Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hemmingsen vil ikke kommentere på Eriksen rygtet

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-i-om-eriksen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hemmingsen vil ikke kommentere på Eriksen rygtet

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-i-om-eriksen
      Manden tåger rund.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Manden tåger rund.
        Arh, jeg synes nu det er det rigtige ikke at kommentere på. Eriksen skal bare have ro og fred til han selv melder noget ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

          Arh, jeg synes nu det er det rigtige ikke at kommentere på. Eriksen skal bare have ro og fred til han selv melder noget ud.
          Enig. Han gør faktisk klogt i bare at tie stille

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. Han gør faktisk klogt i bare at tie stille
            Det er vel helt generelt et klogt træk fra ham.

            Men hvad skal han også sige.? Hvis nogen skulle arbejde på Eriksen til OB, er det vel nogle sponsorer der skal lægge en ordentlig sum penge.
            ikke nødvendigvis et arbejde hemme vil være involveret i.

            Men når det er sagt.: Eriksen skal ikke spille i OB.

            Ajax, FCK eller stop.


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Det er vel helt generelt et klogt træk fra ham.

              Men hvad skal han også sige.? Hvis nogen skulle arbejde på Eriksen til OB, er det vel nogle sponsorer der skal lægge en ordentlig sum penge.
              ikke nødvendigvis et arbejde hemme vil være involveret i.

              Men når det er sagt.: Eriksen skal ikke spille i OB.

              Ajax, FCK eller stop.

              Hvis han skulle skifte til en anden dansk klub end OB kunne det da lige så godt være FCM som det kunne være FCK.
              Synes dog ikke han skal til nogle af de klubber.
              Hvis han kan fortsætte må det være Ajax, Spurs eller OB.
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Hvis han skulle skifte til en anden dansk klub end OB kunne det da lige så godt være FCM som det kunne være FCK.
                Synes dog ikke han skal til nogle af de klubber.
                Hvis han kan fortsætte må det være Ajax, Spurs eller OB.
                Jeg vælger bare at tro, at FCK trods alt stadig har lidt mere x-faktor end Herning klubben. Tror den er sværere at sælge til de 'store stjerner' at skulle flytte derover.
                og nej, ingen håber da på det sker.

                Men kan du se Eriksen spille med Kløve, okosun, Aja og Skjelvik m.fl.? Jeg kan ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                  Arh, jeg synes nu det er det rigtige ikke at kommentere på. Eriksen skal bare have ro og fred til han selv melder noget ud.
                  Det var ikke at han ikke kommentere på CE det skal man ikke.

                  Comment


                    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at han har interesse i superligaen. Jeg tror, at han stopper karrieren.

                    Og så håber jeg da, at OB står klar med et tilbud om at blive knyttet til organisationen, skulle han have den mindste interesse.

                    Comment


                      Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om avancementet i pokalturneringen og den kommende kamp i Superligaen mod AGF.

                      http://obstruktion.dk/video-intervie...ende-agf-kamp/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om avancementet i pokalturneringen og den kommende kamp i Superligaen mod AGF.

                        http://obstruktion.dk/video-intervie...ende-agf-kamp/
                        jeg kunne dælme godt tænke mig At spille med Tverskov lidt længere fremme på banen…
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                          jeg kunne dælme godt tænke mig At spille med Tverskov lidt længere fremme på banen…
                          Enig, men så skal gøg og gokke spille i CF

                          Comment


                            Det her er klogt skruet sammen af Randers, skriv en bonus ind i kontrakten i forbindelse med videresalg, det gør at spilleren forbliver interesseret i at levere og stopper spilleren i at have så meget interesse i at smutte på en fri. Take notice i Ådalen.

                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-stor-adresse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Det her er klogt skruet sammen af Randers, skriv en bonus ind i kontrakten i forbindelse med videresalg, det gør at spilleren forbliver interesseret i at levere og stopper spilleren i at have så meget interesse i at smutte på en fri. Take notice i Ådalen.

                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-stor-adresse
                              Håber også vi prøver på lign fremadrettet. Men det kræver jo at der er en agent der ringer til dem ligesom her. Har man det rigtige netværk?

                              Med alle de unge der signes pt burde der simpelthen blive frigjort nogle alvorlige lønkroner. Også når Okosun,AJA og Lieder sendes videre. Der burde blive råderum til en spændende sommer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Håber også vi prøver på lign fremadrettet. Men det kræver jo at der er en agent der ringer til dem ligesom her. Har man det rigtige netværk?

                                Med alle de unge der signes pt burde der simpelthen blive frigjort nogle alvorlige lønkroner. Også når Okosun,AJA og Lieder sendes videre. Der burde blive råderum til en spændende sommer
                                Ind med Derveld, så man har et link til Feyenoord og Hereenveen og får styrket den faglige profil i forhold til 433 formationen på U-holdene. Derudover kunne de også have spændende ting på deres u hold, som man ikke vil satse på, på førsteholdet. Han personificerer også vores idé om et fysisk stærkt hold.

                                Ind med Kramer som erstatning til AJA, hvis JJ smutter, så vores forsvar hedder Kramer, Kasper Larsen og Vestergaard. Stærkt med en forsvarsspiller der er født og opvokset med 433 formationen og også har en hollandsk forbindelse. Tverskov op på midten, så kan han falde ned i bagerste når vi bygger op, så vi kan spille med tre mand i bagerste og spille os ud af det høje pres, samt bruge hans overblik. Østrøm som reserve til den position.

                                Forlængelse til Kheemdee og så en udlejning.

                                Og så den slags Randers klausuler skrevet ind i kontrakterne fremadrettet.

                                Comment

                                Working...
                                X