Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SIF 15.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige kommet hjem fra stadion, og har lyst til at smide mit sæson kort i toilettet. De første 10-15 min ligner noget. Resten er en stor opvisning i elendig boldomgang (Sabbi og Tveskov undtaget) og mangel på nærkamp styrke (Thrandarson undtaget). Der er så mange der spiller under niveau, og enkelte man undrer sig over hvad fanden de laver på et professionelt fodbold hold (Oppondo).

    Oliver: Har ikke taget noget siden han blev sat i forbindelse med HSV
    AJA: Fornuftig kamp på backen, men bringer intet offensivt.
    Tverskov. Klasse
    KL: Skidt kamp igen. Panik afleveringer, og langsom i tanke og handling
    Jørgen. OK kamp. Hvorfor kommer han ikke noget mere frem, når han gør bliver det farligt
    Thomassen. For langsom, og for meget sidelæns
    Bashkim: Langt under niveau
    Jebali: Under niveau
    Lieder: Elendig 1. halvleg, men klassemål da han får en løs bold.
    Sabbi: Klasse, men intet slutprodukt
    Thrandarsson. Klasse, men desværre ikke luft til 90

    Fenger: Elendigt indhop. Fumler chancen til 2-0
    Oppondo. Giv nogen penge for at tage ham
    Kløve: Elendigt indhop
    Ibrahimagic: Ingen bedømmelse

    Frøkjær: Kort tid på banen.
    Last edited by agermose; 15-08-2021, 17:17.

    Comment


      Håber satme OB får hentet en højre back der kan gå direkte ind i startopstillingen inde. Vinduet lukker

      Comment


        Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
        Lige kommet hjem fra stadion, og har lyst til at smide mit sæson kort i toilettet. De første 10-15 min ligner noget. Resten er en stor opvisning i elendig boldomgang (Sabbi og Tveskov undtaget) og mangel på nærkamp styrke (Thrandarson undtaget). Der er så mange der spiller under niveau, og enkelte man undrer sig over hvad fanden de laver på et professionelt fodbold hold (Oppondo).
        I nedtagten siger de at man kun Sabbi der hvor han ikke var i forsvarsspillet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Morten Bruun siger at OB har mange ordinerer spillere og Hemme bude ikke have set noget som tyder på at OB er et top 6 hold. SPOT ON
          Jeg synes Hemme meget tydeligt siger at han ser nogle ting fordi han er vant til at se ting som man ser og derfor er vi selvskrevne til top 6. Og ellers må man jo huske at vi er et hold der historisk har vist at man kan købe og sælge og at der er bud efter vores spillere - også nogle gange sidste minut af vinduet, som jo er åbent meget af året, når det ikke er lukket.

          Han sagde vist nok det samme i sidste uge eller var det ugen før, så han må jo mene det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg

            Jeg synes Hemme meget tydeligt siger at han ser nogle ting fordi han er vant til at se ting som man ser og derfor er vi selvskrevne til top 6. Og ellers må man jo huske at vi er et hold der historisk har vist at man kan købe og sælge og at der er bud efter vores spillere - også nogle gange sidste minut af vinduet, som jo er åbent meget af året, når det ikke er lukket.

            Han sagde vist nok det samme i sidste uge eller var det ugen før, så han må jo mene det.
            Helt sort, det er jo ikke fru Olsen han taler til. Hvor dumme tror han OB fans er?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Nu må selv de naive fans der ukritisk sluger hvad Hemme forsøger at udtrykke kunne se at kejseren ikke har bukser på. Faktisk er holdet helt afklædt.

              der er intet som i absolut intet der gør, at jeg tror på vi ender over en 8. plads og vi skak måske kigge længere ned.
              jeg ved ikke hvad det er for et Press vi skulle spille med jeg kan ikke se det. Der er ingen balance på holdet. Lieder og Baskim løber nærmest ikke negative meter og Sabbi hænger også. Så godt er vores forsvar ikke, så der kan kompenseres for 3 primadonnaer. Mindst en af dem skal ikke starte inde.
              Nu er det ja ikke alt katastrofalt. Midtforsvaret stod ret fint. Problemer var at vores backs træk ind defensivt meget og det gav unødvendigt plads for SIFs kants. Ved ikke om det er en mærkelig taktisk disposition eller individuelle fejl af Juel og Skjelvik. Og vi spillede til dels også ret ordentligt på midtbanen hvor Aron gør det godt og en forskel for os, men det blev håbløst i den sidste tredjel hvor vi sjældent blev farligt for SIF. Forstår ikke hvad det er med Bashkim. Han virker helt ude og selvom han også i fortiden havde lidt usynlige kampe så var han den spiller som bare hamrede bolden ind hvis der var chancen. Men ikke en gang det lykkes til ham. Var meget begejstret om vores fint fungerende press/genpress mod FCM men det er nu helt væk. Der mangler den fælles og organiserede press og tror det skylder Bashkim som bare virker ude af kollektivet der.
              Hvis AA kan sætte det tilsammen igen og skabe dermed balance i holdet så kan det hurtigt blive bedre.
              Men aktuelt er det virkelig skuffende. Var meget optimistisk efter de første to kampe og da jeg så flere gange AA arbejde med holdet. Men det her nu, det er virkelig pisseirriterende. Og de udskiftninger i dag... der mangler ord.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                Det er mig en gåde, - hvordan det her hold år efter år, kan blive ved med at opnå den opbakning det gør. Gud fader en kønsløs præstation mod årets oprykker.

                Hvor jeg dog glæder mig til en fremtid, hvor den absolutte top i denne klub, den der sætter retningen for skibet, er skiftet ud med nye kræfter.
                I med og modgang ….
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Elendig kamp.

                  Holdet og systemet er ikke i balance. Man kan ikke stille op med 4 angribere, hvor i hvert fald 3 er luksusspillere.

                  BK er for dårlig. Flotte mål i ny og næ til trods. Han tager pladsen fra Fenger eller Frø.

                  Alm taber 2 point i dag. Det er jeg lettere rystet over.

                  Jebali og BK skal på bænken. Alm skal lige lære at tælle til 10, inden han skifter en helt midtbane og lader 2 luksusspillere blive på banen.

                  Er uenig i hensigt af Jebali. Han arbejder virkelig på banen og er faktisk vel vores bedste fodboldspiller. Om at få igen igen en "flow" i vores offensivspil har vi absolut brug for ham. Men det kræver at Bashkim (og Lieder) skal vise en anden tilgang til kampene. Og Sabbi startede giftigt men blev også mere og mere usynligt og dermed doven i hensigt af defensivarbejde.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Nu er det ja ikke alt katastrofalt. Midtforsvaret stod ret fint. Problemer var at vores backs træk ind defensivt meget og det gav unødvendigt plads for SIFs kants. Ved ikke om det er en mærkelig taktisk disposition eller individuelle fejl af Juel og Skjelvik. Og vi spillede til dels også ret ordentligt på midtbanen hvor Aron gør det godt og en forskel for os, men det blev håbløst i den sidste tredjel hvor vi sjældent blev farligt for SIF. Forstår ikke hvad det er med Bashkim. Han virker helt ude og selvom han også i fortiden havde lidt usynlige kampe så var han den spiller som bare hamrede bolden ind hvis der var chancen. Men ikke en gang det lykkes til ham. Var meget begejstret om vores fint fungerende press/genpress mod FCM men det er nu helt væk. Der mangler den fælles og organiserede press og tror det skylder Bashkim som bare virker ude af kollektivet der.
                    Hvis AA kan sætte det tilsammen igen og skabe dermed balance i holdet så kan det hurtigt blive bedre.
                    Men aktuelt er det virkelig skuffende. Var meget optimistisk efter de første to kampe og da jeg så flere gange AA arbejde med holdet. Men det her nu, det er virkelig pisseirriterende. Og de udskiftninger i dag... der mangler ord.
                    Aron er bedst når modstanderne har bolden. Han kommer i vejen for meget, men vi skaber intet offensivt fra ham og JJT.
                    jørgen har nogle raids men som sædvanlig med ret ringe kvalitet i indlæg. aJA levere meget lidt offensivt, og hvis Lieder ikke havde scoret så ville han få lige så lav karakter som BK.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Håber satme OB får hentet en højre back der kan gå direkte ind i startopstillingen inde. Vinduet lukker
                      vil pynte - men er ikke nok hvis man seriøst går efter den top 6....

                      Comment


                        Mon Bashkim gerne ville have været anfører og derfor er skuffet. Da han gik ud gav han ikke hånd til Alm

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                          Mon Bashkim gerne ville have været anfører og derfor er skuffet. Da han gik ud gav han ikke hånd til Alm
                          Så er det dårlig kultur hvis det betyder så meget. Så må han vise mere på banen.

                          Comment


                            Helt enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg

                              Jeg synes Hemme meget tydeligt siger at han ser nogle ting fordi han er vant til at se ting som man ser og derfor er vi selvskrevne til top 6. Og ellers må man jo huske at vi er et hold der historisk har vist at man kan købe og sælge og at der er bud efter vores spillere - også nogle gange sidste minut af vinduet, som jo er åbent meget af året, når det ikke er lukket.

                              Han sagde vist nok det samme i sidste uge eller var det ugen før, så han må jo mene det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
                                Lige kommet hjem fra stadion, og har lyst til at smide mit sæson kort i toilettet. De første 10-15 min ligner noget. Resten er en stor opvisning i elendig boldomgang (Sabbi og Tveskov undtaget) og mangel på nærkamp styrke (Thrandarson undtaget). Der er så mange der spiller under niveau, og enkelte man undrer sig over hvad fanden de laver på et professionelt fodbold hold (Oppondo).

                                Oliver: Har ikke taget noget siden han blev sat i forbindelse med HSV
                                AJA: Fornuftig kamp på backen, men bringer intet offensivt.
                                Tverskov. Klasse
                                KL: Skidt kamp igen. Panik afleveringer, og langsom i tanke og handling
                                Jørgen. OK kamp. Hvorfor kommer han ikke noget mere frem, når han gør bliver det farligt
                                Thomassen. For langsom, og for meget sidelæns
                                Bashkim: Langt under niveau
                                Jebali: Under niveau
                                Lieder: Elendig 1. halvleg, men klassemål da han får en løs bold.
                                Sabbi: Klasse, men intet slutprodukt
                                Thrandarsson. Klasse, men desværre ikke luft til 90

                                Fenger: Elendigt indhop. Fumler chancen til 2-0
                                Oppondo. Giv nogen penge for at tage ham
                                Kløve: Elendigt indhop
                                Ibrahimagic: Ingen bedømmelse

                                Frøkjær: Kort tid på banen.
                                Ikke helt enig i alt, Jebali kæmper en vis del ud af bukserne og burde imø være MOM, men det er jo min holdning .. hvorfor er Tarik uden for bedømmelse når han kom ind samtidig med Kløve? Jeg synes Kløve og Tarik viste at de er et niveau under JJT og Aron så samme bedømmelse som ham herfra som Kløve får "ikke bestået" i dag, men han er ung og skal have mange chancer.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X