Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SIF 15.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De fleste gider ikke Lieder. Han har en 2-3 der snakker lidt med ham til træning. Kunne måske være derfor han ikke løber over og jubler med. Men jeg er da også skuffet over hans reaktion
    Lieder scorede, godt for det men ellers er han en klods om benet. Fenger var ikke god i dag, men vil meget hellere spille med ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Hvad er problemet med Lieder?
      Jeg ved det ikke. Min vurdering er bare at han ikke er særlig vellidt i truppen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg ved det ikke. Min vurdering er bare at han ikke er særlig vellidt i truppen
        Det er ihvertfald et problem hvis der er et relationelt hul der, når de nu faktisk er nød til at samarbejde for at få det til at fungere.
        ​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Fyens Stiftstidende 15/8-21
          Jeg sagde også derude til tv, at dem, der tror, at vi bare kampdag efter kampdag lægger tre point i rygsækken har en anden opfattelse af virkeligheden, end jeg har. Jeg er skuffet over, at vi lukker et mål ind til sidst. Det er en fin scoring, men vi skal skabe flere målchancer i første halvleg med bedre pasningsspil, sagde Andreas Alm.

          Har Hemmingsen lige hvisket Alm i øret, at vi jo i Odense er DK’s mest krævende fans.
          Dér var den igen. Vi forventer ikke 3 points hver kampdag. Vi forventer at en oprykker ikke dominerer spillet på vores hjemmebane og vinder skudstatistikken 12-7. Vi forventer et bedre udtryk, men vi får det ikke, fordi der simpelthen ikke er gode nok spillere. Det er dem, der melder top 6 ud; vi tror jo ikke på top 6. Fordi der simpelthen ikke er gode nok spillere. Det er dem, der forventer mere end de kan levere.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det er ihvertfald et problem hvis der er et relationelt hul der, når de nu faktisk er nød til at samarbejde for at få det til at fungere.
            ​​​​
            Det gør de jo også banen.. Det er det eneste man kan forlange

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Bizarre udskiftninger. BK og Jebali, der intet bidrager med, bliver på banen, mens man skifter hele den centrale akse.

              AT er MOM.

              Balance er et problem. For mange luksusspillere fremme. Som ofte ikke er gode nok.
              Erfarer efter at være kommet hjem at. Thranderson mangler luft, efter en skadesperiode. JJT er skadet. igen,igen,igen.

              Alm: Jeg var tvunget til at skifte central midtbane | fyens.dk


              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Erfarer efter at være kommet hjem at. Thranderson mangler luft, efter en skadesperiode. JJT er skadet. igen,igen,igen.

                Alm: Jeg var tvunget til at skifte central midtbane | fyens.dk

                Fra min plads var det tydeligt at begge var nød til at skulle ud. Thrandarsson var fuldstændig færdig efter 60 min og JJ lignede også en der kæmpede 5-10 min før han blev skiftet ud. Jeg ved godt at jeg tidligere på weekenden har været lidt på Kløves side. Men hvor bringer han bare intet idag igen da han kommer ind. Han skuffer mig virkelig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Erfarer efter at være kommet hjem at. Thranderson mangler luft, efter en skadesperiode. JJT er skadet. igen,igen,igen.

                  Alm: Jeg var tvunget til at skifte central midtbane | fyens.dk

                  Så er der til mindst en forklaring. Men JJ skadet igen? Hvad er det trist.
                  Så det bliver mere og mere klar at vi ikke kun har akut behov for en højre back men også for en god central midtbanespiller/6er. Og Hemme skal nu stoppe den evige snak om Top6 men komme i gang og hente forstærkninger.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
                    Lige kommet hjem fra stadion, og har lyst til at smide mit sæson kort i toilettet. De første 10-15 min ligner noget. Resten er en stor opvisning i elendig boldomgang (Sabbi og Tveskov undtaget) og mangel på nærkamp styrke (Thrandarson undtaget). Der er så mange der spiller under niveau, og enkelte man undrer sig over hvad fanden de laver på et professionelt fodbold hold (Oppondo).

                    Oliver: Har ikke taget noget siden han blev sat i forbindelse med HSV
                    AJA: Fornuftig kamp på backen, men bringer intet offensivt.
                    Tverskov. Klasse
                    KL: Skidt kamp igen. Panik afleveringer, og langsom i tanke og handling
                    Jørgen. OK kamp. Hvorfor kommer han ikke noget mere frem, når han gør bliver det farligt
                    Thomassen. For langsom, og for meget sidelæns
                    Bashkim: Langt under niveau
                    Jebali: Under niveau
                    Lieder: Elendig 1. halvleg, men klassemål da han får en løs bold.
                    Sabbi: Klasse, men intet slutprodukt
                    Thrandarsson. Klasse, men desværre ikke luft til 90

                    Fenger: Elendigt indhop. Fumler chancen til 2-0
                    Oppondo. Giv nogen penge for at tage ham
                    Kløve: Elendigt indhop
                    Ibrahimagic: Ingen bedømmelse

                    Frøkjær: Kort tid på banen.
                    Fuldstændigt korrekt analyse og bedømmelse.
                    Tverskov klasse og Sabbi gjorde det faktisk igen ret solidt i ca 55 min.

                    OB’s trup er kun blevet ringere og ringere fra Michelsen overtog, hvor det faktisk så fornuftigt ud. Tæt på bronze og Europæisk. Siden da har man solgt ud, Vindue for vindue uden tilnærmelsesvis erstatninger og ledelsen taler stadig top 6. Vor herre bevares.



                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Så er der til mindst en forklaring. Men JJ skadet igen? Hvad er det trist.
                      Så det bliver mere og mere klar at vi ikke kun har akut behov for en højre back men også for en god central midtbanespiller/6er. Og Hemme skal nu stoppe den evige snak om Top6 men komme i gang og hente forstærkninger.
                      syntes det behov er der uanset om JJ er skadet eller ej

                      - vi har mange der kan dække pladsen - men passer de reelt ind? kunne virkelig godt tænke mig der blev ryddet ordenligt op i truppen - men det er selvf ikke bare sådan lige til...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        syntes det behov er der uanset om JJ er skadet eller ej

                        - vi har mange der kan dække pladsen - men passer de reelt ind? kunne virkelig godt tænke mig der blev ryddet ordenligt op i truppen - men det er selvf ikke bare sådan lige til...
                        JJ/Aron som den eneste kombination føler mig ret trygt med. Ser ingen som kan erstatte JJ og ingen som kan erstatte Aron uden at niveauet falder. Måske Tarik kan blive afløser for JJ på den lange bane hvis han tager en god udvikling men aktuelt er han endnu ikke der. Kløve er nu "altmuligmanden men sikker ikke en stærk 6er ligeså som Okosun som er ikke mere end en nødløsning i hensigt af systemet vi spiller. Så det var allerede ret tyndt der og hvis JJ fortsætter skadehistorien så kræves det akut handling.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

                          Fuldstændigt korrekt analyse og bedømmelse.
                          Tverskov klasse og Sabbi gjorde det faktisk igen ret solidt i ca 55 min.

                          OB’s trup er kun blevet ringere og ringere fra Michelsen overtog, hvor det faktisk så fornuftigt ud. Tæt på bronze og Europæisk. Siden da har man solgt ud, Vindue for vindue uden tilnærmelsesvis erstatninger og ledelsen taler stadig top 6. Vor herre bevares.


                          Bold kan tolkes forskelligt. Morten Bruun sagde at man kun så Sabbi der hvor han ikke var. Vores defensiv i højre er svag, og. Det er bla fordi Sabbi ikke løber retur. Men offensivt var han den bedste i dag. Men hvis BK, Sabbi og Lieder arbejdede som Jebali så ville vi se langt bedre ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Aron er bedst når modstanderne har bolden. Han kommer i vejen for meget, men vi skaber intet offensivt fra ham og JJT.
                            jørgen har nogle raids men som sædvanlig med ret ringe kvalitet i indlæg. aJA levere meget lidt offensivt, og hvis Lieder ikke havde scoret så ville han få lige så lav karakter som BK.
                            Til info, så var det Aron, der lavede frispilningen til Bash i første halvleg. Derudover blev han meget fortjent man of the match.

                            Comment


                              Det ser ud til endnu en sæson med same shit.

                              Jeg havde set et par Silkeborgkampe på tv, så vidste de var gode og at deres teknik og hurtighed og mange sejre (før oprykning) gjorde, de var i en stime. Jeg skrev max et point forudsat Aron var med, MEN jeg havde troet på en bedre præstation. Desværre virker det som tabt på taktikbordet. Håber ikke Alm er, som det han viste i Vejle, for så går det da galt - igen.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Det ser ud til endnu en sæson med same shit.

                                . Desværre virker det som tabt på taktikbordet. Håber ikke Alm er, som det han viste i Vejle, for så går det da galt - igen.
                                Den blev delvist tabt på taktikbordet, men tror ikke på at meningen var at Sabbi ikke skal lave returløb (ellers så er der taktisk smart, at åbne så meget i højre som modstanderne ikke udnytter Jørgens defensive mangler). Det kan umuligt være meningen at BK og Lieder ikke skal lave mere. De 2 kan/må/skal simpelthen ikke være på banen sammen.
                                At han så skifter både JJ og AT samtidigt er svært af forså, som jeg ser det kan det kun være fordi Aron ikke havde mere luft og Alm var bange for at JJ fik et kort mere. Men stadig.
                                Der bør også øves dødbolde, vi er dårlige på dem selvom vi har flere med fornuftigt hovedspil.
                                Det går ikke galt hvis:
                                Hemme får ret i at vi er bedre end GF
                                Viborg miste måske selvtillid
                                Vi holder op med at tabe til Vejle.
                                Silkeborg får ikke mange point på bløde baner
                                Haderslev ikke kommer igang

                                Men har meget svært ved at se OB i top 6. Jeg tror vi skal være glade for alt over en i point gennemsnit.
                                Eneste løsning er indkøb af spillere på top 6 niveau og ikke flere på Okosun, Opondo, Kløve, AJA, Lider, Jørgen niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X