Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny indløbsmusik

    Synes ikke lige jeg har set noget om det, hvorfor jeg lige bringer det op: Vi skal have ny indløbsmusik: http://blokb.dk/ny-indloebsmusik-i-s...ed-mads-dyrst/

    Jeg har været lidt med i processen via fanpanelet, og jeg er personligt meget begejstret for den nye indløbsmusik. Skaberne af musikken har ønsket at holde den fulde version hemmelig indtil kampdag, men der vil komme en video hvor brudstykker kan høres (mener den kommer på ob.dk, men bliver i hvert om ikke andet fremvist på stadion). Ellers synes jeg man skal læse vedhæftede link for at forstå ideen med musikken. Det gode ved den nye indløbsmusik er, at denne er det rent faktisk et fan-initiativ, og det er fans der har skabt stykket fra ide til endelig fuldførelse. Så glæd jer

    #2
    Det er virkelig fint at klubben gav det i fansenes hænder. Ser virkelig ud som en rigtig god udvikling hvor klubben taler ikke kun om fansenes betydning men handler også derefter. :-) :-) :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det er virkelig fint at klubben gav det i fansenes hænder. Ser virkelig ud som en rigtig god udvikling hvor klubben taler ikke kun om fansenes betydning men handler også derefter. :-) :-) :-)
      Helt enig! synes det er udtryk for et rigtigt flot samarbejde hvor klub og fans møder hinanden, og klubben tillader de gode kræfter at skabe noget selv. Bliver spændende

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Helt enig! synes det er udtryk for et rigtigt flot samarbejde hvor klub og fans møder hinanden, og klubben tillader de gode kræfter at skabe noget selv. Bliver spændende
        Enig lad os så håbe det er startskuddet på et godt samarbejde hvor OB rent faktisk lytter til de stemningsskabende fans og vil udvikle den del mere fremfor som de senere år at bedbryde den del og forherlige Hr og Fru klappølse.
        Samtidig håber jeg de stemningsskabende har lært at man ikke får stemningsnyderne med ved at optræde med syng eller skrid attitude og ølkast ej heller er specielt sejt eller fremmende for stemningen.
        Det vil satme være konge hvis der igen kan skabes noget stemning på stadion fremfor at vi kun akkurat er på niveau med FCN.
        Last edited by Magge; 30-07-2021, 14:23.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          en lille præsentation: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-ind...fans-til-fans/

          Comment


            #6
            Spændende!

            Jeg var personligt positivt stemt over Carl Nielsen tiltaget da jeg er stor beundre af ham og hans musik samtidig med at jeg på trods af mange års stadiongang ikke havde de store følelser for eye if the tiger. Jeg vil dog gerne vedkende mig at Espansive aldrig blev godt, en klassisk “looks good on paper, shit on grass” ide, som kun Troels Bech kan sige det. Jeg glæder mig til at høre hvad i er kommet op med :)

            Fedt at fans har haft så meget at sige i processen - det er positivt og giver håb om at klubben er parat til at lade klubbens fans stå for stemningen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Comment


                #8
                Fedt! At det er nogen Odense gutter der har stået for musikken. Eye of the tiger bliver sgu for firser kitsch, til min smag.

                Jeg var meget mere til Carl Nielsen, da det repræsenterer det fynske, men ja, Carl Nielsen var nok ikke, hans generations Eminem, når det kom til intensitet, som der gerne må være i Indløbsmusikken.

                ​​​​Bliver spændende at høre.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Synes ikke lige jeg har set noget om det, hvorfor jeg lige bringer det op: Vi skal have ny indløbsmusik: http://blokb.dk/ny-indloebsmusik-i-s...ed-mads-dyrst/

                  Jeg har været lidt med i processen via fanpanelet, og jeg er personligt meget begejstret for den nye indløbsmusik. Skaberne af musikken har ønsket at holde den fulde version hemmelig indtil kampdag, men der vil komme en video hvor brudstykker kan høres (mener den kommer på ob.dk, men bliver i hvert om ikke andet fremvist på stadion). Ellers synes jeg man skal læse vedhæftede link for at forstå ideen med musikken. Det gode ved den nye indløbsmusik er, at denne er det rent faktisk et fan-initiativ, og det er fans der har skabt stykket fra ide til endelig fuldførelse. Så glæd jer
                  Har spillerne egentligt hørt den ? ... og hvis ja, nogen reaktion ?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Har spillerne egentligt hørt den ? ... og hvis ja, nogen reaktion ?
                    Ja det har de. Jeg ved Morten har spillet det for truppen efter ønske fra Alm. Ved dog ikke hvilke reaktioner der kom.

                    Comment


                      #11
                      Lyder spændende... Et spørgsmål herfra; Er det kun lavet som ca 45 sekunders indkøbs musik eller er der en fuld sang på 3 min

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Lyder spændende... Et spørgsmål herfra; Er det kun lavet som ca 45 sekunders indkøbs musik eller er der en fuld sang på 3 min
                        det er lige omkring 1,5 minut, det er designet til indløb, og længere tid tager det jo ikke.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Synes ikke lige jeg har set noget om det, hvorfor jeg lige bringer det op: Vi skal have ny indløbsmusik: http://blokb.dk/ny-indloebsmusik-i-s...ed-mads-dyrst/

                          Jeg har været lidt med i processen via fanpanelet, og jeg er personligt meget begejstret for den nye indløbsmusik. Skaberne af musikken har ønsket at holde den fulde version hemmelig indtil kampdag, men der vil komme en video hvor brudstykker kan høres (mener den kommer på ob.dk, men bliver i hvert om ikke andet fremvist på stadion). Ellers synes jeg man skal læse vedhæftede link for at forstå ideen med musikken. Det gode ved den nye indløbsmusik er, at denne er det rent faktisk et fan-initiativ, og det er fans der har skabt stykket fra ide til endelig fuldførelse. Så glæd jer
                          Det bliver rigtig spændende at opleve. Jeg synes den her fra Rammstein har meget af det der beskrives, men selve opbygningen/introen skulle nok trækkes lidt så det kører lidt længere, inden “eksplosionen “. Men jeg kan rigtig godt lide den der “OB” rytme til at bygge stemningen op:
                          https://youtu.be/wkWWzq2c7u0

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Det bliver rigtig spændende at opleve. Jeg synes den her fra Rammstein har meget af det der beskrives, men selve opbygningen/introen skulle nok trækkes lidt så det kører lidt længere, inden “eksplosionen “. Men jeg kan rigtig godt lide den der “OB” rytme til at bygge stemningen op:
                            https://youtu.be/wkWWzq2c7u0
                            Rammstein <3

                            Jeg har haft et årti hvor jeg var så heldig at få lov til at arbejde for Røde Kors, jeg har godt nok lyttet meget til Rammstein inden jeg har mødt ind for lige at komme ordentlig op i gear, inden man ryger i flæsket på verdens uretfærdighed :-D :-D

                            Men så skal det næsten være den her:

                            https://youtu.be/ZkW-K5RQdzo

                            Bang Bang!!! :-D :-D

                            Men jeg må nok tilstå at det er væsentligt federe at det har de fynske vibes, det er sgu vigtigt.

                            Comment


                              #15
                              Jeg havde desværre ikke mulighed for at komme på stadion igår, er det muligt at høre vores nye indløbsmusik nogle steder? Og hvad er dommen for de af jer der var på stadion?

                              Comment

                              Working...
                              X