Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Med alle de mål vi lukker ind, burde vi fokusere på vores defensiv i de næste par kampe (plus indkøb her). Ikke mindst når vi nu har så svært ved at lave mål og vælger at sætte 2 målsskytten på bænken...
    Uanset at vi har unge forsvars talenter, så holder det ikke at spille med Jørgen, KL, AJA på samme tid.

    vi kan intet fremad på midtbanen når JJT er ude. Aron og Kløve kan løbe og stå i vejen, men de er begrænsede i hurtig
    Boldomgang og offensivt blik.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

      Enig. Lad Tåhyler komme med personlige angreb, racistiske oneliners og andre ting vi har set gennem tiden. Ingen grund til at antage det niveau
      Og jeg beklager. Bliver åbenlyst provokeret, når en bruger med tendens til lidt perfide indlæg, udpeger en ung uerfaren knægt som syndebuk.

      Men det var over grænsen fra min side.

      Comment


        Katastrofal første halvleg. Det var ja endnu ringere end den første halvleg i Farum. Og holdet fik en drømmestart i kampen. AGFs udligning skulle ikke have tæller og helt, helt uforståelig at VAR greb ikke ind, så kan kun en gang mere sige:"VAR er god for absolutely nothing!"
        Men det undskylder ikke holdets præstation. Alm skulle vel forklare drengene at der er en forskel mellem at spille fodbold og at kigge fodbold. Børnefejl og fejlafleveringer jeg ser ikke én gang i sønnens ungdomshold. Øv, jeg er ryster.
        Håber Alm finder de rette ord, taktiske korrekturer og indskiftninger om at redde det her. Så kan vi ikke optræde i anden halvleg.
        Og hvis MH har endnu ikke forstået at holdet har AKUT brug på BEGGE backpositioner (kan ikke se mere Skjelvik lure rund der på VB med mere off-days end enkelte gode aktioner sælg manden eller ophæv men det her det er bare uacceptabelt) og midtbanen så er han en kæmpe fjols.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Uanset at vi har unge forsvars talenter, så holder det ikke at spille med Jørgen, KL, AJA på samme tid.

          vi kan intet fremad på midtbanen når JJT er ude. Aron og Kløve kan løbe og stå i vejen, men de er begrænsede i hurtig
          Boldomgang og offensivt blik.
          Enig, det kun Tverskov som har det som skal til. Men det er jo desværre ikke en nyhed. Ja, vi bliver kørt over på midten, så vi bør skifte system så vi spiller med min. 1 mere på midten.

          Comment


            Så får holdet 45 minutter at vise at OB præsterer ikke kun på lægterne.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Elendig første halvleg. Stort set alle ligger omkring dumpekaraktér
              Enig. Det er godt svært at fremhæve en eneste som enten har spillet fint, eller udvist lederskab og forsøgt at fighte sig ind i kampen
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                En rædsom første halvleg. Det er nok det dårligste, jeg har set os spille denne sæson. Alle har været elendige, og nogle direkte rædsomme. Vores offensiv er usynlig, og får intet at arbejde med. Frøkjærs første 10-15 minutter synes jeg faktisk var ok, men han er faldet i niveau med resten af holdet. Jebali usynlig bortset fra at begå frispark, selvom han ikke får noget at arbejde med bortset fra offsidemålet. Sabbi og Kadriis bemærkelsesværdige aktioner kan tælles på én hånd. Vores midtbane er usynlig, vores forsvar rystende dårligt (Tverskov den mindst dårlige), Bernat usikker og koster reelt et mål, men selvsagt undskyldt i den forstand, at han i dag og de næste 10-20 kampe skal vænne sig til niveauet og ikke mindst det pres fra sig selv og omverden, der følger med at være nyslået officiel superligaførstemålmand i en alder af 20(?).

                Søges: En rigtig højreback (hent Mickelson NU), en ordentlig venstreback og et midtbanemonster.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                  Hvor er det dog tåkrummende at høre på MH!!!
                  Hvordan kan man følge en plan hvor man ikke gør noget?

                  Comment


                    Hvor er bare det fine pressspil og genpress vi startede sæsonen med?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Ville være en opgradering hvis Skjelvik ville en gang imellem ramme en medspiller med en aflevering.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        De scorer da helt sikkert mellem 45-60 min..
                        BK :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Vi skal væk fra at udpege syndebukke. Bernat, Frø.

                          Se bobs liste. Det er et strukturelt problem. Der mangler helt overordnet fodboldfaglighed i den her klub. Jeg håbede, vi havde fået bare lidt.

                          Nå - god kamp, jeg har skrevet, det jeg skulle, og det er gentagelse på gentagelse.
                          Med al respekt:
                          1: du laver ikke regler(-ne).
                          2. er du skråsikker på, at du har større fodboldfaglighed end klubben


                          Men derfor kan Alm og co da godt lave fejl. Alm skal snart vise noget mere.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Det er Så unfair, når modstanderne både løber hurtigt OG spiller hinanden. OB ligner et hold, der heldigvis ikke laver slags ufine ting.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              Enig. Lad Tåhyler komme med personlige angreb, racistiske oneliners og andre ting vi har set gennem tiden. Ingen grund til at antage det niveau
                              Det skal jeg ikke kunne sige, for jeg er relativt ny på Forum - i hvert fald ny nok til endnu ikke at kende folks historik eller holdninger til alt mellem himmel og jord uden for fodboldverdenen. Jeg kan dog sige, at racisme generelt/i al almindelighed er det mest forkastelige og hjernedøde i verden; og hvem som helst der måtte være uenige, er jeg frisk på at diskutere med i en politik-tråd eller lign

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                                Enig. Lad Tåhyler komme med personlige angreb, racistiske oneliners og andre ting vi har set gennem tiden. Ingen grund til at antage det niveau
                                Du er da helt utrolig. Ja, jeg ligger ikke under for et unidogme om at det ikke er muligt at sige noget generelt om spillere fra andre lande, Men racist er der sgu ikke nogen, der kender mig, der nogensinde har sagt eller tænkt.
                                Min kæreste er fra Tunesien og mit barnebarn halvt afrikaner.
                                Ingen grund til at føle dig så presset.
                                Last edited by Tåhyler; 29-08-2021, 18:21.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X