Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Er Fenger småskadet? Kan det passe jeg læste det?

    Synes det ville være oplagt at give ham noget tid på toppen.
    Det jeg hørte idag var at han var småskadet, men ville komme forbi stadion og deltage i et SF interview

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det er svært at forestille sig der er nogle som er ringere end Baskim til dødbolde
    Jeg hentydede til Brems. Ikke Bashkim

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det er svært at forestille sig der er nogle som er ringere end Baskim til dødbolde
    Det synes jeg sagtens man kan forestille mig. Man kunne f.eks forestille sig en spiller, der ikke lavede en assist på hjørnespark i sidste kamp.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han lignede en der startede inde og også kunne blive en del af frispark og hjørnespark. Han har en god fod
    Er Fenger småskadet? Kan det passe jeg læste det?

    Synes det ville være oplagt at give ham noget tid på toppen.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det er svært at forestille sig der er nogle som er ringere end Baskim til dødbolde
    Hans hjørne var 8 klasser over Jørgens, men jo han er ikke rigtig i mental topform.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han lignede en der startede inde og også kunne blive en del af frispark og hjørnespark. Han har en god fod
    Det er svært at forestille sig der er nogle som er ringere end Baskim til dødbolde

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Kunne også være spæende at se brems få spilletid
    Han lignede en der startede inde og også kunne blive en del af frispark og hjørnespark. Han har en god fod

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Kunne også være spæende at se brems få spilletid
    Hvis han ikke kan få spilletid i sådan en kamp, så får han det nok aldrig.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Kunne også være spæende at se brems få spilletid

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Start 11 til i morgen kunne godt ligne

    Målmand
    Aron Tver Kasper Jørgen
    Tarik JJ
    Opondo Okosun Kløve
    Lieder
    Det ville være fortjent nok med spilletid til Opondo og Lieder, og spændende med Tarik fra start som den ene 6’er, men Aron på højre back er godt nok en speciel disposition hvis det bliver tilfældet. 10’er pladsen er jo i virkeligheden den plads som vil passe Okosun bedst i det nuværrende system, men hvorfor ikke give Frø chancen centralt?

    Har du nogle bud hvilke spillere der kommer til at udgøre bænken - Kunne eksempelvis Kjerrumgaard og Breum finde vej til bænken?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Start 11 til i morgen kunne godt ligne

    Målmand
    Aron Tver Kasper Jørgen
    Tarik JJ
    Opondo Okosun Kløve
    Lieder
    Aron som back …. ok …

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kunne også være Brems på VB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Start 11 til i morgen kunne godt ligne

    Målmand
    Aron Tver Kasper Jørgen
    Tarik JJ
    Opondo Okosun Kløve
    Lieder

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tror ikke AA vil risikere noget og vi starter med det stærkeste hold, skåner JJ eller andre som døjer med småskader og så kommer der spilletid for de unge/anden række når vi er foran.
    Bliver spændende om AA vælger Bashkim om at give ham mulighed at score sig måske i gang eller giver ham en tænkepause på bænken.
    Ville give mening at give ham chancen mod et forventet ringere modstander .. scorer han så heller ikke der har han en lang landskampspause at kæmpe hårdt for sin plads men ellers er der andre i spil …

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Tror ikke AA vil risikere noget og vi starter med det stærkeste hold, skåner JJ eller andre som døjer med småskader og så kommer der spilletid for de unge/anden række når vi er foran.
    Bliver spændende om AA vælger Bashkim om at give ham mulighed at score sig måske i gang eller giver ham en tænkepause på bænken.

    Leave a comment:

Working...
X