Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 9.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hold nu kæft hvor er vi helt væk….
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      For satan vi er ringe på hjørne
      For satan vi er ringe.

      Comment


        #33
        Puuuuh, der var vi heldige. Men vores venstre side bliver ja fuldstændigt overmatchet. Kom nu i gang!!!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          For satan vi er ringe på hjørne
          Jørgen kan ikke slå dem. Kan efterhånden ikke se hvad han har ud over fart og en for høj løn.
          Der skal nyt blod til forsvaret hvis holdet skal i top 6.

          Comment


            #35
            Det kan blive en rigtig grim omgang, hvis vi ikke får steppet op.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Jørgen kan ikke slå dem. Kan efterhånden ikke se hvad han har ud over fart og en for høj løn.
              Der skal nyt blod til forsvaret hvis holdet skal i top 6.
              Jeg er bange for, det ikke kun kræver nyt forsvar…

              Comment


                #37
                Jeg havde ikke den store tro på, at vi i længden kunne spille med den midtbanesammensætning som vi gør. Efter de første 2 kampe lignede jeg en der tog fejl, nu begynder sprækkerne at komme synes jeg. Hold op hvor det kræver meget af JJT og ham der skal spille ved siden af.
                Last edited by Sheed; 09-08-2021, 18:19.

                Comment


                  #38
                  der var vi fandme heldige - vi fortjener at være bagud. Vores venstreside er fuldstændig væk defensivt. Østrøm måtte gerne have lagt mærke til Sadiq der, men ingen skade sket

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                    Jo men det er vel 80-20 i Frø’s favør. Han skal simpelthen bare følge med. Desuden må OC gerne tage den der.
                    Den var helt gal i begge sider, både Østrøm og Jørgen stod og så fodbold nærmest inde i målfeltet og hverken Sabbi eller Frø havde tilstædeværekse så de kunne løbe uhindret i deres venstre side ned til straffesparksfeltet og spille frit over i den anden side
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Alm må gerne skifte ud inden pausen, hvis det fortsætter sådan her.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                        Jo men det er vel 80-20 i Frø’s favør. Han skal simpelthen bare følge med. Desuden må OC gerne tage den der.
                        Frø er ikke noget lyn, men som en anden skriver så skal han ikke spille i den nuværende form. Måske han skulle lejes ud en sæson, så kunne man forlænge kontrakten tilsvarende.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                          Starten gider jeg ikke kommentere på. Er der andre der har lydudfald på TV 3 sport?
                          Jeg tror OB har haft lydudfald i taktik rummet ;-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Jeg er bange for, det ikke kun kræver nyt forsvar…
                            2 backs og en cf ville pynte.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Frø er ikke noget lyn, men som en anden skriver så skal han ikke spille i den nuværende form. Måske han skulle lejes ud en sæson, så kunne man forlænge kontrakten tilsvarende.
                              Han ville have så godt af et år i Silkeborg f.eks. Men jeg tvivler på han vil spille fra start.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Frø er ikke noget lyn, men som en anden skriver så skal han ikke spille i den nuværende form. Måske han skulle lejes ud en sæson, så kunne man forlænge kontrakten tilsvarende.
                                Helt enig.

                                Comment

                                Working...
                                X