Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nicholas Mickelson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Udfra youtube videoer ligner han i hvert fald meget en type vi har manglet. Hurtig, driblestærk og udfordrende. Kan også med begge ben og kan derved dække begge backs. Synes det er en forfriskende signing.
    Lyder rigtig godt, alderen er også tiltrækkende - Håber vi er heldige denne gang, og han ikke er sat tilbage pga. skader.

Forsigtig optimistisk.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Udfra youtube videoer ligner han i hvert fald meget en type vi har manglet. Hurtig, driblestærk og udfordrende. Kan også med begge ben og kan derved dække begge backs. Synes det er en forfriskende signing.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Som jeg har forstået det har han siddet uden for, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt, hvorfor man, naturligt nok, har satset på en anden back der skulle være i klubben langsigtet.
    Også sådan jeg har forstået det. Samtidig med er det kun nogle måneder siden han kom tilbage efter en lang skadespause. Så det er nok et samspil af flere ting. Men vi krydser da fingre for at han er god

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Som jeg har forstået det har han siddet uden for, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt, hvorfor man, naturligt nok, har satset på en anden back der skulle være i klubben langsigtet.
    Sådan har jeg også opfattet det, og jeg vil da i mit stille sind glæde mig over at det er lykkedes at få ham i denne sommer så vi forhåbentlig har mindst en rendyrket hb. i at spille med. Det alene kan være point værd når han falder til i systemet

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Der er jo ikke rigtig nogen der ved hvad han står for. Han har spillet imponerende meget sin alder til trods, men har omvendt blot været reserve igennem hele sæsonen for et middelmådigt tippeligahold.
    Jeg er personligt rigtig glad for det er der man har prioriteret en tilgang, men jeg gider jo ikke at stå som en lallende idiot og hylde OB for en fantastisk signing, når jeg ikke aner hvad manden står for.

​​​​

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Der er ikke meget hype om den her tilgang ift. hvordan forummet tidligere har eksploderet ved nye signings.

Er forventningerne lave, eller er der bare metaltræthed i det?
    Der er jo ikke rigtig nogen der ved hvad han står for. Han har spillet imponerende meget sin alder til trods, men har omvendt blot været reserve igennem hele sæsonen for et middelmådigt tippeligahold.
    Jeg er personligt rigtig glad for det er der man har prioriteret en tilgang, men jeg gider jo ikke at stå som en lallende idiot og hylde OB for en fantastisk signing, når jeg ikke aner hvad manden står for.

​​​​

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Der er ikke meget hype om den her tilgang ift. hvordan forummet tidligere har eksploderet ved nye signings.

Er forventningerne lave, eller er der bare metaltræthed i det?

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Håber han er den næste Espen Ruud som vi har fået.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Nico Mickelson får trøjenummer 2:
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...868832768?s=19

Leave a comment:

• pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Har medierne gjort dig Coronaforskrækket?
    Nej, jeg synes bare, det vil være rart at undgå corona karantæner i vores smalle spillertrup i de næste vigtige kampe.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Norge har meget stigende coronasmittetal sammenlignet med Danmark. Håber Nicholas bliver grundig testet inden indtræden i OB truppen.
    Har medierne gjort dig Coronaforskrækket?

Leave a comment:

• pnl
    replied
    Norge har meget stigende coronasmittetal sammenlignet med Danmark. Håber Nicholas bliver grundig testet inden indtræden i OB truppen.

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Hemmingsen lød i de første minutter som en der lige var vågnet. Men vinduet er tilsyneladende lukket, så vi må satse på at de andre klubber har lavet en masse fejlkøb...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Godt spørgsmål. Hemmingsen live i SFÅ lige om lidt
    Tror det gider ikke. Det resulterer kun i en sovnløs nat for mig...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hvad er ikke nemmere at forstå end Hemmingsen?
    Godt spørgsmål. Hemmingsen live i SFÅ lige om lidt

Leave a comment:

Working...
X