Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SIF 15.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man har lige som bare brugt alle sine eder og forbandelser efterhånden og står tilbage apatisk og ked af det.

    Er det virkelig en nedrykning der skal til?

    Comment


      Så ikke kampen men det lyder som om at uafgjort mod SIF er værre end et nederlag til FCK fordi holdet spillede fornuftigt og op med FCK.

      Når jeg læser om kampene mod FCN og SIF lyder det som om det er 11 blinde høns …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Så ikke kampen men det lyder som om at uafgjort mod SIF er værre end et nederlag til FCK fordi holdet spillede fornuftigt og op med FCK.

        Når jeg læser om kampene mod FCN og SIF lyder det som om det er 11 blinde høns …
        Det er næsten synd for de 11 blinde høns med den sammenligning

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Skuffet? Manden kunne ikke komme på et hold i en ligegyldig oliestat, og har ret beset kun været god i OB.

          Han er bare over the hill, og det var forkert at hente ham ud fra tidligere meritter.

          Er ovenstående tilfældet må Alm sætte sig i respekt. Uagtet bør han på bænken.

          Jeg er rystet over holdet og ikke mindst Alm i dag.
          Fedt at se den glæde og entusiasme Baskim udviser da vi scorer ;-) ..
          Prøv lige at se den
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Jeg har set rigtigt mange dårlige OB-kampe de sidste 10 år. Den hér var en af dem. Lige inden Silkeborg udlignede tænkte jeg, at det godt nok var en grim sejr, men med 3 point, så måtte jeg se gennem fingre med det. Nu blev det så 1 point, og en rigtig grim og dårlig kamp fra OB.

            Vi har tæsket OB's mangler op og ned, så egentlig ikke grund til at sige igen, hvad vi mangler og burde købe. Noget nyt, som vi begynder at skulle forholde os til er, hvor ringe en fodboldspiller Bashkim Kadrii er, og hvor dårlig Jørgen er taktisk, og i øvrigt har en ugidelig attitude.

            Her er dagens karakterer ud fra den gamle Scala, da jeg ikke mener at den nye er god nok:

            Oliver C.: 7

            A. Juel: 7 ( Et niveau over Østrøm)
            Tverskov:9
            Kasper L.:7
            Jørgen: 6

            Thranderson: 9
            JJT: 7

            Jebali: 7
            Sabbi: 8
            Bashkim: 5
            Lieder: 7

            Udskifterne udmærkede sig overhovedet ikke, og de er heldige, at jeg ikke giver karakterer til dem. Opondo springer dog i øjnene, som en, der var røv-dårlig da han kom ind.

            Der mangler fart, energi og vilje til at løbe den ekstra meter. I store dele af kampen, GÅR spillerne rundt på banen OG så kan de i øvrigt heller ikke ramme en medspiller på 2 meters afstand. Bortser fra den heldige sejr mod FCM, så har det virkelig været ned ad bakke - og til tider virkelig ringe. Skal OB en tur i 1. division?

            Comment


              Nogen der kan linke til det MH interview?

              Comment


                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-top-seks/

                Jeg kan snart ikke det top 6 lort længere. Hvad med at fokusere på at bygge et spændende hold op med en tydelig retning, der måske i en enkelt sæson hvor alt klapper, kan opnå et mindeværdigt resultat som en medalje eller en pokaltitel og en medfølgende tur i Europa?

                At se på et hold der kommer med en gennemsnitsalder på 27,5 år (Det ældste i den her runde, så meget for "talentsatsningen"), som går ud og leverer en så blodfattig præstation hjemme mod en oprykker, der så meget mere afklaret og interessant ud end os, imens vi forsøger at se om vi kan fedte en 5/6. plads hjem på det tyndest mulige grundlag, det gør mig træt helt ind i knoglerne. Det er så visionsløst og peger ingen som helst steder hen. Med den retning er det virkelig svært at se den højt besungne strategi som andet end et bluffnummer over lange stræk, det her er jo en opretholdelse af den status quo der har været i årevis.

                Og det er i øvrigt ikke OCs skyld, det her er bare en åbenlys refleksion af, hvad der er fokus på og snakkes om på de indre linjer. Vi kan ikke simpelthen ikke tænke større og længere end en fucking ligegyldig 6. plads.

                Comment


                  Fyens Stiftstidende 15/8-21
                  Jeg sagde også derude til tv, at dem, der tror, at vi bare kampdag efter kampdag lægger tre point i rygsækken har en anden opfattelse af virkeligheden, end jeg har. Jeg er skuffet over, at vi lukker et mål ind til sidst. Det er en fin scoring, men vi skal skabe flere målchancer i første halvleg med bedre pasningsspil, sagde Andreas Alm.

                  Har Hemmingsen lige hvisket Alm i øret, at vi jo i Odense er DK’s mest krævende fans.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Fedt at se den glæde og entusiasme Baskim udviser da vi scorer ;-) ..
                    Prøv lige at se den
                    Orker ikke at se mere end nødvendigt på det her hold for tiden ;).

                    Men du må gerne beskrive situationen.

                    Jeg kan i øvrigt godt lide BK. Han er bare ikke ret god mere, og viser heller ikke den store gnist. Pladsen bør gå til en af de unge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Fedt at se den glæde og entusiasme Baskim udviser da vi scorer ;-) ..
                      Prøv lige at se den
                      Tja, det ser selvfølgeligt ikke særlig entusiastet ud...
                      Men ville ikke overfortolke der. Bashkim virker ofte ret indadvendt efter en scoring. Desuden er han vel selv ikke tilfreds med sin præstation, så...
                      Men ville helt sikker være fint at vise der mere begejstring.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        De fleste gider ikke Lieder. Han har en 2-3 der snakker lidt med ham til træning. Kunne måske være derfor han ikke løber over og jubler med. Men jeg er da også skuffet over hans reaktion

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          De fleste gider ikke Lieder. Han har en 2-3 der snakker lidt med ham til træning. Kunne måske være derfor han ikke løber over og jubler med. Men jeg er da også skuffet over hans reaktion
                          Det lyder ret usympatisk.

                          Sikke en børnehave. Altså ikke specifikt BK - men at fok ikke gider ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Fyens Stiftstidende 15/8-21
                            Jeg sagde også derude til tv, at dem, der tror, at vi bare kampdag efter kampdag lægger tre point i rygsækken har en anden opfattelse af virkeligheden, end jeg har. Jeg er skuffet over, at vi lukker et mål ind til sidst. Det er en fin scoring, men vi skal skabe flere målchancer i første halvleg med bedre pasningsspil, sagde Andreas Alm.

                            Har Hemmingsen lige hvisket Alm i øret, at vi jo i Odense er DK’s mest krævende fans.
                            Det er en vanvittig udtalelse, der er Jakob michelsen æraen værdig, og den peger igen imod et helt fundamentalt problem med kulturen i OB som de simpelthen skal gøre op med.

                            Et oprykkerhold der gæster Odense stadion skal sendes hjem med et nederlag, det er på ingen måde at stille urimelige krav, det er på ingen måde, utaknemmelige fans, eller noget som helst andet.

                            Det er en helt fundamental kendsgerning, hvis OB gerne vil indfri sine egne ambitioner. At direkte eller indirekte påstå at det er klubbens følger der skaber urealistiske forventninger det er bizart og det kommer på ingen måde noget konstruktivt ud af det.

                            ​​​​​​
                            ​​​​​




                            ​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              De fleste gider ikke Lieder. Han har en 2-3 der snakker lidt med ham til træning. Kunne måske være derfor han ikke løber over og jubler med. Men jeg er da også skuffet over hans reaktion
                              Hvad er problemet med Lieder?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Det lyder ret usympatisk.

                                Sikke en børnehave. Altså ikke specifikt BK - men at fok ikke gider ham.
                                Tror ikke der er det store drama lige i det. Da Lieder scorer løber han først over i hjørnet mod c5, og der løber de andre med og laver bunke. Der efter løber han alene over mod kameraet der er placeret ved familieafsnittet for at signalere noget til kameraet. Det var noget med krydsede fingre. Måske en besked til konen eller håb om flere scoringer? Der er masser af skidt at skrive om, men jeg tror ikke dette betyder det store.
                                Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                                lykke, ulykke de gange på rad,
                                medgang og modgang hinanden tilråbe,
                                solskin og skyer de følges og ad.
                                Jorderigs guld
                                er prægtig muld,
                                Himlen er ene af salighed fuld.
                                - Kingo, 1681

                                Comment

                                Working...
                                X