Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Spændende! Så følger strategien nok om lidt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvad står han for altså hvilken spillestil ?
      "- I de sidste tre år har jeg arbejdet ud fra en 4-3-3-formation, og vi har spillet med stor tro på, at vi kan være bedre på bolden end modstanderen, mens vi defensivt har fokuseret på et hårdtarbejdende presspil."

      Comment


        #18
        Jeg tror han er alt for ALMindelig. Dog fører han OB til Europa League eller Conference League og AGF i første division.



        Og ja, jeg meldte mig ind for at skrive det.

        Comment


          #19
          Velkommen til. Ved intet om ham men håber det bedste. Er det en træner som kan videreudvikle unge talenter?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Velkommen til. Ved intet om ham men håber det bedste. Er det en træner som kan videreudvikle unge talenter?
            Han hedder jo også Andreas kan kun blive godt

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jopsen Se indlæg
              Jeg tror han er alt for ALMindelig. Dog fører han OB til Europa League eller Conference League og AGF i første division.



              Og ja, jeg meldte mig ind for at skrive det.
              Velkommen til

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Var det ikke også noget med han kom til Vejle. Dengang Vejle hentede alle de der nye spillere til klubben, ja nærmest et helt hold. Så var det jo heller ikke lige de nemmeste forudsætninger han havde der
                Det var helt sikkert ikke en nem opgave, men at blive nr. 9 i 1. division, 6 point fra nedrykning, og ende under hold som Skive og Nykøbing, når man har spillere som Schoop, Allan Souza, Louati, Ba Loua, Bajza og rækkens bedste angriber i Vinicius, er sgu heller ikke just nogen overpræstation. Der kommer 20 spillere ind i løbet af den sæson han er i Vejle, men der kommer så også 18 nye ind i den følgende sæson, hvor Sormani er der, og da rykker de rimeligt suverænt op, selvom de endda mister Vinicius halvvejs.

                Det er svært at spinne hans Vejle-ophold som andet end et flop. Når man har rækkens dyreste hold og bliver 9 ud af 12, så er det ikke ret godt, uanset hvor mange der så er nye.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Som semi-AIK'er, er jeg ret godt tilfreds :)
                  Har du noget input/info omkring ham? Tror du han er den rigtige mand?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jopsen Se indlæg
                    Jeg tror han er alt for ALMindelig. Dog fører han OB til Europa League eller Conference League og AGF i første division.



                    Og ja, jeg meldte mig ind for at skrive det.
                    Velkommen i hvert fald

                    Comment


                      #25
                      Jeg kender ikke rigtigt til ham, udover et mislykket ophold i Vejle, som dog var en klub i kaos dengang. Det ligner rent resultatmæssigt, at han har gjort det godt i Häcken, men jeg er ikke begejstret, især ift. en kandidat som Ole Tobiasen, som lød til at have nogle rigtigt spændende idéer ift. spillestil. Er der nogle, der kender til Alms spillestil? Hemmingsen beskriver den som "fysisk og fremadrettet" = tonserbold? Jeg ved ikke helt, om det passer på vores trup, men vi må give det en chance.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han hedder jo også Andreas kan kun blive godt

                        Ja. Og læste lige på Wikipedia at han arbejdede også som journalist efter spillerkarriere. Så stepper vi i hvert fald op i hensigt af kommunikation, interviews og offentlighedsarbejde i sammenligning med den aktuelle præstation der.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Mærkeligt de offentliggør det nu. Han har en pokalfinale mod Hammerby den 30. maj, som kan give europæisk fodbold.
                          siden 1887

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Velkommen til. Ved intet om ham men håber det bedste. Er det en træner som kan videreudvikle unge talenter?
                            Måske, men det er ikke noget han rigtigt har bevist i Häcken. De har solgt ret få spillere i den tid han har været i klubben og ikke for særligt store beløb, det er nok lavere end hvad der har været solgt spillere for i OB i samme periode. Han kan i hvert fald slet ikke sammenlignes med Gustavsson, som videreudviklet og været med til at skyde spillere af for flere hundrede millioner i de senere år, men han har så også været i en lidt større klub.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg


                              Ja. Og læste lige på Wikipedia at han arbejdede også som journalist efter spillerkarriere. Så stepper vi i hvert fald op i hensigt af kommunikation, interviews og offentlighedsarbejde i sammenligning med den aktuelle præstation der.
                              Jeg hører han er en meget stille og velovervejet person. Vi må se. Har lige snakket med min kontakt fra VB. Det var bare ikke et godt match dengang men indrømmer at meget lå på dem også. Det var en klub i kaos og han trives bedst under ro og kontinuitet

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Kaldte den allerede i december. I kunne jo bare have ringet OB, i stedet for at skulle vente et halvt år og spilde penge på Allan Gaarde.

                                https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...934#post269934
                                Godt kaldt.

                                Det er fint med en ny træner på plads og så starter vi igen med en ny træner og ledelsen præsenterer ham lige som forgængerne som værende en fantastisk træner som man er stolte over at vi er i stand til st tiltrække, lidt lige som man prøver at få det til at lyde som om han havde nogle større muligheder. Samme opskrift man bruger når man køber den ene middelmådige spiller efter den anden og prøver at sælge nyheden til omverdenen som værende et godt køb senest med Okosun.
                                Det mest positive er for mig at man ikke igen valgte en af de danske nul bonner, og jeg glæder mig meget til at se hvad han kan og hvad han står for.
                                Men hvad får han at arbejde med, forventer ledelsen at nu bliver truppen pludselig en sten sikker top 6 klub med top 4 som ambitionen?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X