Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opsummering på de 6 første kampe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det er flere gange vist at hold kan vinde mesterskaber (og komme i top 6) uden at have spillerne til det en for en. Men hvis man kan lave et hold af spillerne så kan der ske ting og sager ..
    Enig, men det kræver trods alt mere end spillene i OB hvor mange er glade for at spille i en klassisk klub til en god løn. Det kræver spillere som vil vinde og løbe for hinanden. Haderslev lykkedes med at vinde pokalen, med "affald" fra andre klubber.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      En 3. 6’er kunne være Robin ..
      Hvis man mener det seriøst med Magic, så skal han stå foran Østrøm som 6’er imo.

      Østrøm er ikke længere fra de etablerede CF i truppen end at han som minimum bør være 1. reserve både centralt og som højre back, han skal nok få sine minutter. Hvad jeg har hørt og set var Tarik stærk i opstarten, ligesom han gør det flot til træning, så han må meget gerne få en masse minutter, men det skal nok stadig være som indskifter.

      2 etablerede spillere og et talent er bare ikke nok til 2 så vigtige pladser som jeg ser det, især fordi jeg mener et af de store mål med en tilgang til pladsen er at sikre en større konkurrence. Pt. vil JJT og Aron vel være to af de mest sikre spillere i start11’eren alene fordi Kløve og Okosun ikke er gode nok og de unge ikke er klar som startere.
      Last edited by stonebear; 27-08-2021, 08:56.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Det er flere gange vist at hold kan vinde mesterskaber (og komme i top 6) uden at have spillerne til det en for en. Men hvis man kan lave et hold af spillerne så kan der ske ting og sager ..
        Det er også det OB har forsøgt i en del år nu, at få truppen til at "overpræstere". Deraf også grunden til at vi har hentet de trænere vi har. Folk der tidligere har fået mere ud af de trupper de har haft, end hvad der var ventet.

        ​​​​​​
        ​​​
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg følger bare op på den Mathias Jørgensen. Han var et kongesalg. 15 mill og ligner ikke en der bliver til det store. Havde vi beholdt ham indtil nu vil jeg vurdere han havde siddet på bænken og været få småpenge værd. Nogle gange skal man også smede mens jernet er varmt
          Ok, det har du ret i. Har du også en formel til at få de unge til at blive gode i OB, så det ikke ender som med Desler og Greve?
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg følger bare op på den Mathias Jørgensen. Han var et kongesalg. 15 mill og ligner ikke en der bliver til det store. Havde vi beholdt ham indtil nu vil jeg vurdere han havde siddet på bænken og været få småpenge værd. Nogle gange skal man også smede mens jernet er varmt
            Det var uden tvivl det mest absurde køb og salg set længe, Mathias Jørgensen er meget begrænset ... selvfølgelig blev der slået til der.
            Oliver Christensen giver jo f.eks langt mere mening.
            Last edited by Entusiastens; 28-08-2021, 09:15.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

              Ok, det har du ret i. Har du også en formel til at få de unge til at blive gode i OB, så det ikke ender som med Desler og Greve?
              Nej Men jeg har tiltro til at Tonny får styr på det

              Comment


                #52
                Vi har spillet for svingende. Men de gode perioder har været af sjælden god kvalitet. Og underholdende. Jeg håber det bliver bedre efterhånden som svenske Alm lærer vore og modstandernes spillere bedre at kende. Og Hemme får købt et par spillere.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                  Ok, det har du ret i. Har du også en formel til at få de unge til at blive gode i OB, så det ikke ender som med Desler og Greve?
                  Ved ikke om Akademiet spillede det samme system da Desler og Greve spillede på akademiet som de gør nu. Men hvis de var skolet i det og så kom op i det morads som 1. holdet har kørt er der jo ikke noget at sige til det … samme med Frø og Fenger for den slags skyld .. de kommer op med bål og brand og bliver sovset ind i noget andet … bliver forhåbentligt bedre fremadrettet ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment

                  Working...
                  X