Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Andreas Alm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Et fint interview, og jeg kan godt lide hans afslappede (men ikke afvisende) tilgang til kritikken. Jeg fandt det dog ret sjovt, at han som tænkt eksempel bruger "I skifter for tidligt ud", når en del af kritikken mod ham går på, at hans udskiftninger kommer alt for sent
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg trak sgu også på smilebåndet over det der, det eneste kritikpunkt jeg aldrig har set fremført. Det kan da selvfølgeligt godt være at der står horder af OB fans nede i Ådalen og brokker sig over at man allerede skifter ud i 87 minut.
Comment
-
Jeg ved det ikke. Måske er han bare ironisk.
Inden da var der da en del der mente at Nouck skulle spille mere end bare første halvleg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Der er blevet da snakket om det en del gange om at han skiftede tidligt ud også i starten af denne sæson med Nouck indtil det kom frem at han kun kunne holde til de 45-60 min.
Inden da var der da en del der mente at Nouck skulle spille mere end bare første halvleg.
Comment
-
Hmm, det er muligt, jeg synes ikke rigtigt det er noget jeg har set, men det er muligt.
Men kan være jeg husker forkert syntes bare nogle kommentatorer også nævnte det, da han f.eks. ikke så skadet ud eller noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Syntes jeg stødte på det lidt inde på bold.dk ikke herinde.
Men kan være jeg husker forkert syntes bare nogle kommentatorer også nævnte det, da han f.eks. ikke så skadet ud eller noget.
Comment
-
Leif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm
Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægLeif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm
Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet sidste har du sikkert ret i, men som det beskrives i artiklen er det lang tid siden der sidst har været en så klar rød tråd i det i det hvad der sker organisatorisk end det det har vist sig de seneste mdr. Jeg er helt enig i at det er et stærkt signal at vise tilliden til trænerteamet før de næste fem kampe der både kan blive afgjort på de yderste marginaler om det bliver godt eller skidt,,og hvor der heller ikke kan udelukkes en gedigen fiasko efter et "lukrativt" salg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægLeif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm
- Men håber da det er det rigtige de gør. Det bliver svært for alvor at rykke holdet hvis vi hele tiden skal starte forfra hvert 2. år, så kontinuitet kan være en god ting - hvis det er den rigtige mand til jobbet man har fat i.
Comment
Comment