Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    OT: Thomas Sandgaard på sang og spade.... han har lovet selv at gå på banen og spille den live før startfløjtet af første hjemmekamp

    https://www.youtube.com/watch?v=R2ryAUGC3Tk

    https://twitter.com/SandgaardThomas/...20384232914945

    Tvivler på NT går samme vej

    Spændt på vores nye sang, da jeg desværre endnu ikke har hørt den
    Last edited by Online; 02-08-2021, 10:20.

    Comment


      #17
      Jeg var på stadion. Jeg kan faktisk ikke rigtigt huske den fordi jeg var så forhippet på at råbe og skrige, men asså jeg bed ikke mærke i den på en negativ måde.

      Comment


        #18
        Jeg havde svært ved for alvor at høre den på TV, og jeg kan ikke for alvor at udtale mig. Kan man ikke finde stykket et sted her efter kampen?

        Comment


          #19
          Jeg var selv på stadion og glædede mig enormt meget til den.
          Jeg synes den starter godt ud, men jeg kan ikke sige mere om den, da jeg simpelthen ikke kunne høre den på Barfoed tribunen, enten er lyden for lav eller for dårlig til at kunne spille igennem folks råb og klapsalver under indmarchen.

          Ved ikke om jeg er den eneste med samme oplevelse?
          Hvis jeg er, så må jeg nok hellere til øre-doktor

          Comment


            #20
            Jeg nåede sgu heller ikke rigtig at høre den

            Comment


              #21
              Også her. Stod helt nede på RMN om at hjælpe med tifoen og kunne faktisk ikke høre den. Ville være fint hvis OB ville offentliggøre den.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Fik ikke hørt musikken, da jeg først kom ind 3 min før kampstart, efter 44 min i kø. Kom alle ind til kampstart? Der var mange efter mig

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Også her. Stod helt nede på RMN om at hjælpe med tifoen og kunne faktisk ikke høre den. Ville være fint hvis OB ville offentliggøre den.
                  Dig og knægten gjorde det godt Andreas Hyggeligt at hilse på dig igår

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                    Dig og knægten gjorde det godt Andreas Hyggeligt at hilse på dig igår
                    Tak og i lige måde. Det var bare fint i går (udover resultatet selvfølgeligt)!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Jeg kan afsløre at sangen(?), blev spillet til træning i torsdags udover anlægget. Jeg var selv til stede og jeg kan afsløre at min subjektive holdning er at i er gået glip af noget godt. I vil forhåbentlig blive positivt overrasket når vi formentlig kan høre det mod Silkeborg.

                      Den har Carl Nielsens storladenhed, kombineret med et godt tempo og et moderne stadion-twist.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Jeg kan afsløre at sangen(?), blev spillet til træning i torsdags udover anlægget. Jeg var selv til stede og jeg kan afsløre at min subjektive holdning er at i er gået glip af noget godt. I vil forhåbentlig blive positivt overrasket når vi formentlig kan høre det mod Silkeborg.

                        Den har Carl Nielsens storladenhed, kombineret med et godt tempo og et moderne stadion-twist.
                        Men øjensynligt skal der så skrues en del op på volumen-knappen ved anlægget.

                        Comment


                          #27
                          Kan kun bekræfte hvad der er skrevet. Jeg kunne høre en lille smule, men ville ikke kunne genkende den fordi det enten var lavt eller stemning på RMN var høj.

                          Comment


                            #28
                            Det lyder meget træls med stadionlyden :-( det håber jeg der bliver kigget på. Lydfilen tror jeg nok bliver lagt op et sted

                            Comment


                              #29
                              Og nu kan den høres https://twitter.com/Odense_Boldklub/...67897138876426

                              Comment


                                #30
                                Jeg må indrømme, desværre, at jeg ikke synes den er en synderlig upgrade i forhold til den anden.

                                Men det kan være at den vokser på mig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X