Hold nu kæft hvor er vi helt væk….
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB 9.8.21
Collapse
X
-
Puuuuh, der var vi heldige. Men vores venstre side bliver ja fuldstændigt overmatchet. Kom nu i gang!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg havde ikke den store tro på, at vi i længden kunne spille med den midtbanesammensætning som vi gør. Efter de første 2 kampe lignede jeg en der tog fejl, nu begynder sprækkerne at komme synes jeg. Hold op hvor det kræver meget af JJT og ham der skal spille ved siden af.Last edited by Sheed; 09-08-2021, 18:19.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Jo men det er vel 80-20 i Frø’s favør. Han skal simpelthen bare følge med. Desuden må OC gerne tage den der.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Jo men det er vel 80-20 i Frø’s favør. Han skal simpelthen bare følge med. Desuden må OC gerne tage den der.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Frø er ikke noget lyn, men som en anden skriver så skal han ikke spille i den nuværende form. Måske han skulle lejes ud en sæson, så kunne man forlænge kontrakten tilsvarende.
- Likes 1
Comment
Comment