Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Hyllegaard
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så vil jeg faktisk hellere beholde Lieder og trække Sander hjem da han mere 1:1 kan dække Hylles rolle både udenfor og indenfor på banen
Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?Last edited by Online; 02-07-2021, 09:46.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?
Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
Men det kan selvfølgelig også tvinge dem til at købe ham hvis de vil beholde ham, da vi lige pludselig står i en anden situation og ikke er desperat for at leje ham ud. Så burde det give økonomi til at hente en ny
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?
Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSatans også. Synd for hylle. Havde håbet han fik mere spilletid den kommende sæson. Han kommer stærkt igen!
Men lad os nu ikke forstærke ulykken, ved at beholde lieder af denne årsag. Farvel og tak til ham.
Max og kadrii er vel begge i spil til 9''eren, så synes vi er dækket ind.
Comment
Comment