Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Revolverende start11 frem mod sæson 2014/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Så skete der lidt i dag også .. om det så har betydning for start11 i første omgang står lidt hen i det uvisse .. men vi mangler altså stadig 2-3 stykker for at erstatte et par afgange:

    Emil Peter Jørgensen (f) Rykket op 30.06.2015? Niklas Vemmelund Kontrakt ophævet
    Lucas Jensen (m) Transferfri 30.06.2018
    Mikkel Desler (m) Rykket op 30.06.2017 Dusan Djuric kontraktudløb
    Anders Thomsen (m) Rykket op 30.06.2015 Kriztian Vadocz kontraktudløb
    Mathias Greve (m) Rykket op 30.06.2015 Mark Kongsted kontraktudløb
    Julius Eskesen Ungdomsspiller 30.06.2016
    Magnus Pedersen Ungdomsspiller 30.06.2016
    Mads Raben (forlænget) Ungdomsspiller 30.06.2015 Jeppe Hansen Kontrakt ophævet
    Casper Radza (forlænget) Rykket op 30.06.2016 Casper Radza kontraktudløb
    Jacob Barret Laursen ? 30.06.2017 Jacob Barret Lauersen kontraktudløb
    Morten Skoubo kontraktudløb
    Mustafa Abdallaoue kontraktudløb
    Jacob Rasmussen kontraktudløb
    Lasse Nielsen ? 30.06.2016 Anders Møller Christensen kontraktudløb
    Lasse Kryger ? 30.06.2016 Espen Ruud kontraktudløb
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Så skete der lidt i dag også .. om det så har betydning for start11 i første omgang står lidt hen i det uvisse .. men vi mangler altså stadig 2-3 stykker for at erstatte et par afgange:

      Emil Peter Jørgensen (f) Rykket op 30.06.2015? Niklas Vemmelund Kontrakt ophævet
      Lucas Jensen (m) Transferfri 30.06.2018
      Mikkel Desler (m) Rykket op 30.06.2017 Dusan Djuric kontraktudløb
      Anders Thomsen (m) Rykket op 30.06.2015 Kriztian Vadocz kontraktudløb
      Mathias Greve (m) Rykket op 30.06.2015 Mark Kongsted kontraktudløb
      Julius Eskesen Ungdomsspiller 30.06.2016
      Magnus Pedersen Ungdomsspiller 30.06.2016
      Mads Raben (forlænget) Ungdomsspiller 30.06.2015 Jeppe Hansen Kontrakt ophævet
      Casper Radza (forlænget) Rykket op 30.06.2016 Casper Radza kontraktudløb
      Jacob Barret Laursen ? 30.06.2017 Jacob Barret Lauersen kontraktudløb
      Morten Skoubo kontraktudløb
      Mustafa Abdallaoue kontraktudløb
      Jacob Rasmussen kontraktudløb
      Lasse Nielsen ? 30.06.2016 Anders Møller Christensen kontraktudløb
      Lasse Kryger ? 30.06.2016 Espen Ruud kontraktudløb
      Det lyder da vildt, hvis der ikke er forlænget med Jacob Rasmussen.

      Han skulle være et stort talent og er vist anfører på U-landsholdet.

      Nogen der ved, om der bliver forlænget med ham?

      Comment


        #18
        Bortset fra angrebet, og evt. salg og de erstatninger der måtte komme, tegner holdet for næste sæson sig. Min start-11er lige nu, i en 4-2-3-1 er:


        ...........Toppel
        Kryger..DH...LN....JBL
        ....Azer.....Schoop
        LJ......Falk....Emil
        .......Bashkim

        Men jeg håber, at der bliver hentet en rigtig angriber, så Kadrii ikke skal starte på toppen alene. Det lyder ikke til, at han er i form til det endnu. Derudover signalerer anførerbindet til Ari, at han nok er tiltænkt en rolle i start-11eren, hvilket da også giver mening med Azers skade i mente. Når Azer er fit, mener jeg dog at han både er bedre fysisk, og mere boldsikker.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Bortset fra angrebet, og evt. salg og de erstatninger der måtte komme, tegner holdet for næste sæson sig. Min start-11er lige nu, i en 4-2-3-1 er:


          ...........Toppel
          Kryger..DH...LN....JBL
          ....Azer.....Schoop
          LJ......Falk....Emil
          .......Bashkim

          Men jeg håber, at der bliver hentet en rigtig angriber, så Kadrii ikke skal starte på toppen alene. Det lyder ikke til, at han er i form til det endnu. Derudover signalerer anførerbindet til Ari, at han nok er tiltænkt en rolle i start-11eren, hvilket da også giver mening med Azers skade i mente. Når Azer er fit, mener jeg dog at han både er bedre fysisk, og mere boldsikker.
          tror også du skal finde plads til ari i start 11, så er spørgsmålet så bare lidt hvor? jeg tænker på vb - ihvertfald når alle er klar til midtbanen. Så tror jeg du skal have falk ud på kanten og spelmann ind bag kadrii. Men så begynder det så småt at ligne en ok start 11.....men igen kommer vi til at se lidt tynde ud på bænken.
          Håber virkeligt snart der bliver hevet en angriber eller gerne to i land

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            tror også du skal finde plads til ari i start 11, så er spørgsmålet så bare lidt hvor? jeg tænker på vb - ihvertfald når alle er klar til midtbanen. Så tror jeg du skal have falk ud på kanten og spelmann ind bag kadrii. Men så begynder det så småt at ligne en ok start 11.....men igen kommer vi til at se lidt tynde ud på bænken.
            Håber virkeligt snart der bliver hevet en angriber eller gerne to i land
            Hvis du har ret i dine formodninger (og det har du nok), og man ser på start-11er sidste sæson og i træningskampene, så vil opstillingen lige nu sandsynligvis hedde:

            ........Toppel
            Kryger DH/KL LN Momo
            Falk....Ari..Schoop...Emil
            ......Spelm.
            ................Bashkim

            Det vil give os Lucas J, Høegh/Larsen, Barrett, O'Brien og Azer på bænken, som spillere der alle fem kan komme ind og gøre en forskel på suppe'niveau. Derudover har vi de unge, som vi ikke ved om er fugl eller fisk endnu. Med en-to angribere mere, synes jeg faktisk det er en relativt fornuftig trup, specielt når vi ikke skal spille europæisk.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Bortset fra angrebet, og evt. salg og de erstatninger der måtte komme, tegner holdet for næste sæson sig. Min start-11er lige nu, i en 4-2-3-1 er:


              ...........Toppel
              Kryger..DH...LN....JBL
              ....Azer.....Schoop
              LJ......Falk....Emil
              .......Bashkim

              Men jeg håber, at der bliver hentet en rigtig angriber, så Kadrii ikke skal starte på toppen alene. Det lyder ikke til, at han er i form til det endnu. Derudover signalerer anførerbindet til Ari, at han nok er tiltænkt en rolle i start-11eren, hvilket da også giver mening med Azers skade i mente. Når Azer er fit, mener jeg dog at han både er bedre fysisk, og mere boldsikker.
              På papiret et rigtigt stærkt hold. Men som du også selv siger, Ari starter næppe ude.
              Spelmann, Skula, Schoop, Azer står desuden foran COB i køen til de 2 pladser. Måske Desler også. Han burde sælges. Ufatteligt at man kan have 6 spillere til 2 pladser og ingen reel HB. Det er mig simpelthen en gåde

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                På papiret et rigtigt stærkt hold. Men som du også selv siger, Ari starter næppe ude.
                Spelmann, Skula, Schoop, Azer står desuden foran COB i køen til de 2 pladser. Måske Desler også. Han burde sælges. Ufatteligt at man kan have 6 spillere til 2 pladser og ingen reel HB. Det er mig simpelthen en gåde
                Mjaeh. Jo mere jeg tænker over Kryger-eksperimentet, jo mere synes jeg det giver mening. En offensiv, dødbolds- og hovedstødsstærk back med visse mangler i det tekniske. Det lyder i meget høj grad som Ruud 2.0 (og Ruud havde i modsætning til Kryger store mangler i hovedspillet). Ruud blev også omskolet fra kant til back da han kom til OB ( hvis nogen kan huske så langt tilbage )

                Jeg venter i hvert fald med at dømme Kryger ude indtil jeg har set ham spille.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Mjaeh. Jo mere jeg tænker over Kryger-eksperimentet, jo mere synes jeg det giver mening. En offensiv, dødbolds- og hovedstødsstærk back med visse mangler i det tekniske. Det lyder i meget høj grad som Ruud 2.0 (og Ruud havde i modsætning til Kryger store mangler i hovedspillet). Ruud blev også omskolet fra kant til back da han kom til OB ( hvis nogen kan huske så langt tilbage )

                  Jeg venter i hvert fald med at dømme Kryger ude indtil jeg har set ham spille.
                  Mener nu bestemt at Ruud var back da han kom men spillede nogle gange HK for at få plads til Helveg..

                  jeg er også frisk på det Kryger eksperiment men lad os da få noget konkurrence om pladsen

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Hvis du har ret i dine formodninger (og det har du nok), og man ser på start-11er sidste sæson og i træningskampene, så vil opstillingen lige nu sandsynligvis hedde:

                    ........Toppel
                    Kryger DH/KL LN Momo
                    Falk....Ari..Schoop...Emil
                    ......Spelm.
                    ................Bashkim

                    Det vil give os Lucas J, Høegh/Larsen, Barrett, O'Brien og Azer på bænken, som spillere der alle fem kan komme ind og gøre en forskel på suppe'niveau. Derudover har vi de unge, som vi ikke ved om er fugl eller fisk endnu. Med en-to angribere mere, synes jeg faktisk det er en relativt fornuftig trup, specielt når vi ikke skal spille europæisk.

                    - jo det har du vel sådan set ret i.....men hold da op hvor vi mangler de angribere. Et par angribere med mål i støvlerne så ligner det en fornuftig trup til en midter placering.
                    Uden - så ser det pludseligt ret så sløjt ud

                    Comment


                      #25
                      Jeg kunne godt se Kryger få store problemer med at leve op til Ruuds løbepensum, hans fart, overlap, og ikke mindst de tacklinger og nærkampe han konstant bød modstanderen på...

                      Tror egentlig de fleste ville gå i stykker hvis de skulle være Ruud 2.0...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mener nu bestemt at Ruud var back da han kom men spillede nogle gange HK for at få plads til Helveg..

                        jeg er også frisk på det Kryger eksperiment men lad os da få noget konkurrence om pladsen
                        Korrekt. Han var back i sin norske klub men blev skubbet op på kanten da backen på det tidspunkt var stærkt besat af Helveg. Ruud var ikke udpræget tilfreds med dette men var ydmyg og gik til arbejdsopgaven med tro på at han kunne slå Helveg over tid..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Hvis du har ret i dine formodninger (og det har du nok), og man ser på start-11er sidste sæson og i træningskampene, så vil opstillingen lige nu sandsynligvis hedde:

                          ........Toppel
                          Kryger DH/KL LN Momo
                          Falk....Ari..Schoop...Emil
                          ......Spelm.
                          ................Bashkim

                          Det vil give os Lucas J, Høegh/Larsen, Barrett, O'Brien og Azer på bænken, som spillere der alle fem kan komme ind og gøre en forskel på suppe'niveau. Derudover har vi de unge, som vi ikke ved om er fugl eller fisk endnu. Med en-to angribere mere, synes jeg faktisk det er en relativt fornuftig trup, specielt når vi ikke skal spille europæisk.
                          Hvilke to af de forreste 5 vil du erstatte?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mener nu bestemt at Ruud var back da han kom men spillede nogle gange HK for at få plads til Helveg..

                            jeg er også frisk på det Kryger eksperiment men lad os da få noget konkurrence om pladsen
                            Ok, så er det så åbenbart mig, der ikke kan huske så langt tilbage.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvilke to af de forreste 5 vil du erstatte?
                              Jeg forstår ikke, hvad du mener? Jeg taler om fem på bænken.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg kunne godt se Kryger få store problemer med at leve op til Ruuds løbepensum, hans fart, overlap, og ikke mindst de tacklinger og nærkampe han konstant bød modstanderen på...

                                Tror egentlig de fleste ville gå i stykker hvis de skulle være Ruud 2.0...
                                det er han næppe den eneste der vil få problemer med. Ruuds løb og hans fysik er vel noget nær internationalt niveau. Kryger mener jeg dog også at have set noget statistik på som værende en løbestærk spiller, men ikke nær så fysisk som Ruud, lidt mindre tror jeg også kan gøre det.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X