Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg synes den er kanonfed.
    Den anden var kedelig, malplaceret og fungerede generelt set bare ikke til en fodboldkamp.
    Den nye har tempo og opbygger stemningen med nogle fede trommer.
    Meget tilfreds!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
      Er klokken samplet fra Hells Bells eller For whom the Bell tolls ?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Og så kan man høre den på Facebooksiden, jeg vil foreslå at man ikke læser kommentarsporwt for så brækker man tæerne af bar ren og skær pinagtighed over hvordan folk kan opføre sig. Der sidder en musiker der har lavet et stykke musik til hans klub som har spillet i siden han var 10 år gammel og så går der lige præcis 10 minutter og så skal jeg ellers love for at der er kommet gratis WiFi på bodegaen. Spil noget med eye of the tigersssss! Jeg håber godt nok at de drenge der spiller i klubben ved at størstedelen af den her klubs tilhængere ikke er sådan der for ellers så bliver det da godt nok svært at sætte sig op til at skulle præstere.

        Og igen tak til kunstneren der har lavet musik til din klub, det er fedt at se nogen der gider bidrage konstruktivt.




        https://fb.watch/79l4OCQ6oo/

        Comment


          #34
          Jeg kan godt lide den. Jeg synes den har meget af det som jeg havde håbet vi ville få med Carl Nielsen. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig på spillernes vegne, men jeg ville personligt synes at det var en fed melodi at gå på banen til - det bliver lidt lige som at skulle i krig uden at den punktere som Espansiva. Tommel op herfra!

          Som med alt andet er det jo smag og behag. Der er tilsyneladende mange OB fans der synes at Eye of the Tiger bare var totalt synonym med OB og derfor er ærgerlige over at den blev skrottet så der vil altid komme kritik uanset hvad man smider på højtalerne. I det mindste kan Eye of the Tiger stadig nydes i diverse håndboldhaller landet over.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Jeg kan godt lide den. Jeg synes den har meget af det som jeg havde håbet vi ville få med Carl Nielsen. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig på spillernes vegne, men jeg ville personligt synes at det var en fed melodi at gå på banen til - det bliver lidt lige som at skulle i krig uden at den punktere som Espansiva. Tommel op herfra!

            Som med alt andet er det jo smag og behag. Der er tilsyneladende mange OB fans der synes at Eye of the Tiger bare var totalt synonym med OB og derfor er ærgerlige over at den blev skrottet så der vil altid komme kritik uanset hvad man smider på højtalerne. I det mindste kan Eye of the Tiger stadig nydes i diverse håndboldhaller landet over.
            Ret enig . Syntes man er sluppet helt godt fra det.
            Tanken om at det er et helt unikt stykke musik tilegnet OB er også ret fed
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Jeg kan også godt lide den - trods lidt bekymring om volumenstyrke.

              Det er da langt federe med noget fanskabt fremfor et mere generisk nummer

              Nogle fodboldfans, altså. Man kan savne den refleksivitet der er ved cykelsporten.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Jeg kan også godt lide den - trods lidt bekymring om volumenstyrke.

                Det er da langt federe med noget fanskabt fremfor et mere generisk nummer

                Nogle fodboldfans, altså. Man kan savne den refleksivitet der er ved cykelsporten.
                Så fordi den er fanskabt, så skal man automatisk kunne li den, og hvis man ikke gør, så fortjener man et "nogle fodboldfans altså"?

                Hvor... indskrænket.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Så fordi den er fanskabt, så skal man automatisk kunne li den, og hvis man ikke gør, så fortjener man et "nogle fodboldfans altså"?

                  Hvor... indskrænket.

                  MvH ChrisOB
                  Årh hold nu op, jeg har været i fodboldmiljøet hele mit liv. Jeg elsker det - men præget af mere intellektuelle betragtninger er miljøet ikke. Viasats dækning er - desværre - en spejling heraf.

                  Du skal ikke kunne lide noget. Men du skal have respekt for et autentisk forsøg på at skabe noget andet og mere end generisk lort. Og den opsang er rettet mod de infantile opslag på Facebook.


                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Årh hold nu op, jeg har været i fodboldmiljøet hele mit liv. Jeg elsker det - men præget af mere intellektuelle betragtninger er miljøet ikke. Viasats dækning er - desværre - en spejling heraf.

                    Du skal ikke kunne lide noget. Men du skal have respekt for et autentisk forsøg på at skabe noget andet og mere end generisk lort. Og den opsang er rettet mod de infantile opslag på Facebook.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Årh hold nu op, jeg har været i fodboldmiljøet hele mit liv. Jeg elsker det - men præget af mere intellektuelle betragtninger er miljøet ikke. Viasats dækning er - desværre - en spejling heraf.

                      Du skal ikke kunne lide noget. Men du skal have respekt for et autentisk forsøg på at skabe noget andet og mere end generisk lort. Og den opsang er rettet mod de infantile opslag på Facebook.

                      Og du skal have respekt for andre folks smag og behag og holde dig for god til at komme med udtryk som "generisk lort".

                      Jeg kan godt li Eye Of The Tiger. Det gør det ikke nødvendigvis til "generisk lort". Nogle ville kalde den slags "nostalgisk". Jeg er helt med på, at nogle sange kan trænge til en udskiftning, og det gælder også Eye Of The Tiger, så jeg er ikke modstander af af man skiftede den ud. Den skal bare erstattes med noget, der er bedre. Det synes jeg ikke man gjorde med Carl Nielsen, uanset de gode hensigter, og det synes jeg, indtil videre, heller ikke man har gjort med den nye, uanset de gode hensigter og det autentiske forsøg fra en mangeårig OB fan, der med egne ord var spændt på at høre, hvad folk sagde til det. Nu har jeg sagt, hvad jeg synes om det.

                      Du har gjort det klart, eller har mere en antydet at Eye Of The Tiger er noget generisk lort. Det gør i min optik ikke dig ret meget bedre end dem, der i dine øjne kommer med infantile indlæg.

                      Man bliver hurtigt til smagssnob, hvis man affærdiger andres smag med udtryk som "generisk lort". Jeg var i sin tid ikke modstander af klassisk musik eller Carl Nielsen og er det heller ikke stadigt. Jeg var modstander af den specifikke sang, der blev valgt. Så på sin vis har jeg respekt for det autentiske forsøg. Jeg synes så ikke, at den har ramt ret meget mere plet end Carl Nielsen gjorde. Du har bare meget lidt respekt for andre folks smag og behag, når du bruger udtryk som "generisk lort".

                      Og jeg har altid været irriteret over, at man affærdiger ting og sager med udtryk som dit og ikke mindst nedladende holdninger til hvad der spilles i en håndboldhal.

                      MvH ChrisOB

                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #41
                        Jeg er som bekendt meget tilfreds med den nye sang.

                        Det der argument med at Eye Of The Tiger var synonym med OB, må være folk der aldrig har betrådt andet end Odense Stadion. Kæft hvor har man hørt den mange steder i forskellige sportsgrene, den er ikke synonym med OB. - Derudover bliver Eye Of The Tiger for flad lige så snart at overgangen fra intro til vers går i gang, den nye sang bygger op til gengæld

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Jeg er som bekendt meget tilfreds med den nye sang.

                          Det der argument med at Eye Of The Tiger var synonym med OB, må være folk der aldrig har betrådt andet end Odense Stadion. Kæft hvor har man hørt den mange steder i forskellige sportsgrene, den er ikke synonym med OB. - Derudover bliver Eye Of The Tiger for flad lige så snart at overgangen fra intro til vers går i gang, den nye sang bygger op til gengæld
                          Jump bliver også spillet andre steder end Brøndby Stadion, så hvad er din pointe? Den bliver sågar spillet i håndboldhaller rundt omkring i Danmark. I Odense var Eye Of The Tiger synonym med OB. Ligesom Jump er med Brøndby. Det hele handler om hvilken opfattelse man har af den enkelte sang. For nogen der er den sang altså synonym med OB, om du vil det eller ej. Det i sig selv er ikke nødvendigvis et argument for, at den ikke skal/skulle udskiftes, men det er lidt noget pjat at påstå at Eye Of The Tiger ikke er synonym med OB, bare fordi den bliver spillet andre steder. Imo

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Og du skal have respekt for andre folks smag og behag og holde dig for god til at komme med udtryk som "generisk lort".

                            Jeg kan godt li Eye Of The Tiger. Det gør det ikke nødvendigvis til "generisk lort". Nogle ville kalde den slags "nostalgisk". Jeg er helt med på, at nogle sange kan trænge til en udskiftning, og det gælder også Eye Of The Tiger, så jeg er ikke modstander af af man skiftede den ud. Den skal bare erstattes med noget, der er bedre. Det synes jeg ikke man gjorde med Carl Nielsen, uanset de gode hensigter, og det synes jeg, indtil videre, heller ikke man har gjort med den nye, uanset de gode hensigter og det autentiske forsøg fra en mangeårig OB fan, der med egne ord var spændt på at høre, hvad folk sagde til det. Nu har jeg sagt, hvad jeg synes om det.

                            Du har gjort det klart, eller har mere en antydet at Eye Of The Tiger er noget generisk lort. Det gør i min optik ikke dig ret meget bedre end dem, der i dine øjne kommer med infantile indlæg.

                            Man bliver hurtigt til smagssnob, hvis man affærdiger andres smag med udtryk som "generisk lort". Jeg var i sin tid ikke modstander af klassisk musik eller Carl Nielsen og er det heller ikke stadigt. Jeg var modstander af den specifikke sang, der blev valgt. Så på sin vis har jeg respekt for det autentiske forsøg. Jeg synes så ikke, at den har ramt ret meget mere plet end Carl Nielsen gjorde. Du har bare meget lidt respekt for andre folks smag og behag, når du bruger udtryk som "generisk lort".

                            Og jeg har altid været irriteret over, at man affærdiger ting og sager med udtryk som dit og ikke mindst nedladende holdninger til hvad der spilles i en håndboldhal.

                            MvH ChrisOB
                            Generisk lort var over grænsen fra min side. Facebook-folk uden omtanke kan provokere. Med generisk skal forstås: noget der bruges tusindvis af andre steder. Jeg vil gerne noget unikt for OB.

                            Lad os for resten være enige om at være uenige.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Jump bliver også spillet andre steder end Brøndby Stadion, så hvad er din pointe? Den bliver sågar spillet i håndboldhaller rundt omkring i Danmark. I Odense var Eye Of The Tiger synonym med OB. Ligesom Jump er med Brøndby. Det hele handler om hvilken opfattelse man har af den enkelte sang. For nogen der er den sang altså synonym med OB, om du vil det eller ej. Det i sig selv er ikke nødvendigvis et argument for, at den ikke skal/skulle udskiftes, men det er lidt noget pjat at påstå at Eye Of The Tiger ikke er synonym med OB, bare fordi den bliver spillet andre steder. Imo

                              MvH ChrisOB
                              Min kritik blev lige en kende for grov - Fair nok at du forbinder den med OB, det kan jeg ikke ændre på. Jeg må bare erkende at du er en af de første jeg støder på, hvis ikke den første, der direkte har udtalt at de forbinder Eye Of The Tiger med OB og dette er selvfølgelig helt fair. For mig er det en Rocky-sang, der blevet (over)brugt utallige steder og derfor synes jeg ikke at den kan være et synonym med OB. Derudover gav sangen bedre mening dengang vi havde Tigeren Viktor og ikke Katten.

                              Jump med Van Halen forbinder jeg mere med Brøndby, men det er lige så meget fordi at tilskuerne selv hopper med der, så bliver det mere end bare en sang, men en gimmick. På samme måde som når man kaster med kiks til shu-bi-dua eller man viftede med lyssværd til En Wannabe Darth Vader med Nephew.

                              Comment


                                #45
                                Stop nu al det fnidder og få Trine / Rock Nalle tilbage

                                https://www.youtube.com/watch?v=ubx19FMDkMw

                                Desuden fedt hold vi havde den gang med masser af fysisk og gejst


                                Alternativt få vores to nye ambassadører til at lægge lidt vokal til (plus nogle spøjse dansetrin, alle bruger under sangen/indmarchen, som de jo begge er verdensmestre i... ikke bare det kedelige hopperi som i BIF). Så skal der nok blive pisket en god stemning op
                                Last edited by Online; 04-08-2021, 13:47.

                                Comment

                                Working...
                                X