Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Jeg vil meget gerne at vi bruger de unge, men Max mangler lige det sidste pt. Frø har længe set god ud til træningen men det gjorde han ikke i går, set med mine øjne. Ja vi skal bruge de unge, men de skal også kæmpe sig til det og jeg kan sagtens forstå at Alm vil prøve Kløve på den venstre kant. Det kaldte jeg selv lidt på for en uge siden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Okay, det virker bare som om de er langt væk fra holdet især når der ik blev plads til at prøve dem i slutspillet endda da tingene var afgjort.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Blev Kasper skadet igår? Han trænede nemlig fuldt med torsdag uden problemerForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Ja vi må bare erkende vi har et problem på den venstrekant. Kløve fylder helt klart mere defensivt og kan også noget i den sjove ende. Frø, Jebali og Max er ikke løsningen derude. Kadrii kunne sagtens, men jeg tvivler helt ærligt på om han har kondien til det. Derfor er Kløve et logisk valg. Sabbi skal der også snart gøres noget ved. Han er en trussel offensivt, men når man er så doven i defensiven… Man burde efter min mening ændre den defensive opstilling, så Sabbi spillere mere angriber når vi forsvare og vi dermed forsvare i en 4-4-2 med Jebali som en af kanterne. Jebali løber (lunter) i det mindste med hjemForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Jeg vil meget gerne at vi bruger de unge, men Max mangler lige det sidste pt. Frø har længe set god ud til træningen men det gjorde han ikke i går, set med mine øjne. Ja vi skal bruge de unge, men de skal også kæmpe sig til det og jeg kan sagtens forstå at Alm vil prøve Kløve på den venstre kant. Det kaldte jeg selv lidt på for en uge siden.
OB har ikke et godt hold. Jeg tænker kun på fremtiden - er bedøvende ligeglad med top-6.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jamen lad os se. Jeg håber du har ret. Vejen til spilletid er bare ret lang.
Kunne sagtens se os leje en 3-5 stykker ud hver sæson hvis vi fortsætter denne store ungdomsoprustning og måske kommer op på 28-30 mand i truppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Fenger gjorde et glimrende indhop for er par kampe siden. Er det ikke at kæmpe sig på? BK leverer den ene ugidelige indsats efter den anden.
OB har ikke et godt hold. Jeg tænker kun på fremtiden - er bedøvende ligeglad med top-6.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Det håber jeg godt nok ikke. Nogle pladser giver sig selv, men hvis Kadrii starter og med RØ på backen… Man skal ikke starte hvis man ikke præstere. Og det gælder alle spillere!
Fenger i stedet for Kadrii og byt AJA og RØ, resten kan jeg godt gå med til.siden 1887
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Kadrii SKAL spille på det her hold! Om han er i dårlig form eller ej, så kan han afgøre kampen på egen hånd."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Enig. Og Alm skal give ham klar besked at give sig mere ind i holdets presspill.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Okay, det virker bare som om de er langt væk fra holdet især når der ik blev plads til at prøve dem i slutspillet endda da tingene var afgjort.
hvis de kun mangler spilletid, så lav en aftale med en første divisions klub om udlejning. FCMs nye Oneyka, spillede for Fredericia sidste sæson og ser ud til at være helt superliga klar.
jeg har sympati for ungdommen, men ikke for enhver pris.
- Likes 4
Comment
Comment