Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SIF 15.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Elendig indsats over det meste af linjen. Godt nok mange der er dårligerere end hvad de reelt er. Skuffende indsats, og det er mig ubegribeligt at Hemmingsen holder fast i, at vi har en trup til top 6. I sidste sæson var det tydeligt, at vi ikke har det og i denne sæson det samme. Jeg er fandme bitter oven på sådan en omgang mod et hold vi SKAL dominere 9/10 gange hjemme i Odense! Øv!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
      Mon Bashkim gerne ville have været anfører og derfor er skuffet. Da han gik ud gav han ikke hånd til Alm
      Skuffet? Manden kunne ikke komme på et hold i en ligegyldig oliestat, og har ret beset kun været god i OB.

      Han er bare over the hill, og det var forkert at hente ham ud fra tidligere meritter.

      Er ovenstående tilfældet må Alm sætte sig i respekt. Uagtet bør han på bænken.

      Jeg er rystet over holdet og ikke mindst Alm i dag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
        Lige kommet hjem fra stadion, og har lyst til at smide mit sæson kort i toilettet. De første 10-15 min ligner noget. Resten er en stor opvisning i elendig boldomgang (Sabbi og Tveskov undtaget) og mangel på nærkamp styrke (Thrandarson undtaget). Der er så mange der spiller under niveau, og enkelte man undrer sig over hvad fanden de laver på et professionelt fodbold hold (Oppondo).

        Oliver: Har ikke taget noget siden han blev sat i forbindelse med HSV...
        Jeg forstår frustrationen og deler den til dels også, men jeg synes du er for hård ved Oli her.
        Set fra min plads på stadion, så redder han det ene point for os i dag, hvor han kommer fremragende ud og afværger med hovedet (vingefanget var også bredt godt ud).

        Comment


          Ledelsen må da også kunne høre de ting Hemmingsen udtaler til pressen.. Det er jo helt hen i vejret. Giv ham nu mundkurv på.

          Comment


            Hvor er vi heldige, at få et point i dag.

            som vi spiller lige nu, så skal vi nok slutte i top 10.

            Comment


              Kudos til drengene bag målet, fedt i holder den kørende.

              Jeg havde både regnet med og accepteret at Silkeborg ville have bolden mere end os, den del af det bekymrer mig ikke, hvad der dog er noget røv er hvad vi gør med bolden når vi har den.
              For fanden i helvede da også vi skal ikke spille uafgjort med Silkeborg hjemme og bagefter sidde og tænke der var vi godt nok heldige.
              Jeg forstår ikke det taktisk oplæg og jeg forstår heller ikke indskiftningerne, jeg er pisse træt af at det her hold ikke spiller ordentligt. Sidst var jeg efter dem fordi jeg synes der mangler noget indstilling, når man kan komme ud på den måde mod FCK og så komme ud og spille den 1 halvleg vi så i Farum etc. Jeg synes der er mange der kæmper for det i dag, men oplægget fungerer ganske enkelt ikke. Vi får ikke brudt igennem vi får ikke scoret på de chancer vi harog vi formår ikke at få et ordentligt opspil op og køre.
              ​​​​

              ​​​​

              Set fra stadion.

              OC

              Står fint, han kan ikke gøre så meget ved målet og har en virkelig god aktion i anden halvleg.

              AJA

              ​​​​​​Er ikke HB men gør det fint, fin fight, bidrager med god aggression, der kommer meget lidt offensivt.

              Skjelvik

              En af hans bedste kampe længe, stadig ikke rigtigt imponerende dog, smider igen mange bolde væk og laver bizarre ongo-bongo indlæg.

              Tverskov
              ​​​​​​
              Spiller en god kamp og har fandme været savnet, bosser forsvarskæden- min MOM.

              KL

              ​​​​​​Ja jo, det er ikke jordens undergang og det er heller ikke rigtigt godt.


              ​​​​​​Sabbi

              Er i første halvleg vores offensive drivkraft, god fart, god fight mangler noget slutprodukt.

              JJT

              Kæmper godt som sædvanlig, får spillet alt for lidt frem i banen istedet spilles bolden sidelæns.

              AT

              Kæmper, knokler og løber solen sort, erobrer bolde og har også et par gode aktioner hvor han driver bolden frem i banen.

              ​​​Jebali
              ​​​​​​
              God fight, og er igen meget på bolden og får også skabt noget fremme i banen, går tydeligt tør for energi efter 70 minutter.

              Bashkim

              Er igen helt væk fra kampen. Har en gigachance som han SKAL sparke ind.

              Lieder

              Er helt væk fra kampen og bidrager med meget lidt, indtil han lidt heldigt får bolden og hakker den flot ind.

              Fenger

              Kæmpe arbejdsindsats. Der kommer intet derfra i dag, taber bolde, taber dueller og jeg tror ikke han har en eneste afslutning.

              Kløve

              Fin fight, men Kløve er jo altså ikke den klassiske 6'er. Det bliver det ikke særlig godt i dag.

              Tarik

              Virker lidt nervøs, har ingen store fejl, men er meget anonym.
              ​​​
              Opondo

              Rædselsfuldt indhop, jeg tror ikke han har en eneste god aktion. Nu har jeg kun set Silkeborgs mål en gang, men jeg tænkte helt klart at han ikke så god ud i den situation.

              Frø

              Kommer ind i min 88.

              Andreas Alm

              Laver den mest bizarre udskiftning da han rykker AT og JJ ud af midtbanen, så mangler vi begge vores 6'ere der rent faktisk kan erobre en bold. Det er helt tydeligt at det bliver en tynd omgang på vores midtbane efter de to går ud.



              ​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                Mon Bashkim gerne ville have været anfører og derfor er skuffet. Da han gik ud gav han ikke hånd til Alm
                Altså hvis der er flere der skal flæbe over det anførerbind så må formanden for blå stue lige træde i karakter og give dem et bind hver eller lade dem lege anfører på skift..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Pointsnit på udebane: 1,33
                  Pointsnit på hjemmebane: 0,5
                  Pointsnit i alt: 1,0
                  Point ud af de sidste tre kampe: 1
                  Suk.

                  Men måske ikke helt forkert i hensigt af Brøndby-kampen. Med vores ofte omtalte talent at sætte krisehold i gang er da ja nu en 50%-chance at sætte os selv i gang!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Pointsnit på udebane: 1,33
                    Pointsnit på hjemmebane: 0,5
                    Pointsnit i alt: 1,0
                    Point ud af de sidste tre kampe: 1
                    Suk.

                    Men måske ikke helt forkert i hensigt af Brøndby-kampen. Med vores ofte omtalte talent at sætte krisehold i gang er da ja nu en 50%-chance at sætte os selv i gang!
                    Det her hold både kan og skal spille bedre end det har gjort siden, FCK kampen.

                    Jeg stod og så på det der, og tænkte hvad er det vi gerne vil?
                    ​​​
                    Spil bolden til Sabbi og håb på at han har de individuelle kvaliteter tilat gå ind og afgøre det eller spille bolden til Jebali og så håbe på det samme?

                    Det er meget svært lige og se hvad planen er. Derudover kommer vi til at falde tilbage da vi scorer til 1 - 0, fordi vi prøver at fedte en sejr hjem istedet for at komme op og få den lukket ordentligt.
                    ​​
                    Last edited by Striwetforlivet!; 15-08-2021, 18:43.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Pointsnit på udebane: 1,33
                      Pointsnit på hjemmebane: 0,5
                      Pointsnit i alt: 1,0
                      Point ud af de sidste tre kampe: 1
                      Suk.

                      Men måske ikke helt forkert i hensigt af Brøndby-kampen. Med vores ofte omtalte talent at sætte krisehold i gang er da ja nu en 50%-chance at sætte os selv i gang!
                      Man rykker nok ikke ud med 1 point i snit, men det bliver heller ikke i nærheden af top 6.

                      hemme kan vel anklages for falsk markedetsføring, der er ingen mulighed for top 6 uden 3 gode indkøb.

                      Comment


                        Min tillid til Alm har lidt et knæk. Jeg kan rigtig godt lide ham som type, og jeg har været ganske positiv. I dag var håbløst fra hans side.

                        4-2-3-1 skal heller ikke spilles med 4 angribere. Der er ingen balance.

                        edit:

                        aja - kl - tver - js
                        jjt - at
                        frø
                        sabbi - jebali
                        fenger

                        Til fri afbenyttelse!
                        Last edited by Jungledyret; 15-08-2021, 18:50.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Pointsnit på udebane: 1,33
                          Pointsnit på hjemmebane: 0,5
                          Pointsnit i alt: 1,0
                          Point ud af de sidste tre kampe: 1
                          Suk.

                          Men måske ikke helt forkert i hensigt af Brøndby-kampen. Med vores ofte omtalte talent at sætte krisehold i gang er da ja nu en 50%-chance at sætte os selv i gang!
                          Suk når vi har sat Bif igang, så sætter vi vel GF i gang også ugen efter

                          Comment


                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...t-til-top-seks
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Vi havde ingen styr på den kamp på noget tidspunkt. De spiller hamrende godt, Silkeborg, De er så piv-ufarlige normalt, og det viser de heldigvis igen i dag. Men de er satme boldsikre og utroligt irriterende at spille imod.
                              Men det er ikke Silkeborgs kvaliteter, der irriterer mig: det er at vi er SÅ ringe til at spille fodbold. SÅ ringe til at køre helt almindelige afleveringer rundt. I stedet skal vi prøve noget smart eller bare dumt, og vi smider bolden hele tiden.
                              Så enig. Det var, set over 90 minutter, Silkeborgs kamp. Som neutral tilskuer må det være interessant at se et oprykkerhold, der havde et fast koncept, som de holdt fast ved igennem hele kampen, og som også giver point.
                              Nu er jeg ikke neutral. Og det helt store irritationsmoment ligger i, at vi ikke selv er i stand til at skabe noget særligt. Så igen kampen i græshøjde, og som mod FCK var det tydeligt, at vores spillere var dårligere på bolden end SIF. Langsommere afleveringer, usikkerhedsmomenter i modtagelsen af bolden. Vi har bare ikke et ret godt hold, selv om nogen påstår det modsatte. Sæsonen bliver lang, og kedelig (forudsat vi kan holde os væk fra nedrykningspladserne).

                              Comment


                                han kan vel ret beset heller ikke sige andet - kan ikke være spillerne der skal kommentere på truppen, så går det da først galt...

                                Vi har godt nok også en del profiler der bare ikke levere, får man gang i Kadrii, Jebali, Frøkjær og sabbi og de begynder at få spillet til at flyde så vil det hjælpe en hel del.

                                Men en hb og en cm ville bestemt pynte måske også en venstre kant der faktisk passer ind på pladsen

                                Comment

                                Working...
                                X