Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Revolverende start11 frem mod sæson 2014/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvilke to af de forreste 5 vil du erstatte?
    tror det handler om kvalitet i truppen, forskellige forcer og konkurrence om pladserne..
    hvis man hentede Dalgaard og skrev en kort kontrakt med Skoubo kunne jeg sagtens se en top 6 hvis vi ikke solgte ud. Så har vi altså en rigtig god trup der kun ser lidt tynd ud på HB..

    Men det er vel utopi at tro på vi ikke sælger 1-2 spillere

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Ok, så er det så åbenbart mig, der ikke kan huske så langt tilbage.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg forstår ikke, hvad du mener? Jeg taler om fem på bænken.
        Ok. Jeg troede bare at såfremt vi skulle hente spillere så skulle det være spillere til start11 og ikke til bænken.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          tror det handler om kvalitet i truppen, forskellige forcer og konkurrence om pladserne..
          hvis man hentede Dalgaard og skrev en kort kontrakt med Skoubo kunne jeg sagtens se en top 6 hvis vi ikke solgte ud. Så har vi altså en rigtig god trup der kun ser lidt tynd ud på HB..

          Men det er vel utopi at tro på vi ikke sælger 1-2 spillere
          Men der er jo forskel på hvilke spillere vi sælger. En JC/NŽKoum som en del af prisen for Dalgaard eller COB, Momo eller Bodul ville vi nok ikke være SÅ ramt af da det er begrænset hvad de har spillet hvis der bliver hentet erstatninger.
          En anden ting er at spillere som Desler og EPJ vist står højt på scouts lister som unge spillere til udlandet og Jakob Rasmussen har været på besøg i Manu (ved godt at han ikke har fået forlænget) ... ærgerligt at sælge sådanne uden at teste deres talenter i OB men vi skal også have økonomien til at hænge sammen ..
          Og så har da både Kasper og Høegh været rygtet til udlandet .. selvom vi har brug for en sub vil en af dem nok blive bitter over ikke at blive start11 .. sælges en kan AMC vel hentes ind som sub sammen med EPJ og stadig give penge til en angriber..
          Syntes at vi har muligheder uden at vi skal sælge ud af trioen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det er han næppe den eneste der vil få problemer med. Ruuds løb og hans fysik er vel noget nær internationalt niveau. Kryger mener jeg dog også at have set noget statistik på som værende en løbestærk spiller, men ikke nær så fysisk som Ruud, lidt mindre tror jeg også kan gøre det.
            Kryger er løbestærk men ikke nær så fysisk som Ruud? Det må du gerne lige forklare for mig.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Kryger er løbestærk men ikke nær så fysisk som Ruud? Det må du gerne lige forklare for mig.
              hvordan skal jeg næsten forklare det på anden måde som at der er forskel på de spillere der spiller 1. div og superliga kontra Bundesliga og PrL. Her ser jeg Ruud som en spiller der relativt let kan være med på det fysiske niveau, ligesom Okore kunne og som Helinius ikke kunne. Per Pedersen havde også sit bøvl for mange år siden i Blackburn.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Kryger spillede en rigtig god kamp mod EFB i Lørdags.
                Han har ikke den helt samme Ruud fysik, men han har O.K Teknik og han er løbevillig!!! Han knokler og stopper ikke bare op. LN og JC dirigerede fint med ham.
                LK og Emil havde udemærket samspil og jeg kan sagtens se idéen med LK.. Han er en ruud 2.0 - han har nok bare ikke haft de samme eksponeringsmuligheder som Ruud havde i OB i de 3 gode år.. Så derfor Ruud var mere attraktiv udefra også...

                Er spændt på sæsonstart.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Bortset fra angrebet, og evt. salg og de erstatninger der måtte komme, tegner holdet for næste sæson sig. Min start-11er lige nu, i en 4-2-3-1 er:


                  ...........Toppel
                  Kryger..DH...LN....JBL
                  ....Azer.....Schoop
                  LJ......Falk....Emil
                  .......Bashkim

                  Men jeg håber, at der bliver hentet en rigtig angriber, så Kadrii ikke skal starte på toppen alene. Det lyder ikke til, at han er i form til det endnu. Derudover signalerer anførerbindet til Ari, at han nok er tiltænkt en rolle i start-11eren, hvilket da også giver mening med Azers skade i mente. Når Azer er fit, mener jeg dog at han både er bedre fysisk, og mere boldsikker.
                  Defensivt synes jeg nok Ari er vores stærkeste på midtbanen. Han havde en længere dårlig periode i foråret, hvor han især havde problemer med boldomgangen - men jeg synes egentlig han kom efter det mod slutningen af sæsonen.

                  Det virker oplagt, at Ari som ny anfører starter når han er klar og hvis man skal analysere lidt på opstillingerne i træningskampene virker det som om, at Bech meget gerne vil have ham op på midtbanen. Synes i hvert fald det siger meget, at han i går vælger at bruge Kasper Larsen på venstre back i stedet for at rykke Ari ned. Jeg har kun set IFK-kampen og der synes jeg Ari var vores bedste. Tog meget ansvar på midtbanen. Måske anførerbindet kan løfte hans spil?

                  Jeg synes selv det er svært at vurdere hvad der er vores stærkeste konstellation på midtbanen. Azer har virkelig haft nogle lovende præstationer og så trækker det op, at han har en fysik/højde der gør, at han kan vinde nogle luftdueller. Schoop har jeg lidt en svaghed for. Han er mildt sagt ikke god i nærkampene, men han er vigtig for vores spil. De få gange i sidste sæson, hvor jeg husker vi spillede decideret godt i sidste sæson var det i høj grad Schoop med taktstokken.

                  Jeg kunne godt tænke mig, at Bech forsøger at nytænke vores system lidt. Vi må erkende, at vi ganske enkelt ikke har rykket os nok spillemæssigt. F.eks. synes jeg det kunne være interessant at prøve Schoop på venstrekant (som han vidst også spillede i FC Fyn) i en rolle, hvor han trækker meget ind i banen og giver plads til backen (JBL?) i overlap.

                  Toppel
                  Kryger - LN - DH - JBL
                  Azer - Ari
                  Falk - Spelmann - Schoop
                  Kadrii
                  Last edited by Agbre; 06-07-2014, 15:24.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Ok. Jeg troede bare at såfremt vi skulle hente spillere så skulle det være spillere til start11 og ikke til bænken.
                    Nej, jeg forstår ikke hvad du mener med "de fem forreste". Mener du på banen, eller?
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Defensivt synes jeg nok Ari er vores stærkeste på midtbanen. Han havde en længere dårlig periode i foråret, hvor han især havde problemer med boldomgangen - men jeg synes egentlig han kom efter det mod slutningen af sæsonen.

                      Det virker oplagt, at Ari som ny anfører starter når han er klar og hvis man skal analysere lidt på opstillingerne i træningskampene virker det som om, at Bech meget gerne vil have ham op på midtbanen. Synes i hvert fald det siger meget, at han i går vælger at bruge Kasper Larsen på venstre back i stedet for at rykke Ari ned. Jeg har kun set IFK-kampen og der synes jeg Ari var vores bedste. Tog meget ansvar på midtbanen. Måske anførerbindet kan løfte hans spil?

                      Jeg synes selv det er svært at vurdere hvad der er vores stærkeste konstellation på midtbanen. Azer har virkelig haft nogle lovende præstationer og så trækker det op, at han har en fysik/højde der gør, at han kan vinde nogle luftdueller. Schoop har jeg lidt en svaghed for. Han er mildt sagt ikke god i nærkampene, men han er vigtig for vores spil. De få gange i sidste sæson, hvor jeg husker vi spillede decideret godt i sidste sæson var det i høj grad Schoop med taktstokken.

                      Jeg kunne godt tænke mig, at Bech forsøger at nytænke vores system lidt. Vi må erkende, at vi ganske enkelt ikke har rykket os nok spillemæssigt. F.eks. synes jeg det kunne være interessant at prøve Schoop på venstrekant (som han vidst også spillede i FC Fyn) i en rolle, hvor han trækker meget ind i banen og giver plads til backen (JBL?) i overlap.

                      Toppel
                      Kryger - LN - DH - JBL
                      Azer - Ari
                      Falk - Spelmann - Schoop
                      Kadrii
                      Den der lyder rigtig spændende, faktisk. Jeg kunne frygte lidt, at med Spelmann, Ari og Azer centralt, kunne vi måske komme til at mangle lidt i den kreative genre, men Schoop på kanten kunne man da godt prøve. Især hvis Emil ikke løfter sit niveau fra foråret. Det er bare ikke ofte, at centrale midtbanespillere på kanten har ført noget godt med sig for os (minus Falk).
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Nej, jeg forstår ikke hvad du mener med "de fem forreste". Mener du på banen, eller?
                        Jeps .. ..

                        Falk Schoop Emil
                        Spelmann
                        Kadrii
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Jeps .. ..

                          Falk Schoop Emil
                          Spelmann
                          Kadrii
                          I see. Det er lige det med at kunne læse hvad der står

                          Jamen, jeg ville sælge Emil, flytte Baskim ud til venstre, og hente en angríber ala Dalgaard til at ligge i front.

                          Alternativt ville jeg bænke Spelmann, stille med to angribere i en 4-4-2, hvoraf Bashkim var den ene, og lægge Schoop og Azer/Ari centralt.

                          Falk....Azer/Ari...Schoop..Emil
                          ......Bashkim.....Dalgaard (e.l.)

                          Jeg kan godt li' Spelmanns arbejdsraseri og iver, men jeg er ikke vild med hans boldomgang eller placeringsevne. Der mangler noget ro i boldomgangen, når han er på midten.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            JC/Toppel

                            Kryger/Momo LN KL/Høegh JBL

                            Ari
                            Azer Spelmann
                            Falk Kadrii
                            Marcus P. /Dalgaard/ Utaka

                            Sælg Emil, henter en god angriber og så er truppen godkendt.

                            Comment


                              #44
                              http://www.bold.dk/nyt/ob-anfoerer-s...-mental-styrke

                              Comment


                                #45
                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4918889.ece

                                vi er nu forstærket

                                Comment

                                Working...
                                X