Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ryan ude igen, ikke en gang på bænken ...

    Oliver
    Robin Kasper Juel Skjelvik
    JJ Jebali Aron
    Sabbi Bashkim Fenger
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg kørte også til Nyborg med den følelse. BIF manglede 5-6 mand fra sidste års start 11 og vi er intakt. Og alligevel syntes jeg der var klasseforskel så længe A-holdet spillede. Det var først da udskiftningerne begyndte at vi kom med.
      Derfor tror jeg ikke på en sejr da vi i bund og grund kun har en midtertrup og de kan stadig stille 11 mand de kunne vinde superligaen med. Vi taber i aften. Måske hæderligt. Men tror vi taber
      Det kan også sagtens ske, men der er dog det spørgsmålstegn ved deres trænerskift. Han overtaget en trup hvor der har været lidt ugler i mosen med priske man halvt om halvt sparkede ud af bagdøren.
      Desuden er en træningskamp jo bare en træningskamp. Det er ikke ualmindeligt det ene hold op til sådan en kamp har trænet urimelig hårdt og har ømme stænger imens det andet har grebet det anderledes an. Men der er selvfølgelig også risiko for at vi sparker den ud over sidelinjen konstant og ikke kan ramme hinanden fordi Alm har ville for meget på kort tid. Det bliver spændende at se. Jeg tror også vi taber, da Herning bare er et svært sted, men jeg vil blive skuffet, hvis det bliver gjort som de plejer og trumler os over

      Comment


        #33
        Bør blive en tæt kamp mod det hold FCM kommer med. Bedre chance for at vinde i Herning har vi ikke haft i årevis.

        Comment


          #34
          De journalistiske standarder slår endnu nye rekorder hos Viasat i interviewet med Hemmingsen.

          "Hvad er det den nye træner skal kommer med der gør, at han kan komme op i den her top 6, jeg ved ikke om det er jeres målsætning, men som jeg tænker i drømmer om".

          Det ville virkelig have taget dig 2 minutter ven, at google OB og målsætning, og så ville han finde en faktisk ret nylig strategi der bl.a. beskriver det her konkret, som du så kan bruge i dit interview. Men det kan man selvfølgelig ikke forvente, det er jo kun hans arbejde.

          Comment


            #35
            Ingen spørgsmål om transfervinduet og MH kunne reelt ikke svare på hvad han skulle lave når BW kommer

            super

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det kan også sagtens ske, men der er dog det spørgsmålstegn ved deres trænerskift. Han overtaget en trup hvor der har været lidt ugler i mosen med priske man halvt om halvt sparkede ud af bagdøren.
              Desuden er en træningskamp jo bare en træningskamp. Det er ikke ualmindeligt det ene hold op til sådan en kamp har trænet urimelig hårdt og har ømme stænger imens det andet har grebet det anderledes an. Men der er selvfølgelig også risiko for at vi sparker den ud over sidelinjen konstant og ikke kan ramme hinanden fordi Alm har ville for meget på kort tid. Det bliver spændende at se. Jeg tror også vi taber, da Herning bare er et svært sted, men jeg vil blive skuffet, hvis det bliver gjort som de plejer og trumler os over
              Det høje pres vi skal prøve på er selvmord i denne varme

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det høje pres vi skal prøve på er selvmord i denne varme
                Er der drikkepauser? Så kan de tage en kold Albani. Det hjælper, gør det allerede hele dagen. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Er der drikkepauser? Så kan de tage en kold Albani. Det hjælper, gør det allerede hele dagen. ;-)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ingen spørgsmål om transfervinduet og MH kunne reelt ikke svare på hvad han skulle lave når BW kommer

                    super
                    Det bliver vel noget med den stribede tråd gennem de forskellige hold, kontakt til Øens hold og de ting der er tæt på klubben som F.eks. scouts mens BW har det overordnede ansvar og skal have kontakt til bl.a. udenlandske samarbejdspartnere.
                    Som sportschef er der vel også noget sparring og integration af nye spillere osv.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Bør blive en tæt kamp mod det hold FCM kommer med. Bedre chance for at vinde i Herning har vi ikke haft i årevis.
                      Det skulle glæde mig om det bliver en tæt kamp, men det er nok lige i overkanten at forvente det synes jeg
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det skulle glæde mig om det bliver en tæt kamp, men det er nok lige i overkanten at forvente det synes jeg
                        Var det nu også det? Midtjylland lige nu er ikke et godt hold, ikke et sammenspillet hold, ligesom jeg forventede. Og vi er et fint hold der kan slå alle på dagen.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Var det nu også det? Midtjylland lige nu er ikke et godt hold, ikke et sammenspillet hold, ligesom jeg forventede. Og vi er et fint hold der kan slå alle på dagen.
                          haha ja jeg vil ikke påstå at det er ufortjent .. på ingen måde. Kvaliteten i FCM er dog på papiret langt bedre end vores trup er, og jeg synes også at MH har ret i at der er underpræsteret i flere år, og det vil da være glædeligt hvis der over en hel sæson blev spillet op til det forventede niveau.


                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment

                          Working...
                          X