Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SIF 15.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Waw. Der er godt lagt op til top 6, når vi ikke kan dominerer en oprykker på hjemmebane.
    Men vi er selvfølgelig stadig i en proces.

    Comment


      Fortjent pibekoncert.

      Comment


        endnu en sølle indsats....hjemme mod en oprykker - det SKAL altså give 3 point

        Comment


          Det svar vi har fået idag er at vi med det spil vi levere idag absolut ikke er et top 6 hold. Det er beskæmmende at se hvor lidt Bashkim byder ind med og hvor dårligt afleveringsspillet er. Det er ganske enkelt for ringe,.

          Comment


            Gad vide hvilke floskler vi skal høre på i dag, mon ikke det bliver de sædvanlige.

            Comment


              Øv. Andreas Alm tabte to (ellers ret heldige) point i dag. Ville meget gerne høre hvordan han forklarer udskiftninger. Forstår det bare ikke at skifte den hele centrale aske 15 minutter før kampen slutter og vi endelig havde styr på kampen
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Det er mig en gåde, - hvordan det her hold år efter år, kan blive ved med at opnå den opbakning det gør. Gud fader en kønsløs præstation mod årets oprykker.

                Hvor jeg dog glæder mig til en fremtid, hvor den absolutte top i denne klub, den der sætter retningen for skibet, er skiftet ud med nye kræfter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  1 point mod oprykkere er jo fremgang eller nowet
                  Tværtimod, er der stor spillemæssig tilbagegang. Hvis Silkeborg bare havde scoret på 50 procent af deres chancer havde vi tabt i dag. Vi give dem alt for meget plads og flere spillere virkede ikke mentalt klar. Læg dertil en udskiftning hjerneblødning af AA. Det giver ingen mening!

                  Comment


                    Vi havde ingen styr på den kamp på noget tidspunkt. De spiller hamrende godt, Silkeborg, De er så piv-ufarlige normalt, og det viser de heldigvis igen i dag. Men de er satme boldsikre og utroligt irriterende at spille imod.
                    Men det er ikke Silkeborgs kvaliteter, der irriterer mig: det er at vi er SÅ ringe til at spille fodbold. SÅ ringe til at køre helt almindelige afleveringer rundt. I stedet skal vi prøve noget smart eller bare dumt, og vi smider bolden hele tiden.

                    Comment


                      Nu må selv de naive fans der ukritisk sluger hvad Hemme forsøger at udtrykke kunne se at kejseren ikke har bukser på. Faktisk er holdet helt afklædt.

                      der er intet som i absolut intet der gør, at jeg tror på vi ender over en 8. plads og vi skal måske kigge længere ned.
                      jeg ved ikke hvad det er for et Press vi skulle spille med jeg kan ikke se det. Der er ingen balance på holdet. Lieder og Baskim løber nærmest ikke negative meter og Sabbi hænger også. Så godt er vores forsvar ikke, så der kan kompenseres for 3 primadonnaer. Mindst en af dem skal ikke starte inde.
                      Last edited by tOrnBjerg; 15-08-2021, 17:05.

                      Comment


                        Til grin mand!! Få nu handlet for helvede, handlingslammede røvhuller!!

                        Comment


                          Elendig kamp.

                          Holdet og systemet er ikke i balance. Man kan ikke stille op med 4 angribere, hvor i hvert fald 3 er luksusspillere.

                          BK er for dårlig. Flotte mål i ny og næ til trods. Han tager pladsen fra Fenger eller Frø.

                          Alm taber 2 point i dag. Det er jeg lettere rystet over.

                          Jebali og BK skal på bænken. Alm skal lige lære at tælle til 10, inden han skifter en helt midtbane og lader 2 luksusspillere blive på banen.


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                            Det svar vi har fået idag er at vi med det spil vi levere idag absolut ikke er et top 6 hold. Det er beskæmmende at se hvor lidt Bashkim byder ind med og hvor dårligt afleveringsspillet er. Det er ganske enkelt for ringe,.
                            Måske er det ikke så underligt endda at Baskim ikke kunne bruges i Saudi Arabien
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Morten Bruun siger at OB har mange ordinerer spillere og Hemme bude ikke have set noget som tyder på at OB er et top 6 hold. SPOT ON

                              Comment


                                Hvis ret skal være ret, så arbejde Lebali trods alt det man kan forvente af en offensiv spiller

                                Comment

                                Working...
                                X