Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Christian Eriksen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Christian Eriksen


    Jeg savner lidt, at OB ønsker en tidligere ungdomsspiller god bedring. Ved godt folk er på ferie, men god bedring burde kunne lade sig gøre. Det er ikke for at starte en brok-tråd; synes bare godt klubben kunne sende hilsen - der er mange OBere, der sad med hjertet i halsen i lørdags. Det kan nås endnu:-)

    P.S: hvis det er for OT, så bare flyt eller slet.

    #2
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg savner lidt, at OB ønsker en tidligere ungdomsspiller god bedring. Ved godt folk er på ferie, men god bedring burde kunne lade sig gøre. Det er ikke for at starte en brok-tråd; synes bare godt klubben kunne sende hilsen - der er mange OBere, der sad med hjertet i halsen i lørdags. Det kan nås endnu:-)

    P.S: hvis det er for OT, så bare flyt eller slet.
    Det har de vel også gjort? I hvert fald på de sociale medier

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Jeg savner lidt, at OB ønsker en tidligere ungdomsspiller god bedring. Ved godt folk er på ferie, men god bedring burde kunne lade sig gøre. Det er ikke for at starte en brok-tråd; synes bare godt klubben kunne sende hilsen - der er mange OBere, der sad med hjertet i halsen i lørdags. Det kan nås endnu:-)

      P.S: hvis det er for OT, så bare flyt eller slet.
      Mener da bestemt at have set noget på de sociale medier fra OB

      Comment


        #4
        De har sendt en hilsen på deres officielle Facebook side, faktisk en flot hilsen.
        Kan være du ikke har set den?

        Comment


          #5
          Som andre skriver var der en facebook-besked: https://m.facebook.com/story.php?sto...d=185381811054

          Man kunne også sagtens have lagt noget op på hjemmesiden, men der er nok flere, der læser med på Facebook uanset.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Som andre skriver var der en facebook-besked: https://m.facebook.com/story.php?sto...d=185381811054

            Man kunne også sagtens have lagt noget op på hjemmesiden, men der er nok flere, der læser med på Facebook uanset.
            Og der var også udmeldinger på Twitter. Synes det er helt o.k. hvordan OB kom ud med det.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Og der var også udmeldinger på Twitter. Synes det er helt o.k. hvordan OB kom ud med det.
              Enig og jeg bemærkede også at der under afbrydelsen af kampen i lørdags, kom et post fra OB til CE under breaking news. Så jeg er helt på linie med andre, at klubben straks var ude og markere sig. Godt initiativ.

              Comment


                #8
                Glæder mig til at se Eriksen i 2024, på den bane hvor han hører hjemme (vores)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Glæder mig til at se Eriksen i 2024, på den bane hvor han hører hjemme (vores)
                  Enig, håber vi står klar med en kontrakt til ham hvis det bliver muligt for ham at vende tilbage

                  Comment


                    #10
                    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...474776067?s=19
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Det er my bad - havde ikke set det på Facebook. Sorry, OB; holdt mere øje m Twitter, hvor jeg tænkte det kom.

                      Comment


                        #12
                        Alle EM-hold med hilsner til Christian Eriksen I Greetings to Eriksen from all Euro2020 teams - YouTube

                        Comment


                          #13
                          Lytter jeg til HKH Kronprinsen eller MH lige nu på TV3

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Lytter jeg til HKH Kronprinsen eller MH lige nu på TV3
                            Ha ha, der er kronprinsen alligevel noget foran lærlingen.

                            Comment


                              #15
                              Er jeg den eneste der synes det tog alt for lang tid før vi fik at vide at Christian var i live igen. Det skete jo allerede efter første stød med hjertestarter. Vi sad jo med hjertet i halsen i mindst en time. Og det første positive var rygter om en fotograf der havde set han havde åbnet øjnene.
                              Der har endnu ikke været kritik af dette, men det fatter jeg ikke. Ville som sikkert mange andre, inkl hans familie, have fået det at vide meget tidligere. Hvorfor fik vi det ikke.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X