Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Dagens trup

    27. Oliver Christensen
    30. Sayouba Mandé

    3. Alexander Juel
    4. Ryan Johnson Laursen
    5. Kasper Larsen
    7. Issam Jebali
    8. Bashkim Kadrii
    9. Mart Lieder
    11. Emmanuel Sabbi
    14. Jens Jakob Thomasen
    15. Max Fenger
    16. Jørgen Skjelvik
    19. Aron Elís Thrándarson
    20. Ayo Simon Okosun
    21. Tarik Ibrahimagic
    23. Troels Kløve
    24. Robin Østrøm
    25. Moses Opondo
    29. Mads Frøkjær-Jensen

    Comment


      #17
      VIRKELIG skuffet over at Mandé er valgt frem for HC. Resten af de unge kan jeg sagtens forstå. De mangler stadig lidt

      Comment


        #18
        Ifølge Fyens fik Ryan et spark over den ene ankel til træning i går og er tvivlsom. Han er ikke voldsomt heldig må man sige, men det kunne ligne at Robin starter inde på HB eller i hvert fad får en halvleg.

        Behøver jeg at sige, jeg glæder mig vildt til at vi kommer i gang. Tror sgu vi laver en FCK på dem og giver FCM-Bo sit første nederlag!

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Ifølge Fyens fik Ryan et spark over den ene ankel til træning i går og er tvivlsom. Han er ikke voldsomt heldig må man sige, men det kunne ligne at Robin starter inde på HB eller i hvert fad får en halvleg.

          Behøver jeg at sige, jeg glæder mig vildt til at vi kommer i gang. Tror sgu vi laver en FCK på dem og giver FCM-Bo sit første nederlag!
          Ja det er en meget sjov blog han har gang i

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            VIRKELIG skuffet over at Mandé er valgt frem for HC. Resten af de unge kan jeg sagtens forstå. De mangler stadig lidt
            Mande må vel have præsteret bedre til træning og kamp her i opstarten, siden han er foran HC.
            Håber HC overhaler ham igen og gør sig klar til at overtage for OC, når den dag kommer

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Ifølge Fyens fik Ryan et spark over den ene ankel til træning i går og er tvivlsom. Han er ikke voldsomt heldig må man sige, men det kunne ligne at Robin starter inde på HB eller i hvert fad får en halvleg.

              Behøver jeg at sige, jeg glæder mig vildt til at vi kommer i gang. Tror sgu vi laver en FCK på dem og giver FCM-Bo sit første nederlag!
              Håber Ryan bliver klar Ellers kunne det ogsp blive vanskeligt i midtforsvaret. Med Tverskov og Vestergaard ude har vi kun Kasper Larsen, Juel og Østrøm med der..
              Og på vb er det vel Kløve som backup?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Så går sæsonen sgu snart i gang. Og for første gang i mange år, har jeg ikke nogle forventninger til OB overhovedet. For første gang i mange år, har min familie ikke sæsonkort. Vi har været med i alle de frustrerende og døde år - nu kunne vi simpelthen ikke mere. Der er ikke blevet hentet forstærkninger, og luget ud i truppen. Jeg er rystet over, at man kan køre en virksomhed på dén måde. JJT som anfører vidner om, hvor svag truppen er. Det kan da godt være at OB går hen og overrasker - at Sabbi finder et anstændigt niveau, at Thrandarsson bliver et monster på midtbanen, at Jebali viser sig som den stjerne han er, og at de gamle forsvarere holder en hel sæson. Jeg tror det bare ikke. Jeg forventer en 7-10 plads, og endnu en død sæson.
                Sikke noget vrøvl. En provinsiel tilgang.

                Hvad er det, OB gjort det sidste årti? OB har hentet diverse ligegyldige spillere, mens strukturen bag ingen vedligehold har fået.

                Det har været en fiasko.

                I dette vindue er der investeret ret massivt i den sportslige sektor. Det er den rigtige vej at gå. Forhåbenligt kan vi nu på sigt hente de rigtige spillere og rent faktisk tilbyde dem en tidssvarende træning.

                Om man henter back X eller Y er tæt på ligegyldigt. Alligevel er det dét, I går mest op i. Det handler om over tid at hente de rigtige spillere så ofte som muligt. Jo bedre stab, jo større sandsynlighed.

                Jeg er mere positiv end længe.


                Last edited by Jungledyret; 16-07-2021, 09:40.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                  Mande må vel have præsteret bedre til træning og kamp her i opstarten, siden han er foran HC.
                  Håber HC overhaler ham igen og gør sig klar til at overtage for OC, når den dag kommer
                  Ud fra den træning jeg har set er jeg bestemt ikke enig og fatter intet af deres beslutning. Skulle man ikke bane vejen for de unge?
                  Mandé er IKKE en bedre målmand. De er måske på niveau. Men så er det da netop her vi skal gå med akademi spilleren

                  Satme en ommer!

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ud fra den træning jeg har set er jeg bestemt ikke enig og fatter intet af deres beslutning. Skulle man ikke bane vejen for de unge?
                    Mandé er IKKE en bedre målmand. De er måske på niveau. Men så er det da netop her vi skal gå med akademi spilleren

                    Satme en ommer!
                    Hvis det er tilfældet med træning og præstationer er på samme niveau, ja så er jeg helt enig!
                    Så hellere "akademi" spilleren, man må vel tænke, at selvom det kun er på bænken hele kampen, så giver det vel også en form for erfaring?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                      Hvis det er tilfældet med træning og præstationer er på samme niveau, ja så er jeg helt enig!
                      Så hellere "akademi" spilleren, man må vel tænke, at selvom det kun er på bænken hele kampen, så giver det vel også en form for erfaring?
                      Det er jo så min vurdering. Men selv om han skulle være 1% bedre er det da mindnumbing stupid med den nye strategi

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Til gengæld er der sket en masse omkring holdet om ikke på holdet. Der er taget en masse tiltag til at styrke OB på den lidt længere bane. Tiltag som længe har været efterlyst herinde.
                        Korrekt at der ikke er hentet nye til men truppen er for stor i forvejen og nye vil givetvis skubbe hierakiet endnu en tak ned.
                        Kan man komme af med 4-5 mellemspillere så tror jeg der bliver hentet 1-2 reelle forstærkninger til holdet.
                        Men ellers er der jo en tro på at den nye træner sammen med en ekstra træner kan forløse det potentiale der er i truppen som det ikke lykkedes KN, JM eller MH at gøre.

                        En del op Forummet er meget negativ omkring tiltagene .. det forstår jeg ikke. Jeg syntes at de har gjort det helt rigtige .. set skulle bare være gjort for 10 år siden da man var utrolig lang tid om at komme med ny strategi og sportsdirektør. Så havde man være frontrunner på mange af tingene frem for at halse efter og det var ser også mange der påpegede dengang.

                        OB får nok en mellemsæson mere for intet af det der er gjort er quickfixes men der er heller ingen der kan sige at to profiler ville ændre på placeringen. Der er trods alt hentet en del navne til klubben de sidste 10 år uden det har rykket markant. Nu vil man trods alt scoute og hente spillere til fast definerede pladser og systemer frem for navne. Så kan det jo godt være at en karseklippet gut der mangler et par fortænder fra første division passer bedre ind som 6’ er i systemet end at hente et navn et eller andet sted.
                        Til dels enig. Men ifølge strategien, så hedder vores mellemsæsoner minimum top 6. Men nu har man jo altid haft det lidt stramt,med målsætninger ell “ ambitioner om “ som man også har valgt st kalde det. Hemmingsen har også været her længe nok til at kunne afdække truppens mangler, samt at lave det forarbejde det skal til før der hentes en ny spiller.


                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Håber Ryan bliver klar Ellers kunne det ogsp blive vanskeligt i midtforsvaret. Med Tverskov og Vestergaard ude har vi kun Kasper Larsen, Juel og Østrøm med der..
                          Og på vb er det vel Kløve som backup?
                          Tror Kløve er reserve til hb og Østrøm for resten. Lidt mærkeligt man ikke har taget Khemdee med når Ryan nu også er tvivlsom. Alm må have en klar forventning om Jørgen, KL og AJA spiller fuld tid.
                          FCM har godt nok også en røvfuld profiler ude foruden scholtz de allerede har solgt.
                          Kunne dog læse i Fyens at Abildtrup mente Løssl fortsat har ferie. Det blev dog meldt ud allerede tidligt på ugen at han har droppet den, så han er med.

                          ​​​​​

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Tror Kløve er reserve til hb og Østrøm for resten. Lidt mærkeligt man ikke har taget Khemdee med når Ryan nu også er tvivlsom. Alm må have en klar forventning om Jørgen, KL og AJA spiller fuld tid.
                            FCM har godt nok også en røvfuld profiler ude foruden scholtz de allerede har solgt.
                            Kunne dog læse i Fyens at Abildtrup mente Løssl fortsat har ferie. Det blev dog meldt ud allerede tidligt på ugen at han har droppet den, så han er med.

                            ​​​​​
                            FCM uden Kaba, Cajuste, Onyeka, Mabil, Cools og Simsir. Nok et perfekt tidspunkt at møde dem på !

                            (Jeps, Løssl er med)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              FCM uden Kaba, Cajuste, Onyeka, Mabil, Cools og Simsir. Nok et perfekt tidspunkt at møde dem på !

                              (Jeps, Løssl er med)
                              Jeg tror ikke vi foreløbig vi kommer til at møde dem i så ringe en forfatning som i aften. De er selvfølgelig fortsat relativt store favoritter og har da også det bedste hold, men inden vinduet er omme har de helt givet forstærket truppen med markante profiler. Desuden er Bo H nok også igang med at implementere nogen ting spillet som nok ikke spiller 100%. Han må også have haft en urolig optakt med rygter om den ene og den anden profil, profiler til slutrunden og et setup der er merkbart større end han er vant til. Det vil skuffe mig hvis fcm går ud og dominerer os totalt i dag som vi er vant til.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg tror ikke vi foreløbig vi kommer til at møde dem i så ringe en forfatning som i aften. De er selvfølgelig fortsat relativt store favoritter og har da også det bedste hold, men inden vinduet er omme har de helt givet forstærket truppen med markante profiler. Desuden er Bo H nok også igang med at implementere nogen ting spillet som nok ikke spiller 100%. Han må også have haft en urolig optakt med rygter om den ene og den anden profil, profiler til slutrunden og et setup der er merkbart større end han er vant til. Det vil skuffe mig hvis fcm går ud og dominerer os totalt i dag som vi er vant til.
                                Jeg kørte også til Nyborg med den følelse. BIF manglede 5-6 mand fra sidste års start 11 og vi er intakt. Og alligevel syntes jeg der var klasseforskel så længe A-holdet spillede. Det var først da udskiftningerne begyndte at vi kom med.
                                Derfor tror jeg ikke på en sejr da vi i bund og grund kun har en midtertrup og de kan stadig stille 11 mand de kunne vinde superligaen med. Vi taber i aften. Måske hæderligt. Men tror vi taber

                                Comment

                                Working...
                                X