Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Forstår udmærket valget af Kløve. Okosun skal ikke spille fra start med Aron. Det er simpelthen for tungt og tonset. Greve og Mistrati vil have en fest med at finde rum, vende og spille u
    I rum omkring to spillere med så lidt hurtighed i fødderne. Kløve og Aron er jeg heller ikke helt trygge ved, men det er bedre. Fandens hvis JJT må melde fra. Han spillede sgu med stor ro og er klart vores bedste mand på midtbanen på denne tid af sæsonen, hvor banerne er fremragende. Hvem bærer så bindet i morgen? OC, Bashkim eller KL?

    Jeg tror på de tre point. Jeg tror vi har fået lidt vinger af den flotte kamp i Herning. Randers skal bare ikke have lov til at få sat deres spil. De starter altid rimelig forsigtigt, men æder sig så stille og roligt til et overtag, hvis de får lov, hvor Greve, kehinde og Mistrati er gode til at sætte tempo og bruge de mere stationære Kamara og Egho, hvis tilstedeværelse efterlader dem plads. Vi skal derfor formå og turde møde dem højt, for længere tilbage i banen er de langsomme og ganske svag kvalitet på bolden. Kan vi stresse dem til ikke at ramme deres 5 forreste, så bliver det vores offensiv som kommer til at løbe omkring deres bagkæde og det er ikke deres livret
    De trænerede decideret hvordan de kunne presse og tvinge Randers at spille med lange bolde. Så håber vi er godt forberedt og er optimistisk.
    I øvrigt er det en fornøjelse at se Andreas Alm trænere drengene. Det er meget detajlorienteret og konkret og han forklarer helt klart hvad han vil.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      19 spillere udtaget

      27. Oliver Christensen
      30. Sayouba Mandé

      3. Alexander Juel
      4. Ryan Johnson Laursen
      5. Kasper Larsen
      7. Issam Jebali
      8. Bashkim Kadrii
      9. Mart Lieder
      11. Emmanuel Sabbi
      14. Jens Jakob Thomasen
      15. Max Fenger
      16. Jørgen Skjelvik
      19. Aron Elís Thrándarson
      20. Ayo Simon Okosun
      21. Tarik Ibrahimagic
      23. Troels Kløve
      24. Robin Østrøm
      25. Moses Opondo
      29. Mads Frøkjær-Jensen

      Comment


        #18
        JJ med i truppen! Men HC ikke, Sayouba som anden målmand.
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/alms-u...randers-fc-ob/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Forstår udmærket valget af Kløve. Okosun skal ikke spille fra start med Aron. Det er simpelthen for tungt og tonset. Greve og Mistrati vil have en fest med at finde rum, vende og spille u
          I rum omkring to spillere med så lidt hurtighed i fødderne. Kløve og Aron er jeg heller ikke helt trygge ved, men det er bedre. Fandens hvis JJT må melde fra. Han spillede sgu med stor ro og er klart vores bedste mand på midtbanen på denne tid af sæsonen, hvor banerne er fremragende. Hvem bærer så bindet i morgen? OC, Bashkim eller KL?

          Jeg tror på de tre point. Jeg tror vi har fået lidt vinger af den flotte kamp i Herning. Randers skal bare ikke have lov til at få sat deres spil. De starter altid rimelig forsigtigt, men æder sig så stille og roligt til et overtag, hvis de får lov, hvor Greve, kehinde og Mistrati er gode til at sætte tempo og bruge de mere stationære Kamara og Egho, hvis tilstedeværelse efterlader dem plads. Vi skal derfor formå og turde møde dem højt, for længere tilbage i banen er de langsomme og ganske svag kvalitet på bolden. Kan vi stresse dem til ikke at ramme deres 5 forreste, så bliver det vores offensiv som kommer til at løbe omkring deres bagkæde og det er ikke deres livret
          Vil også til enhver tid vælge Kløve frem for Okosun. Hvis Okosun savner spilletid så tror jeg da stadig Horsens har interesse i ham
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            JJ med i truppen! Men HC ikke, Sayouba som anden målmand.
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/alms-u...randers-fc-ob/
            Det er lidt skuffende med HC, men det betyder jo bare at Mandé tager pladsen hvis OC sælges, og så er HC 2. valg derfra. Mandé fik 5 år dengang og det er vanskeligt at bebrejde MH den kontrakt. Alm vil formodentlig altid vælge den stærkest mulige trup til en kamp. Strategien tilsiger dog at der kun må stå en etableret spiller foran et talent på fuldtidskontrakt så den del er ikke helt overholdt her. Jeg har dog stor tiltro til at HC forbedre sig, og tilkæmper sig enten 2. keeper tjansen efter OC, eller 1. keeper tjansen efter OC (hvis han sælges)
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Vil også til enhver tid vælge Kløve frem for Okosun. Hvis Okosun savner spilletid så tror jeg da stadig Horsens har interesse i ham
              Jeg syntes han er en fantastisk trupspiller at have. Hvis man i fodbold spillede med flyvende udskiftninger, var han nok en af de dyreste spillere i superligaen.
              Men der er nok ingen tvivl om at han ikke er tilfreds med sin rolle og jeg kan sagtens se ham væk senest næste sommer

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg syntes han er en fantastisk trupspiller at have. Hvis man i fodbold spillede med flyvende udskiftninger, var han nok en af de dyreste spillere i superligaen.
                Men der er nok ingen tvivl om at han ikke er tilfreds med sin rolle og jeg kan sagtens se ham væk senest næste sommer
                Sådan har jeg det også. Jeg kan også sagtens se et argument for at bruge ham på Jebalis/frø's plads imod f.eks. Brøndby sidste år, for at spille over deres pres og dermed eliminerer deres store styrke i presspillet, fordi Okosun er så fuldkommen eminent fra brystkassen og op.
                Men vi må altså sande at han kommer lidt i overskud når vi spillere med to 6'ere. Her mangler han simpelthen fart til at skubbe frem i pres eller komme tilbage, når modstanderne finder rum mellem 6'ere og midtstoppere. Her er Kløves løbepensum mere værdifuldt og så er han bedre på bolden.
                Til gengæld er okosun jo bare verdensklasse at sætte ind i en kamp uanset om vi jagter en scoring eller skal forsvare en føring. I FCM satte han sig f.eks. bare på Sviachenko og så var der lukket i de 6 minutters tillægstid. Eneste ulempe i den henseende er at han nok ender med at tage spilletid fra Ibrahimatic, da Okosun har de her forcer man altid kan bruge når kampene skal afgøres.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lille referat af dagens træning

                  Brems stadig ude men ellers trænede alle fuldt med……..
                  Dvs. Christian Vestergaard træner med igen? Ved vi hvad han har døjet med?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Dvs. Christian Vestergaard træner med igen? Ved vi hvad han har døjet med?
                    Ja han træner 95% med igen. Der har været et par enkelte øvelser han har sprunget over.
                    Nej jeg ved ikke hvad det er, men det er sandsynligt diverse overbelastninger fra en krop der stadig skal vende sig til at træne så meget. Han har jo ikke 100% trænet over længere tid siden han blev rykket op. Vi håber det snart lykkedes

                    Khemdee derimod, har man fornemmelsen at den knægt kunne træne 3 timer dagligt og spille 2 kampe om ugen uden de store skavanker

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja han træner 95% med igen. Der har været et par enkelte øvelser han har sprunget over.
                      Nej jeg ved ikke hvad det er, men det er sandsynligt diverse overbelastninger fra en krop der stadig skal vende sig til at træne så meget. Han har jo ikke 100% trænet over længere tid siden han blev rykket op. Vi håber det snart lykkedes

                      Khemdee derimod, har man fornemmelsen at den knægt kunne træne 3 timer dagligt og spille 2 kampe om ugen uden de store skavanker
                      Han har været glimrende de få gange, kroppen har været fit. Fodboldkroppe er forskellige, og skal doseres individuelt. Agger, for at nævne én, døjede meget med skader i starten af sin karriere. Det fulgte ham, men han blev alligvel doseret således, at han fik en strålende (!) karriere.

                      Et tremandsforsvar - på sigt - med Østrøm - Vestergaard - Khemdee er jo til at få våde øjne over.

                      Comment


                        #26
                        Never change a winning team

                        Comment


                          #27
                          Never change a winning team:
                          Oliver
                          Robin Kasper Juel Skjelvik
                          Aron JJ
                          Jebali
                          Sabbbi Bashkim Max
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Lad os håbe Sabbi stadigt forsøger at finde sine holdkammerater denne gang også

                            Comment


                              #29
                              Puhh, jeg sælger den gerne for et point.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                                Lad os håbe Sabbi stadigt forsøger at finde sine holdkammerater denne gang også
                                Ja, det ville være fint. Og tror det kommer nok. Var i Ådalen to gange under ugen og må sige at det er meget fint at se Sabbbi der. Han er som en glad dreng som bare elsker fodbold og skaber rigtig fin stemning der. Og han har alt der bruges om at blive en ægte profil. Han er ung og det kommer helt sikker. Håber selvfølgeligt hellere i dag end i morgen men er overbevist at det sikker kommer og vi får stor glæde med ham på holdet.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X