Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson opstarts tråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er dejligt at høre. Jeg fornemmer generelt også det største fokus i træningen har været i offensiven (ret mig hvis jeg tager fejl). Det er betryggende vores trænerteam har gjort meget ud af at typer som Sabbi, Fenger og Frø får koordineret deres relationer med mere rutinerede kræfter som Kadrii og Jebali, som jeg nok regner med skal vise klassen. De bliver dog også bare bedre af, hvis vi pludselig ser en spiller som Sabbi tage de rigtige løb og danner bedre relationer til de øvrige offensivspillere. Der er meget synergi at hente i vores offensiv, men trænerne har nok også en stor opgave i at forklare tingene i hver sin facon, for at få det integreret bedst muligt.
    Der har nu været trænet lidt af det hele. De kører ofte en halvbane øvelse hvor man i samme øvelse jo træner begge ting. Men han afbryder ofte øvelserne hvis spillerne gør det forkert og løber ind og selv viser hvor de skal stå, løbemønster eller lign.
    Der er meget endnu der ikke sidder i skabet og jeg forventer ikke mirakler fra sæsonstart.

    Men hvad jeg forventer er højt aggressivt pres med mange sprints. Også fra spillere man ikke er van til at se det fra. Der er bliver fart over feltet

    Comment


      #62
      Det må være en klar styrke, at OB længe efter andre klubber har fået flere folk omkring holdet.

      bedre sent end aldrig. Jeg har en forhåbning om at vores svenskere kan ændre mentaliteten på banen, men navnlig uden for kridtstregerne.

      Comment


        #63
        Sveinn træner i Sønderjyske

        Comment


          #64
          Alle spillere var med i træningen idag. Tverskov står dog stadig over i sprints og kontaktspil. Ryan deltog heller ikke sprints og sidste del af træningen. Tror han er på spareprogram og holder garanteret ikke 90+ min på fredag

          Hylle var igen at finde i Ådalen hvor han med fyssen lavede en masse øvelser. Hvis man ikke vidste det kunne man ikke se han har beskadiget sit korsbånd. Han går dog som en cowboyder og lidt forsigtigt op og ned af trapper. Lyder til at han først skal opereres om 2 ugers tid

          Start 11 ligner stadig det samme som hele opstarten

          Comment


            #65
            AGF og FCM har solgt ca 5000 sæsonkort. Vi har vel solgt ca 4000-4500. Det er vel meget godt ift de andres succes og vores øhhh ikke ret meget succes. Hvad kan det ikke blive til hvis vi på et tidspunkt får en god sæson?

            https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-07...end-nogensinde

            Comment


              #66
              Aab smider små 4 mill for Serbisk angriber

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bisk-topscorer

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Aab smider små 4 mill for Serbisk angriber

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bisk-topscorer
                Der bliver godt nok brugt nogle millioner hos konkurrenterne. Man kan da godt blive en smule ængstelig over vores tro på egne evner.
                Men så igen, hvis vi følger strategien, som der er lagt op til, så har jeg egentlig ikke behov for sådan en transfer. Vil egentlig hellere se det lange træk.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Der bliver godt nok brugt nogle millioner hos konkurrenterne. Man kan da godt blive en smule ængstelig over vores tro på egne evner.
                  Men så igen, hvis vi følger strategien, som der er lagt op til, så har jeg egentlig ikke behov for sådan en transfer. Vil egentlig hellere se det lange træk.
                  Jeg håber jo netop at vi bare bliver ved med at satse på de største talenter og så bruger ALT krudtet på 1 spiller udefra der kan gøre en stor forskel.
                  Det er simpelthen så tydeligt at vi mangler et par store profiler der gør en forskel. Men de er dyre,svære at finde og gider nok ikke alle til OB

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg håber jo netop at vi bare bliver ved med at satse på de største talenter og så bruger ALT krudtet på 1 spiller udefra der kan gøre en stor forskel.
                    Det er simpelthen så tydeligt at vi mangler et par store profiler der gør en forskel. Men de er dyre,svære at finde og gider nok ikke alle til OB
                    Nu stod jeg ved siden af Hemmingsen, under seancen i mandags. Adspurgt om hans holdning til at vores nærmeste konkurrenter forstærker sig, men at det går mere trægt i OB svarer manden dybt forundret " Jamen synes du ikke vi har forstærket os, vi har lige forlænget med Jebali og Frøkjær er her endnu. Er du ikke glad for det da."
                    Hvis det er holdningen til at forstærke sig ? Så har det nok lange udsigter med tilgang af nye spillere.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Nu stod jeg ved siden af Hemmingsen, under seancen i mandags. Adspurgt om hans holdning til at vores nærmeste konkurrenter forstærker sig, men at det går mere trægt i OB svarer manden dybt forundret " Jamen synes du ikke vi har forstærket os, vi har lige forlænget med Jebali og Frøkjær er her endnu. Er du ikke glad for det da."
                      Hvis det er holdningen til at forstærke sig ? Så har det nok lange udsigter med tilgang af nye spillere.
                      Jeg glæder mig bare til den dag hvor Wessels kommer og overtager styringen. Han har selvfølgelig også et budget der skal overholdes, men må om alt komme med et større pres om succes.
                      For ham Hemmingsen får jeg fniller af. Jeg ved seriøst ikke hvad den mand laver andet end at drikke kaffe, læse avis, hente vildfarende bolde og ellers bare sidde og kigge på at holdet træner. Det bliver man idiot af at se på når man så også skal høre på sådan noget mundlort.
                      Han bliver helt sikkert stik i rend dreng for Björn, for han gider da ikke arbejde 60-70 timer om ugen mens Hemmingsen bare trisser rundt og ser lidt fodbold. Der kommer helt sikkert et opgør og vi må se om Hemmingsen er her om 2-3 år

                      Comment


                        #71
                        Vi har snakket med Troels Kløve om opstarten og den første kamp mod FC Midtjylland på fredag.

                        http://obstruktion.dk/kloeve-er-opti...n-saesonstart/

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg håber jo netop at vi bare bliver ved med at satse på de største talenter og så bruger ALT krudtet på 1 spiller udefra der kan gøre en stor forskel.
                          Det er simpelthen så tydeligt at vi mangler et par store profiler der gør en forskel. Men de er dyre,svære at finde og gider nok ikke alle til OB
                          Ja lige netop. Men en sådan profil tror jeg ikke på hemme kan finde, eller lokke, hvis han endelig skulle finde ham. Så lad os tage et roligt sommervindue og vente på Bjørn wess.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har snakket med Troels Kløve om opstarten og den første kamp mod FC Midtjylland på fredag.

                            http://obstruktion.dk/kloeve-er-opti...n-saesonstart/
                            Tak Bliver spændende at se hvor Kløve evt skal bruges i den kommende sæson. Han ligner helt klart en der er gledet ud på bænken og har spillet lidt forskellige pladser. Men det bliver nok centralt hvor ham,Tarik og Okosun skal prøve at slå JJ og Aron af.
                            Opondo ligner klart mere en der skal gøre sig gældende som højrekant

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Nu stod jeg ved siden af Hemmingsen, under seancen i mandags. Adspurgt om hans holdning til at vores nærmeste konkurrenter forstærker sig, men at det går mere trægt i OB svarer manden dybt forundret " Jamen synes du ikke vi har forstærket os, vi har lige forlænget med Jebali og Frøkjær er her endnu. Er du ikke glad for det da."
                              Hvis det er holdningen til at forstærke sig ? Så har det nok lange udsigter med tilgang af nye spillere.
                              Haha, fed kommentar. Hvis altså ikke det var sportschefen for ens hold der udtalte det.
                              Siger vidst meget om hemmes indsigt hvis han mener det er forstærkninger.

                              Men mit håb for sommeren er 0 signinger ind. Det er den største gave de kan give mig

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Ja lige netop. Men en sådan profil tror jeg ikke på hemme kan finde, eller lokke, hvis han endelig skulle finde ham. Så lad os tage et roligt sommervindue og vente på Bjørn wess.
                                Tør man virkelig at gå ud af et sommer vindue uden at hente så meget som 1 ny spiller? Kan man holde til presset udefra hvis det hele begynder at ramle? Fans og en stærkt stigende sponsor kreds der vel godt snart kan tillade sig at kræve lidt mere?

                                Jeg tror stadig på vi henter minimum 1, hvis man finder en der kan løfte truppens niveau

                                Comment

                                Working...
                                X