Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Hyllegaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mikkel Hyllegaard

    Hylle ude med en korsbåndsskade

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mikkel...lig-knaeskade/

    #2
    Er vi så der nu hvor vi håber at Lieder bliver eller måske vil have Sander hjem til August?

    Comment


      #3
      Nej da. Føler virkelig med den unge mand. Håber du kommer stærkt tilbage Hylle.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Er vi så der nu hvor vi håber at Lieder bliver eller måske vil have Sander hjem til August?
        ... eller Sveinn på en 6 måneders kontrakt !

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          ... eller Sveinn på en 6 måneders kontrakt !
          Så vil jeg faktisk hellere beholde Lieder og trække Sander hjem da han mere 1:1 kan dække Hylles rolle både udenfor og indenfor på banen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Så vil jeg faktisk hellere beholde Lieder og trække Sander hjem da han mere 1:1 kan dække Hylles rolle både udenfor og indenfor på banen
            Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?

            Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
            Last edited by Online; 02-07-2021, 09:46.

            Comment


              #7
              Pisseærgerligt og frustrerende. Men du kommer stærkt tilbage, Hylle!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Øv for pokker! Håber han kommer stærkt tilbage - og uden at miste toppen af farten.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?

                  Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
                  Mener hans leje udløber 1. August ca. Så med det i tanke er det forholdsvist nemt at gøre. Men spørgsmålet er også hvad Sander vil. Han har succes deroppe og spiller hver gang.
                  Men det kan selvfølgelig også tvinge dem til at købe ham hvis de vil beholde ham, da vi lige pludselig står i en anden situation og ikke er desperat for at leje ham ud. Så burde det give økonomi til at hente en ny

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?

                    Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
                    Kadrii bliver nok set som 9`er ligesom Lieder gør

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?

                      Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
                      Hvis man skal have en 1:1 erstatning til Hylle kunne man måske lure lidt på Mathias Jørgensens situation i red bull. En spiller som kender klubben, har ca. samme kvaliteter og hvis fremtid i new york ser meget tvivlsom ud.

                      Comment


                        #12
                        Satans også. Synd for hylle. Havde håbet han fik mere spilletid den kommende sæson. Han kommer stærkt igen!

                        Men lad os nu ikke forstærke ulykken, ved at beholde lieder af denne årsag. Farvel og tak til ham.
                        Max og kadrii er vel begge i spil til 9''eren, så synes vi er dækket ind.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Satans også. Synd for hylle. Havde håbet han fik mere spilletid den kommende sæson. Han kommer stærkt igen!

                          Men lad os nu ikke forstærke ulykken, ved at beholde lieder af denne årsag. Farvel og tak til ham.
                          Max og kadrii er vel begge i spil til 9''eren, så synes vi er dækket ind.
                          Der er vi så ikke helt enige

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Der er vi så ikke helt enige
                            Okay...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Okay...
                              Kunne godt tænke mig et alternativ, som er højere / mere kropsstærk (som en Andreas Cornelius). Det mener jeg ikke de to er, hvor eksempelvis BK har et godt skud, men ikke styrer luftrummet i det lille felt.

                              Comment

                              Working...
                              X