Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort-abonnement

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæsonkort-abonnement

    Hej,
    Tænker måske nogen herinde kan hjælpe mig. Lige købt 2 stk. sæsonkort-abonnement til søn og kammerat.
    Ved I hvordan de kan få det på det på deres telefoner (Iphone). Synes der stod det kunne komme i Wallet.
    Jeg har brugt mit betalingskort - betyder det noget ? skal på 2 andre telefoner (begge Iphone)
    Ellers må jeg lige høre OB af...

    #2
    Jeg har mit i Google Pay, er det tilgængeligt på iPhone?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
      Hej,
      Tænker måske nogen herinde kan hjælpe mig. Lige købt 2 stk. sæsonkort-abonnement til søn og kammerat.
      Ved I hvordan de kan få det på det på deres telefoner (Iphone). Synes der stod det kunne komme i Wallet.
      Jeg har brugt mit betalingskort - betyder det noget ? skal på 2 andre telefoner (begge Iphone)
      Ellers må jeg lige høre OB af...
      Send bekræftelsesmailen til børnene og så kan de hente det ned i Apple Wallet
      alternativt kan du selv hente det ned og sende til dem via Apple Wallet

      Comment


        #4
        2919 sæson kort solgt. Dette tal dækker kun solgte til fans. Det skulle være rekord

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tredje...onkort-rekord/

        Det dækker ikke sponsorer,frikort til trænere og frivillige på akademiet, ungdomsspillere osv som førhen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          2919 sæson kort solgt. Dette tal dækker kun solgte til fans. Det skulle være rekord

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tredje...onkort-rekord/

          Det dækker ikke sponsorer,frikort til trænere og frivillige på akademiet, ungdomsspillere osv som førhen
          det vel egentlig ok, selvom jeg Ø som Fyn burde have flere

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

            det vel egentlig ok, selvom jeg Ø som Fyn burde have flere
            Sådan som resultaterne har været de sidste 10 år, klubbens tidligere ageren over for fans og et generelt uambitiøst udført projekt syntes jeg faktisk at samtlige 2919 bør have et klap på skulderen. Kan sagtens forstå der ikke er flere. OB har ikke fortjent mere. Det har de ikke været dygtige nok til.

            Men nu blæser der forhåbentlig nye vinde og potentialet for sæsonkort bør være meget større hvis vi får lidt succes

            Comment


              #7
              Hjælp! Min søn og jeg har begge sæsonkort, på abonnement. Når jeg på hjemmesiden prøver at downloade billetter, efter at have indtastet rabatkoden, skrives der tilbage, at denne rabatkode ikke kan benyttes? Har lige tjekket, OSE har trukket for sæsonkort. Nogen der ved, hvad der kan være galt?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                Hjælp! Min søn og jeg har begge sæsonkort, på abonnement. Når jeg på hjemmesiden prøver at downloade billetter, efter at have indtastet rabatkoden, skrives der tilbage, at denne rabatkode ikke kan benyttes? Har lige tjekket, OSE har trukket for sæsonkort. Nogen der ved, hvad der kan være galt?
                Er det ikke fordi at hvis du har sæsonkort så skal du ikke udprinte billetter mere.

                Men bare scanne det ved indgangen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                  Hjælp! Min søn og jeg har begge sæsonkort, på abonnement. Når jeg på hjemmesiden prøver at downloade billetter, efter at have indtastet rabatkoden, skrives der tilbage, at denne rabatkode ikke kan benyttes? Har lige tjekket, OSE har trukket for sæsonkort. Nogen der ved, hvad der kan være galt?
                  Der er ikke længere krav om faste pladser, så I skal ikke hente billet. Kortene skal bare scannes i døren.
                  SLO

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                    Der er ikke længere krav om faste pladser, så I skal ikke hente billet. Kortene skal bare scannes i døren.
                    Tak :)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                      Tak :)
                      Ingen årsag!
                      SLO

                      Comment

                      Working...
                      X