Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts



    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...fedt-at-hoere/

    Comment


      Et fint interview, og jeg kan godt lide hans afslappede (men ikke afvisende) tilgang til kritikken. Jeg fandt det dog ret sjovt, at han som tænkt eksempel bruger "I skifter for tidligt ud", når en del af kritikken mod ham går på, at hans udskiftninger kommer alt for sent

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

        Et fint interview, og jeg kan godt lide hans afslappede (men ikke afvisende) tilgang til kritikken. Jeg fandt det dog ret sjovt, at han som tænkt eksempel bruger "I skifter for tidligt ud", når en del af kritikken mod ham går på, at hans udskiftninger kommer alt for sent
        Jeg trak sgu også på smilebåndet over det der, det eneste kritikpunkt jeg aldrig har set fremført. Det kan da selvfølgeligt godt være at der står horder af OB fans nede i Ådalen og brokker sig over at man allerede skifter ud i 87 minut.
        ​​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Jeg trak sgu også på smilebåndet over det der, det eneste kritikpunkt jeg aldrig har set fremført. Det kan da selvfølgeligt godt være at der står horder af OB fans nede i Ådalen og brokker sig over at man allerede skifter ud i 87 minut.
          ​​​​​​
          Kommer det måske fra dengang hvor han skiftede den centrale midtbane på 1 gang? Var det ikke helt i starten?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

            Kommer det måske fra dengang hvor han skiftede den centrale midtbane på 1 gang? Var det ikke helt i starten?
            Jeg ved det ikke. Måske er han bare ironisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg ved det ikke. Måske er han bare ironisk.
              Der er blevet da snakket om det en del gange om at han skiftede tidligt ud også i starten af denne sæson med Nouck indtil det kom frem at han kun kunne holde til de 45-60 min.
              Inden da var der da en del der mente at Nouck skulle spille mere end bare første halvleg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Der er blevet da snakket om det en del gange om at han skiftede tidligt ud også i starten af denne sæson med Nouck indtil det kom frem at han kun kunne holde til de 45-60 min.
                Inden da var der da en del der mente at Nouck skulle spille mere end bare første halvleg.
                Hmm, det er muligt, jeg synes ikke rigtigt det er noget jeg har set, men det er muligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Hmm, det er muligt, jeg synes ikke rigtigt det er noget jeg har set, men det er muligt.
                  Syntes jeg stødte på det lidt inde på bold.dk ikke herinde.
                  Men kan være jeg husker forkert syntes bare nogle kommentatorer også nævnte det, da han f.eks. ikke så skadet ud eller noget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Syntes jeg stødte på det lidt inde på bold.dk ikke herinde.
                    Men kan være jeg husker forkert syntes bare nogle kommentatorer også nævnte det, da han f.eks. ikke så skadet ud eller noget.
                    Det er muligt. Jeg plejer at afholde mig fra at læse kommentarsporet på bold.dk. Jeg tænker mest herinde der har kritikken, også fra mig selv, gået meget på at han skifter for sent ud, jeg synes dog han er kommet efter det de seneste par kampe.

                    Comment


                      Leif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm

                      Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.

                      ​​​​​​

                      Comment


                        OB forlænger med Andreas Alm jf. Leif Rasmussen og 817 på Twitter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
                          OB forlænger med Andreas Alm jf. Leif Rasmussen og 817 på Twitter
                          Dajmmmm

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Leif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm

                            Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.

                            ​​​​​​
                            Det sidste har du sikkert ret i, men som det beskrives i artiklen er det lang tid siden der sidst har været en så klar rød tråd i det i det hvad der sker organisatorisk end det det har vist sig de seneste mdr. Jeg er helt enig i at det er et stærkt signal at vise tilliden til trænerteamet før de næste fem kampe der både kan blive afgjort på de yderste marginaler om det bliver godt eller skidt,,og hvor der heller ikke kan udelukkes en gedigen fiasko efter et "lukrativt" salg.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det sidste har du sikkert ret i, men som det beskrives i artiklen er det lang tid siden der sidst har været en så klar rød tråd i det i det hvad der sker organisatorisk end det det har vist sig de seneste mdr. Jeg er helt enig i at det er et stærkt signal at vise tilliden til trænerteamet før de næste fem kampe der både kan blive afgjort på de yderste marginaler om det bliver godt eller skidt,,og hvor der heller ikke kan udelukkes en gedigen fiasko efter et "lukrativt" salg.
                              Jamen enig. Jeg havde bare ikke lige set den komme, jeg tænker heller ikke rigtigt det er noget der har været vendt i nogle af de medier der dækker OB, så det er lidt en overraskelse at der ligger en forlængelse til Alm.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Leif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm

                                Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.

                                ​​​​​​
                                den del har jeg så stadig svært ved rigtigt at se. Vi er blevet mere solide men offensivt syntes jeg godt nok jeg har svært ved at se hvad det er Alm vil / og eller at det han vil virker.

                                - Men håber da det er det rigtige de gør. Det bliver svært for alvor at rykke holdet hvis vi hele tiden skal starte forfra hvert 2. år, så kontinuitet kan være en god ting - hvis det er den rigtige mand til jobbet man har fat i.

                                Comment

                                Working...
                                X