Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    MH "- Vi har ansat Andreas, fordi vi synes, han er en rigtig dygtig træner, og fordi vi mener, at det er ham, der kan bringe os videre i løbet af de kommende tre år, siger Hemmingsen.

    - Han står for en fremadrettet og fysisk tilgang til spillet, og på den måde passer han rigtig godt ind i den måde, som vi ønsker at spille fodbold på.

    - Vi har præsenteret ham for vores tanker omkring en ensartethed i klubbens udtryk, og den måde vi gerne vil spille fodbold på, og det er Andreas klar på.

    - Han kan se sig selv løse opgaven ud fra den strategi, som vi har vist ham, og vi er sikre på, at han er den rigtige til at føre den spillestil videre i de kommende tre å
    r."

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-stil-med-alm/

    Syntes det er fint at det er noget af det bedste vi glimtvis ser fra holdet nu, der skal bygges på, og den spillestil der passer med vores traditioner.

    Håber han er god til at pege de rigtige spillere ud, der passer til strategien

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Godt kaldt.

      Det er fint med en ny træner på plads og så starter vi igen med en ny træner og ledelsen præsenterer ham lige som forgængerne som værende en fantastisk træner som man er stolte over at vi er i stand til st tiltrække, lidt lige som man prøver at få det til at lyde som om han havde nogle større muligheder. Samme opskrift man bruger når man køber den ene middelmådige spiller efter den anden og prøver at sælge nyheden til omverdenen som værende et godt køb senest med Okosun.
      Det mest positive er for mig at man ikke igen valgte en af de danske nul bonner, og jeg glæder mig meget til at se hvad han kan og hvad han står for.
      Men hvad får han at arbejde med, forventer ledelsen at nu bliver truppen pludselig en sten sikker top 6 klub med top 4 som ambitionen?
      Ja.

      Det her er en klassisk Thorborg-ansættelse, hvorfor jeg også kunne kalde den for 6 måneder siden. Vi tager bare det til enhver tid hotte navn på markedet vi kan få, det plejer at være i Danmark, men nu endte Niels Frederiksen med at forlænge, så vi måtte en tur over sundet i stedet, og så sætter vi vores lid til at træneren skal redde det hele. Det er samme mønster hver eneste gang og det går aldrig godt. Held og lykke til Alm siger jeg bare, han har sat sig i en uriaspost.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg hører han er en meget stille og velovervejet person. Vi må se. Har lige snakket med min kontakt fra VB. Det var bare ikke et godt match dengang men indrømmer at meget lå på dem også. Det var en klub i kaos og han trives bedst under ro og kontinuitet
        "Meget stille og velovervejet" er ja allerede et step op for os i hensigt af kommunikationen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Mærkeligt de offentliggør det nu. Han har en pokalfinale mod Hammerby den 30. maj, som kan give europæisk fodbold.
          Nogle der ved hvor den kan ses henne?
          siden 1887

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det var helt sikkert ikke en nem opgave, men at blive nr. 9 i 1. division, 6 point fra nedrykning, og ende under hold som Skive og Nykøbing, når man har spillere som Schoop, Allan Souza, Louati, Ba Loua, Bajza og rækkens bedste angriber i Vinicius, er sgu heller ikke just nogen overpræstation. Der kommer 20 spillere ind i løbet af den sæson han er i Vejle, men der kommer så også 18 nye ind i den følgende sæson, hvor Sormani er der, og da rykker de rimeligt suverænt op, selvom de endda mister Vinicius halvvejs.

            Det er svært at spinne hans Vejle-ophold som andet end et flop. Når man har rækkens dyreste hold og bliver 9 ud af 12, så er det ikke ret godt, uanset hvor mange der så er nye.
            Det synes jeg godt nok er at stramme den. Vejle skiftede jo stort hele holdet, kun 7 spiller blev tilbage og resten var hentet udefra. Opholdet kan godt kategoriseres som en katastrofe, men jeg synes det er at fordreje virkeligheden.

            Sousa kom desuden først til klubben et halvt år inde i den sæson og i den halvsæson scorede han 1 mål, 1 assist i 13 kampe.
            Schoop havde været uden spilletid i 9 måneder før han fik sin første kamp i Vejle
            Bajza var hentet i slovakisk 1. division
            Louati kom først til klubben samme tid som Sousa.

            Jeg indrømmer gerne at han skuffede i Vejle, men det var godt nok heller ikke de bedste betingelser han fik.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Har du noget input/info omkring ham? Tror du han er den rigtige mand?
              Husker ikke rigtig spillestil, men AIK var fast i top 4 i de 5-ish år han var i klubben, dog uden at nå HELT til top. Men en 2-3 sølvmedaljer blev det da til.

              Comment


                #37
                Som udgangspunkt en temmelig undervældende omgang, men lader mig gerne overbevise om noget andet. Også værd at bemærke, at OBs præsentation af ham lægger vægt på hans spillestil og ikke nævner talentarbejde med et ord. Tobiasen og Gustafsson virker også som to langt mere oplagte valg, hvis det rent faktisk er talentudvikling, der skal være i fokus i vores nye strategi - men noget tyder på, at det er en eller anden form for spillemæssigt udtryk, der er kernen..

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Det synes jeg godt nok er at stramme den. Vejle skiftede jo stort hele holdet, kun 7 spiller blev tilbage og resten var hentet udefra. Opholdet kan godt kategoriseres som en katastrofe, men jeg synes det er at fordreje virkeligheden.

                  Sousa kom desuden først til klubben et halvt år inde i den sæson og i den halvsæson scorede han 1 mål, 1 assist i 13 kampe.
                  Schoop havde været uden spilletid i 9 måneder før han fik sin første kamp i Vejle
                  Bajza var hentet i slovakisk 1. division
                  Louati kom først til klubben samme tid som Sousa.

                  Jeg indrømmer gerne at han skuffede i Vejle, men det var godt nok heller ikke de bedste betingelser han fik.
                  Jeg skriver heller ikke det var det bedste betingelser han fik. Jeg skriver at han kom til en klub der hentede en række gode spillere, nogle af dem er endda profiler i Vejle i dag, at de havde rækkens dyreste trup og at de endda også havde rækkens bedste angriber og topscorer i Vinicius. Er det en nem opgave og noget der bare skal blive til en sikker oprykning? Nej. Er det kritisabelt at ende i bunden og under flere halvtidsprofessionelle hold? Ja.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Godt kaldt.

                    Det er fint med en ny træner på plads og så starter vi igen med en ny træner og ledelsen præsenterer ham lige som forgængerne som værende en fantastisk træner som man er stolte over at vi er i stand til st tiltrække, lidt lige som man prøver at få det til at lyde som om han havde nogle større muligheder. Samme opskrift man bruger når man køber den ene middelmådige spiller efter den anden og prøver at sælge nyheden til omverdenen som værende et godt køb senest med Okosun.
                    Det mest positive er for mig at man ikke igen valgte en af de danske nul bonner, og jeg glæder mig meget til at se hvad han kan og hvad han står for.
                    Men hvad får han at arbejde med, forventer ledelsen at nu bliver truppen pludselig en sten sikker top 6 klub med top 4 som ambitionen?
                    det kunne man jo godt frygte.

                    jeg håber stadig vi får en ambitiøs plan, en der vil mere en bare medaljeslutspil og top 4. Målet bør være højere - som minimum medaljer, men selvfølgelig bliver det ikke næste år. Så håber der kommer en plan for HVORDAN vi så kommer i mål.

                    Selve snakken om top 6 - altså det er godt nok ikke mange point vi skal finde før vi havde sikret os en plads i år. Men tænker ikke det bliver lettere nu silkeborg og viborg kommer op - så mon ikke det bliver endnu en ekstremt tæt sæson med 6 hold der spiller om 2 pladser

                    Comment


                      #40
                      Vi kommer til at hente mindst 2 spillere fra den svenske liga eller som har spillet i den inden for de sidste par år, i det kommende transfervindue. Mindst 2!

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        "- I de sidste tre år har jeg arbejdet ud fra en 4-3-3-formation, og vi har spillet med stor tro på, at vi kan være bedre på bolden end modstanderen, mens vi defensivt har fokuseret på et hårdtarbejdende presspil."
                        Bliver spændende at følge
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Vi kommer til at hente mindst 2 spillere fra den svenske liga eller som har spillet i den inden for de sidste par år, i det kommende transfervindue. Mindst 2!
                          hvis bare det er kvalitetsspillere - så fint

                          Comment


                            #43
                            Velkommen til. Hvis vi kan fortsætte og tilmed udbygge vores aggressive udtryk/presspil, er det et godt udgangspunkt. Måske han kan videreudvikle vores unge spillere og trykke på genstart knappen f.e. for Sabbi, som har uden tvivl uforløst potentiale. Alm skal ihvertfald har en fair chance for at vise hvad hans filosofi står for.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              hvis bare det er kvalitetsspillere - så fint
                              Alexander Isak

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Ja.

                                Det her er en klassisk Thorborg-ansættelse, hvorfor jeg også kunne kalde den for 6 måneder siden. Vi tager bare det til enhver tid hotte navn på markedet vi kan få, det plejer at være i Danmark, men nu endte Niels Frederiksen med at forlænge, så vi måtte en tur over sundet i stedet, og så sætter vi vores lid til at træneren skal redde det hele. Det er samme mønster hver eneste gang og det går aldrig godt. Held og lykke til Alm siger jeg bare, han har sat sig i en uriaspost.
                                Netop, man regner med at nye overtrækstrøjer og kegler til træning er nok sammen med et trænernavn som Umidlbart lyder godt, så bliver der nok ro et års tid eller to indtil man opdager at den dygtige træner ikke kan forvandle et tilfældigt indkøbt middelmådigt spillermateriale til tophold.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X