Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Jeg vil meget gerne at vi bruger de unge, men Max mangler lige det sidste pt. Frø har længe set god ud til træningen men det gjorde han ikke i går, set med mine øjne. Ja vi skal bruge de unge, men de skal også kæmpe sig til det og jeg kan sagtens forstå at Alm vil prøve Kløve på den venstre kant. Det kaldte jeg selv lidt på for en uge siden.
    Ja vi må bare erkende vi har et problem på den venstrekant. Kløve fylder helt klart mere defensivt og kan også noget i den sjove ende. Frø, Jebali og Max er ikke løsningen derude. Kadrii kunne sagtens, men jeg tvivler helt ærligt på om han har kondien til det. Derfor er Kløve et logisk valg. Sabbi skal der også snart gøres noget ved. Han er en trussel offensivt, men når man er så doven i defensiven… Man burde efter min mening ændre den defensive opstilling, så Sabbi spillere mere angriber når vi forsvare og vi dermed forsvare i en 4-4-2 med Jebali som en af kanterne. Jebali løber (lunter) i det mindste med hjem

Comment

Jeg vil meget gerne at vi bruger de unge, men Max mangler lige det sidste pt. Frø har længe set god ud til træningen men det gjorde han ikke i går, set med mine øjne. Ja vi skal bruge de unge, men de skal også kæmpe sig til det og jeg kan sagtens forstå at Alm vil prøve Kløve på den venstre kant. Det kaldte jeg selv lidt på for en uge siden.
      Blev Kasper skadet igår? Han trænede nemlig fuldt med torsdag uden problemer

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Okay, det virker bare som om de er langt væk fra holdet især når der ik blev plads til at prøve dem i slutspillet endda da tingene var afgjort.
        Ja de er bare pt ikke gode nok ift de andre vi har. Vi må se om det ændrer sig. Jeg ved Vestergaard er desperat efter spilletid og håber på at pokalen giver ham en startplads samt alle reserveholdskampe

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Blev Kasper skadet igår? Han trænede nemlig fuldt med torsdag uden problemer
          Han var slet ikke med til træningen. Jeg mener at have set på twitter at han er sygdoms ramt. Undrede meget meget over hans fravær i går.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

Ja vi må bare erkende vi har et problem på den venstrekant. Kløve fylder helt klart mere defensivt og kan også noget i den sjove ende. Frø, Jebali og Max er ikke løsningen derude. Kadrii kunne sagtens, men jeg tvivler helt ærligt på om han har kondien til det. Derfor er Kløve et logisk valg. Sabbi skal der også snart gøres noget ved. Han er en trussel offensivt, men når man er så doven i defensiven… Man burde efter min mening ændre den defensive opstilling, så Sabbi spillere mere angriber når vi forsvare og vi dermed forsvare i en 4-4-2 med Jebali som en af kanterne. Jebali løber (lunter) i det mindste med hjem
            Jeg er meget enig i det fremhævede. Det jeg lagde mest mærke til under gårsdagens træning var at Alm et par gange rettede på Østrøm i forhold til hans placering ogdet at spille over for wingbacks, men han var en del efter, og instruerede igen og igen, Bashkim og Jibali i forholdt il deres presspil, mangel på samme og positionerne derved. Sabbi har været vores bedste indtil nu, mener jeg, og jeg tolker det lidt som at Alm har en stor tiltro til ham. Han får dog også at vide når han skal arbejde hårde.

Comment

Han var slet ikke med til træningen. Jeg mener at have set på twitter at han er sygdoms ramt. Undrede meget meget over hans fravær i går.
              Han så helt frisk og fit ud torsdag. Men kan jo godt have fået en god gang mande influenza

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han så helt frisk og fit ud torsdag. Men kan jo godt have fået en god gang mande influenza
                og det ved vi jo alle hvor slemt det kan være

Comment

og det ved vi jo alle hvor slemt det kan være
                  Jeg er sgu ved at dø hver gang

Comment

Fenger gjorde et glimrende indhop for er par kampe siden. Er det ikke at kæmpe sig på? BK leverer den ene ugidelige indsats efter den anden.

OB har ikke et godt hold. Jeg tænker kun på fremtiden - er bedøvende ligeglad med top-6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Jamen lad os se. Jeg håber du har ret. Vejen til spilletid er bare ret lang.
                      Ja. Det bedste OB måske kunne bruge penge på lige pt var at hjælpe Næsby eller Middelfart op i 1.Div så vi havde en klub til at få ført de største frem med regelmæssig spilletid vha udlejning ligesom vi ser det i Fredericia/FCM.
                      Kunne sagtens se os leje en 3-5 stykker ud hver sæson hvis vi fortsætter denne store ungdomsoprustning og måske kommer op på 28-30 mand i truppen

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Fenger gjorde et glimrende indhop for er par kampe siden. Er det ikke at kæmpe sig på? BK leverer den ene ugidelige indsats efter den anden.

OB har ikke et godt hold. Jeg tænker kun på fremtiden - er bedøvende ligeglad med top-6.
                        Men Fenger var HELT væk i hans indhop mod Silkeborg. Bashkim burde dog en tur på bænken for at finde ud af at han også skal tage sig sammen. Han arbejder ikke hårdt nok pt. Men han skal have en chance og så vinder vi og der er Max ikke endnu. Men jeg vil meget gerne se Max på toppen 4-5 kampe i streg. Det samme gælder Frø på 10eren. Men jeg er klar over at det er en proces vi har gang i og det kommer over tid. Men der kan sagtens gå 1 til 2 år før vi bare er nogenlunde hvor vi gerne vil være.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

Det håber jeg godt nok ikke. Nogle pladser giver sig selv, men hvis Kadrii starter og med RØ på backen… Man skal ikke starte hvis man ikke præstere. Og det gælder alle spillere!

Fenger i stedet for Kadrii og byt AJA og RØ, resten kan jeg godt gå med til.
                          Kadrii SKAL spille på det her hold! Om han er i dårlig form eller ej, så kan han afgøre kampen på egen hånd.
                          siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Kadrii SKAL spille på det her hold! Om han er i dårlig form eller ej, så kan han afgøre kampen på egen hånd.
                            Enig. Og Alm skal give ham klar besked at give sig mere ind i holdets presspill.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Enig. Og Alm skal give ham klar besked at give sig mere ind i holdets presspill.
                              Synes nu han har kæmpet fint. Det er også svært og trættende at løbe rundt som ene mand mod SIF-tikitaka, han havde Lieder, Jebali og Sabbi til at hjælpe med pres, ikke ligefrem dem der er de bedste presspillere.
                              siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Okay, det virker bare som om de er langt væk fra holdet især når der ik blev plads til at prøve dem i slutspillet endda da tingene var afgjort.
                                Jeg håber også de unge får chancen, men måske er de bare ikke gode nok?
                                hvis de kun mangler spilletid, så lav en aftale med en første divisions klub om udlejning. FCMs nye Oneyka, spillede for Fredericia sidste sæson og ser ud til at være helt superliga klar.

jeg har sympati for ungdommen, men ikke for enhver pris.

Comment

Working...
                                X