Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strategi 2026

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Fint og vi må bare konstatere, at Troels ved, hvad han snakker/udtaler sig om, i modsætning til så mange andre på dette forum...
    Heldigvis opvejes det af brugere som dig, der kun skriver saglige indlæg, der emmer af stor indsigt.

    ​​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Altså jeg fatter slet ikke at Davidsen ikke engang spurgte TB. Den lå altså lige til højrebenet
      Måske havde Troels frabedt sig spørgsmål i den retning, netop fordi han er et emne til posten

      Synes generelt Troels udtaler sig meget pro OB i podcasten. Hans følelser for klubben er intakt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Måske havde Troels frabedt sig spørgsmål i den retning, netop fordi han er et emne til posten

        Synes generelt Troels udtaler sig meget pro OB i podcasten. Hans følelser for klubben er intakt.
        Ja det er selvfølgelig muligt. Jeg tror han ville passe perfekt ind i organisationen og jobbet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Heldigvis opvejes det af brugere som dig, der kun skriver saglige indlæg, der emmer af stor indsigt.

          ​​​​​​
          Tak og jeg HAR stor indsigt i klubben, men kan af gode grunde jo ikke afsløre for meget. Men tak for roserne

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja det er selvfølgelig muligt. Jeg tror han ville passe perfekt ind i organisationen og jobbet
            OB er stadig et hjertebarn for TB, og han er gennemsyret sympatisk. Jeg er dog lidt usikker på om han har alle de kvalifikationer der skal til, med handel og afsætning osv. som Enrico snakkede om var egenskaber der var nødvendige i jobbet. Jeg tvivler på ingen måde på han har indsigt både i OB, i fodbold generelt samt et netværk der er et must for at klare jobbet. Derudover er hans kommunikative evner vel nærmest legendariske .. på samme måde som MHs, bare modsat

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg hørte bare at de skulle lære at bruge pengene bedre end tidligere før man skruede op. Hvilket giver god mening. Ikke hvad der reelt sker hvis vi øger indtægterne med 13-15 mill (forudsætter at der pt er 2-4 mill lagt ind i salg i forvejen). Eller mere

              I AGF er man meget tydelig og klar. Alt det transferoverskud man får ind putter man tilbage i holdet(er jeg pænt sikker på jeg læste for et stykke tid siden).

              Jeg er bestemt positiv over denne nye strategi. Jeg er bare bekymret på den korte bane over hvordan vi klarer os. For jeg er som jeg også var i den forgangende sæson 100% overbevist om at vi stadig kommer til at rode rundt nede i bunden og det igen bliver en lang sæson som fan. Intet i det jeg har hørt i strategien kommer til at ændre på dette.

              Syntes lidt man missede en gylden mulighed for lige at tale et kommende vindue op på en pedistage til virkelig at koge op under fans, med ambitioner om oprydning og optimering. Evt med et engangsbeløb der var afsat til transfers for at lukke det hul der er blevet. Men her er man så overbevist om at man kun lige missede Top 6 med det yderste af neglene. Det er ikke billede jeg har af grundspillet. Heller ikke sidste sæson. Man ender stadig nummer 9 begge gange.

              Med denne strategi er de delvist lykkedes med at skabe forhåbninger men langt fra med at skabe en begejstring som man virkelig trænger til
              På den korte bane har jeg også gjort mig selv bevidst om at vi næppe indfrier målsætningen. Jeg tror lidt man skyder sig selv i foden ved ikke at give den nye strategi, nyt trænerteam og ny direktør tid til at lande, acceptere en mellemsæson og så få ryddet ud i de spillere som ikke passer ind/ikke er gode nok. Men de tror jo på det er så uendelig lidt som skal til for at lykkedes og det må vi så se om passer. Jeg håber bare uanset næsten hvad at man holder sig til den plan man har lagt. Vi spiller sådan her, og hvis det så går skidt, så må man anerkende spillerne ikke er gode nok og skifte nogen ud i stedet for at skifte kurs, som vi hidtil har gjort. Det har måske reddet vores liv i superligaen, men det har ikke rykket os en tøddel og det tror jeg på vi kan med den nye strategi, såfremt man har ramt plet med Alm og finder en dygtig sportsdirektør der kan diktere retningen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                OB er stadig et hjertebarn for TB, og han er gennemsyret sympatisk. Jeg er dog lidt usikker på om han har alle de kvalifikationer der skal til, med handel og afsætning osv. som Enrico snakkede om var egenskaber der var nødvendige i jobbet. Jeg tvivler på ingen måde på han har indsigt både i OB, i fodbold generelt samt et netværk der er et must for at klare jobbet. Derudover er hans kommunikative evner vel nærmest legendariske .. på samme måde som MHs, bare modsat
                Jeg tror helt sikkert at TB er på 'shortlisten', men ligesom med Alm som også var et emne før Onenexus hjalp til, så vil man gerne granske hele markedet og være sikre i sit valg. Så hvis de vurderer at Troels er bedste mand til opgaven - så er det vel muligt muligt. Så er det dog godt nok nemt tjente penge for Gaarde og co.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Jeg tror helt sikkert at TB er på 'shortlisten', men ligesom med Alm som også var et emne før Onenexus hjalp til, så vil man gerne granske hele markedet og være sikre i sit valg. Så hvis de vurderer at Troels er bedste mand til opgaven - så er det vel muligt muligt. Så er det dog godt nok nemt tjente penge for Gaarde og co.
                  Er jeg den eneste, der har forstået det som om, der er tale om en mere administrativ post, og som ikke forventer, at det nødvendigvis er en fodboldpersonlighed, der kommer ind? Jeg har ikke hørt Augustinus' interview med SFÅ, så det kan sagtens være, jeg bare har misset hans beskrivelse af det, men er det for eksempel ikke stadigvæk MH, der kommer til primært at stå for transfers mm.? Altså, så vidt jeg har forstået er det en person i den rolle, Jakob Nielsen har i AGF, Claus Steinlein i FCM, osv., der er tale om - personer, der selvfølgelig er inde over transfers mm., men på et mere overordnet plan, hvor langsigtet strategi og økonomisk planlægning er i hovedsædet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Er jeg den eneste, der har forstået det som om, der er tale om en mere administrativ post, og som ikke forventer, at det nødvendigvis er en fodboldpersonlighed, der kommer ind? Jeg har ikke hørt Augustinus' interview med SFÅ, så det kan sagtens være, jeg bare har misset hans beskrivelse af det, men er det for eksempel ikke stadigvæk MH, der kommer til primært at stå for transfers mm.? Altså, så vidt jeg har forstået er det en person i den rolle, Jakob Nielsen har i AGF, Claus Steinlein i FCM, osv., der er tale om - personer, der selvfølgelig er inde over transfers mm., men på et mere overordnet plan, hvor langsigtet strategi og økonomisk planlægning er i hovedsædet.
                    Men Troels har netop også erfaring med langsigtet strategi i BiF. Samt at Enrico nævnte at det gerne måtte være en person med erfaring fra fodboldens verden, men at det ikke var en nødvendighed, da han gerne måtte 'sparre' eller komme ind over transfers med forbindelser osv. Direktøren skal desuden stå for arbejdet med potentielle samarbejdsklubber og relationer i udlandet, hvor der vil være en del rejse inkluderet - og det lyder umiddelbart ligesom noget for Troels.
                    Jeg skal ikke kunne sige hvad hans formåen er ift. til økonomi dog, men det virker som et fornuftigt match på de andre parametre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Er jeg den eneste, der har forstået det som om, der er tale om en mere administrativ post, og som ikke forventer, at det nødvendigvis er en fodboldpersonlighed, der kommer ind? Jeg har ikke hørt Augustinus' interview med SFÅ, så det kan sagtens være, jeg bare har misset hans beskrivelse af det, men er det for eksempel ikke stadigvæk MH, der kommer til primært at stå for transfers mm.? Altså, så vidt jeg har forstået er det en person i den rolle, Jakob Nielsen har i AGF, Claus Steinlein i FCM, osv., der er tale om - personer, der selvfølgelig er inde over transfers mm., men på et mere overordnet plan, hvor langsigtet strategi og økonomisk planlægning er i hovedsædet.
                      Det er også sådan jeg forstår det at vi skal have en mand ind som skal påtage sig opgaverne jacob Nielsen og steinlein har i hver deres klub. Det er således også vedkommende som får ansvaret for økonomien i OB-delen af organisationen, og dermed ham som får det overordnede ansvar for strategien som lige er lagt.

                      Jeg synes jo også Bech er oplagt og han valgte da også at tale rimelig varmt om strategien, så den første smir af ansættelsesudvalget er da efterkommet.
                      Han fik da også flettet ind at han har været en del af en strategi med at bygge på akademiet i Brøndby, men synes han er svær at regne ud. Ville han det, så tror jeg han kunne få et i stort set alle superligaklubber. Selv i Brøndby vælger han dog at stoppe for at trække stikket. Før Brøndby har han også udtalt at han overvejede et stop fra fodbolden. OB skal sigte efter en langsigtet løsning, så skal det være Troels, så skal vi også vide os så sikre som vi nu kan på at han ikke brænder ud efter 2 år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Fint og vi må bare konstatere, at Troels ved, hvad han snakker/udtaler sig om, i modsætning til så mange andre på dette forum...
                        Han mente så også, at det var totalt håbløst overhovedet at spekulere i, om Michelsen skulle køre sæsonen færdig i OB, for det skulle han da med den STØRSTE selvfølgelighed. Der vidste han så tydeligvis IKKE, hvad han talte om.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Han mente så også, at det var totalt håbløst overhovedet at spekulere i, om Michelsen skulle køre sæsonen færdig i OB, for det skulle han da med den STØRSTE selvfølgelighed. Der vidste han så tydeligvis IKKE, hvad han talte om.
                          Det er imponerende så heldige mange herinde har været med deres gætterier forud for hver sæson og i forhold til de mange indkøb de seneste 10 års tid når nu vi er helt uden indsigt og åbenbart ikke ved hvad vi snakker om ;-)

                          Men der er selvfølgelig tale om aldeles utrolig uheldige og total uforudsigelige omstændigheder der har gjort at dem med den store indsigt har fejlet med deres spådomme lige som det også gør sig gældende for de meget kvalificerede folk som har forvaltet indkøb og tegnet målsætningerne. Det er det uheld der gør at Entico slår fast at NU skal vi være bedre til at bruge pengene.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Han mente så også, at det var totalt håbløst overhovedet at spekulere i, om Michelsen skulle køre sæsonen færdig i OB, for det skulle han da med den STØRSTE selvfølgelighed. Der vidste han så tydeligvis IKKE, hvad han talte om.
                            Eller også vidste MH ikke, hvilken risiko han løb, da han fyrede JM og selv overtog holdet med jammerlige resultater til følge. Man kan jo kun gisne om, hvordan det ville være gået med JM ved roret resten af sæsonen.
                            Last edited by pnl; 03-06-2021, 13:04.

                            Comment


                              Glimrende Mediano podcast med Peter Brüchmann og Enrico Augustinus

                              https://www.mediano.nu/oversigt/2021...-fynsk-storhed

                              kommer ind på rigtig mange ting end vi har hørt i SFÅ

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Det er imponerende så heldige mange herinde har været med deres gætterier forud for hver sæson og i forhold til de mange indkøb de seneste 10 års tid når nu vi er helt uden indsigt og åbenbart ikke ved hvad vi snakker om ;-)

                                Men der er selvfølgelig tale om aldeles utrolig uheldige og total uforudsigelige omstændigheder der har gjort at dem med den store indsigt har fejlet med deres spådomme lige som det også gør sig gældende for de meget kvalificerede folk som har forvaltet indkøb og tegnet målsætningerne. Det er det uheld der gør at Entico slår fast at NU skal vi være bedre til at bruge pengene.
                                Ja det er selvfølgelig rent held og gæt, når vi hver sæson forudsiger, hvor svært det bliver for holdet at opnå deres målsætninger. Og som bonus tales dette forum ned til en "skraldespand" skønt flere debattørers forudsigelser har holdt langt mere vand end hos dem, der lever af at analysere, rapportere og forudsige ting.

                                Så sidder de og klapper sig selv på skuldrerne, når de endelig er kommet frem til de samme konklusioner, som de fleste af os herinde kom på for flere år siden.

                                Er de så selv nu blevet "skraldespand" prædikat værdige?

                                Fortsættelse følger.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X