Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg er fuldstændig ligeglad med top 6 og har været det det meste af sæsonen. Mit primære fokus er som andre at vi sikrer overlevelse så tidligt som muligt, så vi kan få bragt vores talenter i spil og give dem masser af spilletid, som strategien er fortaler for.
    Så håber at Vejle og Sønderjyske hænger nede i dyndet (eller en anden der ikke er os).
    Som vi så sidste sæson eller noget…
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kommer aldrig til at heppe på FCM. Men,…

      Sander scorer igen i Norge
      Ha ha 2-2 i Herning .. så fedt

      Edit .. lort også 3-2
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Det gør de også. Daniel høegh blev båret fra ban med en ankel skade. Han havde ikke spillet ret godt.
        Nej Evander brænder helt vildt og så score Haderslev til 2-2

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Ha ha 2-2 i Herning .. så fedt
          Mere fedt mads Hansen score til 3-2

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Mere fedt mads Hansen score til 3-2
            Mener han er fynbo..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mener han er fynbo..
              Det er han ikke nej. Ihvertfald ikke anerkendt af yours truly.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Det er han ikke nej. Ihvertfald ikke anerkendt af yours truly.
                Havde de så en på et tidspunkt med ca samme navn?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Havde de så en på et tidspunkt med ca samme navn?
                  Det ved jeg ikke. Jeg er af princip tilhænger af at hvis man vælger at spille for en anden dansk klub en OB, så mister man retten til at kalde sig for Fynbo, han må kategorisere sig selv som Midtjyde, hvis Herning ligger i midtjylland, det kan de vist ikke rigtigt blive enige om på de der kanter :-))

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Det ved jeg ikke. Jeg er af princip tilhænger af at hvis man vælger at spille for en anden dansk klub en OB, så mister man retten til at kalde sig for Fynbo, han må kategorisere sig selv som Midtjyde, hvis Herning ligger i midtjylland, det kan de vist ikke rigtigt blive enige om på de der kanter :-))
                    Ham her er ihverfald fynbo!

                    https://www.bt.dk/politik/claus-bliv...r-i-koebenhavn

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hahaha! Det er sjovt!

                      Jeg gik engang rundt på vestegnen i min OB trøje, så var der en gammel mand der råbte af mig "Hva, er du ikke kommet lidt langt væk hjemmefra?" Det kan man jo ikke sige så meget andet til en, jo. Det er hyggeligt så noget. :-))

                      Comment


                        Jeg så faktisk også en fyr i en Aab trøje på Middelfartvej i sommers. Sikkert en studerende fra Aalborg. Mega hyggeligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Jeg er fuldstændig ligeglad med top 6 og har været det det meste af sæsonen. Mit primære fokus er som andre at vi sikrer overlevelse så tidligt som muligt, så vi kan få bragt vores talenter i spil og give dem masser af spilletid, som strategien er fortaler for.
                          Så håber at Vejle og Sønderjyske hænger nede i dyndet (eller en anden der ikke er os).
                          Syntes allerede nu vi skal bringe de unge mere i spil, tydeligt nogle ældre spillere er helt ved siden af sig selv, lad os få noget ungt vildskab ind på holdet.

                          Total fan af Baskim, men nu skal han have en pause.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                            Syntes allerede nu vi skal bringe de unge mere i spil, tydeligt nogle ældre spillere er helt ved siden af sig selv, lad os få noget ungt vildskab ind på holdet.

                            Total fan af Baskim, men nu skal han have en pause.
                            Helt enig. Fenger, Frø, Tarik, Breum osv skal have mere spilletid.
                            Vi har efterhånden en ok erfaren stamme i Tverskov, Aron, Jebali, Jørgen, Michelson og Sabbi. Resten kunne sagtens være unge spillere. Meget hellere at Vestergaard spiller og laver en fejl end at Larsen eller AJA gør.

                            Og få nu forlænget med Breum og Fenger for en i helveg da!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                              Helt enig. Fenger, Frø, Tarik, Breum osv skal have mere spilletid.
                              Vi har efterhånden en ok erfaren stamme i Tverskov, Aron, Jebali, Jørgen, Michelson og Sabbi. Resten kunne sagtens være unge spillere. Meget hellere at Vestergaard spiller og laver en fejl end at Larsen eller AJA gør.

                              Og få nu forlænget med Breum og Fenger for en i helveg da!
                              Du har glemt JJ, som der også gerne må forlænges med. JJ, Fenger og Breum vielen dank.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                                Helt enig. Fenger, Frø, Tarik, Breum osv skal have mere spilletid.
                                Vi har efterhånden en ok erfaren stamme i Tverskov, Aron, Jebali, Jørgen, Michelson og Sabbi. Resten kunne sagtens være unge spillere. Meget hellere at Vestergaard spiller og laver en fejl end at Larsen eller AJA gør.

                                Og få nu forlænget med Breum og Fenger for en i helveg da!
                                Det får de ikke. Punktum.

                                Fenger spiller ude af position, og slås med Kløve og opondo om spilletid. Tror Frø ryger på bænken når jebali er tilbage, eller skubber Fenger på bænken. Breum får max 5 min.
                                Tarik kunne ligeså godt melde sig ind i en strikkeklub.
                                Det samme for vestergaard og østrøm.

                                Men jeg er enig med dig. Tænk hvis man kunne få lidt ungdoms vildskab ind på holdet. Jeg kan ikke tro på at kvaliteten ville falde drastisk. Samtidig ville viljen til at vinde sikkert stige markant.

                                Det der foregår nu er decideret jammerligt.

                                I min verden peger det på Hemmingsens manglende vilje til at bane vejen for de unge i truppen, ved ikke at rydde op, og på Alm for at sætte det samme, gamle taberhold hver weekend.

                                Comment

                                Working...
                                X