Annoncering

Collapse
No announcement yet.

JJT Ny anfører

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JJT Ny anfører

    Ikke ham jeg ville have valgt. Tænker at Tverskov ell Oliver.C, mere er ledertyper.
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jens-j...anfoerer-i-ob/
    Last edited by sinus; 15-07-2021, 15:07.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Ikke ham jeg ville have valgt. Tænker at Tverskov ell Oliver.C, mere er ledertyper.
    Men både tver og Oli er nok snart smuttet videre

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

      Men både tver og Oli er nok snart smuttet videre
      Men JJ har jo også udløb om 11,5 måned og sagde ved sidste forlængelse at han ikke forventede at blive i OB kontrakten ud. Så…

      Comment


        #4
        Hvorfor ikke BK

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Hvorfor ikke BK
          Ham havde jeg også valgt. JJ og Tverskov går jo med drømme om udlandet

          Comment


            #6
            Det må stå rimelig klart at tverskov skal sælges denne sommer, og man må have overtalt JJT om at blive og forlænge sin kontrakt. Ellers giver det ikke meget mening.

            Havde også gerne set bashkim som minimum viceanfører

            Comment


              #7
              Jeg synes det er et rigtig godt valg, og også bedre end Bashkim synes jeg. JJT er helt sikkert vellidt i klubben og ikke mindst på holdet hvor jeg klart synes han er steppet op i fht. at tage ansvar på sig, og ikke mindst i attituden på banen. Hvis han som i seneste sæson kan spille +30 kampe uden nævneværdige problemer er han et meget oplagt valg
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg synes det er et rigtig godt valg, og også bedre end Bashkim synes jeg. JJT er helt sikkert vellidt i klubben og ikke mindst på holdet hvor jeg klart synes han er steppet op i fht. at tage ansvar på sig, og ikke mindst i attituden på banen. Hvis han som i seneste sæson kan spille +30 kampe uden nævneværdige problemer er han et meget oplagt valg
                Helt enig. I sidste sæson tilføjede han noget hårdhed i spillet, og jeg synes han er en god blanding af flair og fight. Han er ikke længere så meget Sct. Knud dreng med sideskilning og vandkæmmet hår, som de kalder det i sfå. Jeg håber han lægger yderligere på i denne sæson, og på en måde repræsenterer han fint overgangen til nutiden, hvor der gerne skulle være lidt mere at have håbet i end tidligere.
                Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                lykke, ulykke de gange på rad,
                medgang og modgang hinanden tilråbe,
                solskin og skyer de følges og ad.
                Jorderigs guld
                er prægtig muld,
                Himlen er ene af salighed fuld.
                - Kingo, 1681

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Det må stå rimelig klart at tverskov skal sælges denne sommer, og man må have overtalt JJT om at blive og forlænge sin kontrakt. Ellers giver det ikke meget mening.

                  Havde også gerne set bashkim som minimum viceanfører
                  Ved ikke om.det betyder at vi får forlængelse med JJ. AA blander sig ikke i OBs transferarbejde og tror det betyder på anden side at han beslutter alt om holdet og sikker også anfører valget og han arbejder med de spillere han har til rådighed. Så for mig betyder der at JJ næppe rykker nu, det har AA sikker afklaret. Men forlængelse? Ville være fint og fornuftigt. .. men det er stadig Hemme som sidder på kontoret....
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg synes det er et rigtig godt valg, og også bedre end Bashkim synes jeg. JJT er helt sikkert vellidt i klubben og ikke mindst på holdet hvor jeg klart synes han er steppet op i fht. at tage ansvar på sig, og ikke mindst i attituden på banen. Hvis han som i seneste sæson kan spille +30 kampe uden nævneværdige problemer er han et meget oplagt valg
                    Ikke uenig. Tror mest det går på(ihverfald fra min side) at JJ har udløb om 11,5 måned og man sagde ved sidste forlængelse at det var meningen han skulle sælges inden udløb. Derfor giver det ikke mening mm de har aftalt forlængelse

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ved ikke om.det betyder at vi får forlængelse med JJ. AA blander sig ikke i OBs transferarbejde og tror det betyder på anden side at han beslutter alt om holdet og sikker også anfører valget og han arbejder med de spillere han har til rådighed. Så for mig betyder der at JJ næppe rykker nu, det har AA sikker afklaret. Men forlængelse? Ville være fint og fornuftigt. .. men det er stadig Hemme som sidder på kontoret....
                      Som jeg har forstået alms måde at arbejde på (måske misforstår jeg) så kan han sagtens sige "jeg vil have en højre back" eller ham der vil jeg gerne have bliver i klubben, eller på den position skal vi forstærke os.
                      Der hvor han holder sig udenfor, som jeg forstår det, er konkrete navne til transfers. Han blander sig ikke i hvem der kommer.

                      så i min verden kan Alm, Hemme og JJT sagtens have indgået en aftale om forlængelse, mod at JJT får anførerbindet.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Som jeg har forstået alms måde at arbejde på (måske misforstår jeg) så kan han sagtens sige "jeg vil have en højre back" eller ham der vil jeg gerne have bliver i klubben, eller på den position skal vi forstærke os.
                        Der hvor han holder sig udenfor, som jeg forstår det, er konkrete navne til transfers. Han blander sig ikke i hvem der kommer.

                        så i min verden kan Alm, Hemme og JJT sagtens have indgået en aftale om forlængelse, mod at JJT får anførerbindet.
                        Præcis. Sådan har jeg også forstået det

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Som jeg har forstået alms måde at arbejde på (måske misforstår jeg) så kan han sagtens sige "jeg vil have en højre back" eller ham der vil jeg gerne have bliver i klubben, eller på den position skal vi forstærke os.
                          Der hvor han holder sig udenfor, som jeg forstår det, er konkrete navne til transfers. Han blander sig ikke i hvem der kommer.

                          så i min verden kan Alm, Hemme og JJT sagtens have indgået en aftale om forlængelse, mod at JJT får anførerbindet.
                          Ville glæde mig. Er måske min skuffelse om Hemmingsens ageren i sidste sæson som gør mig tilbageholdende og forsigtigt....
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Som jeg har forstået alms måde at arbejde på (måske misforstår jeg) så kan han sagtens sige "jeg vil have en højre back" eller ham der vil jeg gerne have bliver i klubben, eller på den position skal vi forstærke os.
                            Der hvor han holder sig udenfor, som jeg forstår det, er konkrete navne til transfers. Han blander sig ikke i hvem der kommer.

                            så i min verden kan Alm, Hemme og JJT sagtens have indgået en aftale om forlængelse, mod at JJT får anførerbindet.
                            Jeg forstår hvad du mener, og er enig i at det sagtens kan være "aftalt spil", men det er ikke noget jeg som sådan er tilhænger af, men det er sikkert naivt at tro det IKKE forekommer. Personligt ville jeg nok have jeg gættet på KL. Han fylder mere på banen verbalt og er en god indpisker, og har god erfaring fra andre ligaer, og så er han præcis som JJT fynbo og lur mig om det ikke er noget der i hvert fald ikke diskvalificerer hverken JJT eller KL.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ikke uenig. Tror mest det går på(ihverfald fra min side) at JJ har udløb om 11,5 måned og man sagde ved sidste forlængelse at det var meningen han skulle sælges inden udløb. Derfor giver det ikke mening mm de har aftalt forlængelse
                              Jeg kan ikke tro andet end at forlængelsen lurer rundt om hjørnet. Man udpeger vel for fanden ikke en anfører, som allerede har besluttet han skal videre til sommer?​
                              ​​​​Mit bud er forlængelsen offentliggøres til hjemmekampen imod FCK.

                              Valget kan jeg sagtens se det logiske i. Man har lagt en strategi hvor et soleklart mål er at min. 25% af truppen skal være egen avl. Et mål Enrico allerede har indikeret kan blive revideret til mere. Derfor er det jo ganske naturligt Alm også vil signalere han køber ind på det og giver bindet til en af vor egne.

                              Jeg kan bare alligevel ikke lade være at tænke på om det så indikerer et farvel til Tverskov. Selvom han selvfølgelig aldrig er blevet udpeget som anfører i OB, så har han jo mere eller mindre været reel anfører i en hel sæson med de skadeskvaler Drachmann havde sidste sæson. Derfor kan det godt ses som en lille degradering. Jeg tænker også udsigterne til anførerbindet har været en af årsagerne til Tverskov skrev den lange forlængelse sidst, men det er ren spekulation. Jeg vil i hvert fald bare være ked af Tverskov forlod os.

                              Comment

                              Working...
                              X