 6eren, når flowet er til det.

                  Nuvel, det vil så være en 3-4-3 eller noget i den dur og ikke Alms 4-2-3-1.
                  Last edited by Jungledyret; 03-09-2021, 18:42.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Hvilket også muliggør, at vi kan spille med to wingbacks.

                    Og så fx 3 mand i forsvaret - Østrøm - JT - KL. Så har vi en lidt stærkere midterakse til at støtte de centrale midtbanespiller, og JT kan også skubbe lidt op på 6eren, når flowet er til det.

                    Nuvel, det vil så være end 3-4-3 eller noget i den dur og ikke Alms 4-2-3-1.
                    Med Jørgen og Nico ville det give god mening med wingbacks. Men det ligger strategien ikke op til og jeg syntes vi snart skal bestemme os mht dette. Men det ville klart være nemmere at få integreret Vestergaard,Khemdee eller Østrøm hvis man spillede med 3 centrale

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Med Jørgen og Nico ville det give god mening med wingbacks. Men det ligger strategien ikke op til og jeg syntes vi snart skal bestemme os mht dette. Men det ville klart være nemmere at få integreret Vestergaard,Khemdee eller Østrøm hvis man spillede med 3 centrale
                      Man skal have en strategisk skabelon, men det skal jo ikke være så firkantet, at man ikke kan skifte mellem 3-4-3, 4-3-3, 4-2-3-1 osv. Det er jo afarter af samme idé.

                      Reelt spiller OB jo en temmelig ubalanceret 4-2-4 nu.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Der er ikke meget hype om den her tilgang ift. hvordan forummet tidligere har eksploderet ved nye signings.

                        Er forventningerne lave, eller er der bare metaltræthed i det?
                        Ja energien bliver suget ud. En strategi som måske peger frem ad, men som ikke ser ud til at ændre noget. Man beholder de grå spillere i truppen. De er nok grå men marginalt bedre end de unge og AA taler top 6, så han står med samme udfordring som JM, og lader AJA, Aron, Jørgen, kl, lieder osv spille før de unge.

                        der skulle have været købt 3 spillere fra en ny høj hylde og så skulle man slippe de grå og bygge holdet op af stjerner og unge.
                        Nu er holdet som en købe pizza fra Doktor død.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Som jeg har forstået det har han siddet uden for, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt, hvorfor man, naturligt nok, har satset på en anden back der skulle være i klubben langsigtet.
                          Det er jeg helt med på, så der er en god forklaring på det. Jeg nævner bare lige at sidst jeg husker der skete tilsvarende, sa var det joao fra sønderjyske vi tilknyttede, hvorefter han røg på bænken, så hvordan man lige skal tolke sådan en bænkplads kan være svært.
                          Jeg håber bare han er god.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det er jeg helt med på, så der er en god forklaring på det. Jeg nævner bare lige at sidst jeg husker der skete tilsvarende, sa var det joao fra sønderjyske vi tilknyttede, hvorefter han røg på bænken, så hvordan man lige skal tolke sådan en bænkplads kan være svært.
                            Jeg håber bare han er god.
                            Er der slet ikke nogen, der har overværet et træningspas eller 2 med vores nye spiller..?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Er der slet ikke nogen, der har overværet et træningspas eller 2 med vores nye spiller..?
                              Jeg var i Ådalen igår hvor der stod de skulle træne 11.15.
                              Da jeg ankom var de ved at slå græs på banen og en 3-4 spillere lignede de holdt et møde i cafeteriaet. Lidt skuffet måtte jeg jo så gå igen. Og mens jeg var ved at køre kommer en 4-5 biler fyldt med spillere tilbage i Ådalen efter at have trænet et andet sted. Gætter på Falen.
                              De er desværre ikke super gode til at opdatere deres træningstider.
                              Forleden var jeg også i Ådalen hvor Johs får øje på mig og råber “De er på stadion”. Det stod heller ikke på hjemmesiden…. De gør det ikke nemt…

                              Og nu har de fri fredag,lørdag og søndag. Så der er ingen fællestræning. Men mon ikke at Nico og Ryan har lidt træningspas alligvel et sted

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg var i Ådalen igår hvor der stod de skulle træne 11.15.
                                Da jeg ankom var de ved at slå græs på banen og en 3-4 spillere lignede de holdt et møde i cafeteriaet. Lidt skuffet måtte jeg jo så gå igen. Og mens jeg var ved at køre kommer en 4-5 biler fyldt med spillere tilbage i Ådalen efter at have trænet et andet sted. Gætter på Falen.
                                De er desværre ikke super gode til at opdatere deres træningstider.
                                Forleden var jeg også i Ådalen hvor Johs får øje på mig og råber “De er på stadion”. Det stod heller ikke på hjemmesiden…. De gør det ikke nemt…

                                Og nu har de fri fredag,lørdag og søndag. Så der er ingen fællestræning. Men mon ikke at Nico og Ryan har lidt træningspas alligvel et sted
                                Mange tak for din fine opdatering…

                                Comment

                                Working...
                                X