Spændende! Så følger strategien nok om lidt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Andreas Alm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvad står han for altså hvilken spillestil ?
- Likes 2
Comment
-
Velkommen til. Ved intet om ham men håber det bedste. Er det en træner som kan videreudvikle unge talenter?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægVar det ikke også noget med han kom til Vejle. Dengang Vejle hentede alle de der nye spillere til klubben, ja nærmest et helt hold. Så var det jo heller ikke lige de nemmeste forudsætninger han havde der
Det er svært at spinne hans Vejle-ophold som andet end et flop. Når man har rækkens dyreste hold og bliver 9 ud af 12, så er det ikke ret godt, uanset hvor mange der så er nye.
- Likes 1
Comment
-
Jeg kender ikke rigtigt til ham, udover et mislykket ophold i Vejle, som dog var en klub i kaos dengang. Det ligner rent resultatmæssigt, at han har gjort det godt i Häcken, men jeg er ikke begejstret, især ift. en kandidat som Ole Tobiasen, som lød til at have nogle rigtigt spændende idéer ift. spillestil. Er der nogle, der kender til Alms spillestil? Hemmingsen beskriver den som "fysisk og fremadrettet" = tonserbold? Jeg ved ikke helt, om det passer på vores trup, men vi må give det en chance.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han hedder jo også Andreas kan kun blive godt
Ja. Og læste lige på Wikipedia at han arbejdede også som journalist efter spillerkarriere. Så stepper vi i hvert fald op i hensigt af kommunikation, interviews og offentlighedsarbejde i sammenligning med den aktuelle præstation der."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVelkommen til. Ved intet om ham men håber det bedste. Er det en træner som kan videreudvikle unge talenter?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja. Og læste lige på Wikipedia at han arbejdede også som journalist efter spillerkarriere. Så stepper vi i hvert fald op i hensigt af kommunikation, interviews og offentlighedsarbejde i sammenligning med den aktuelle præstation der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægKaldte den allerede i december. I kunne jo bare have ringet OB, i stedet for at skulle vente et halvt år og spilde penge på Allan Gaarde.
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...934#post269934
Det er fint med en ny træner på plads og så starter vi igen med en ny træner og ledelsen præsenterer ham lige som forgængerne som værende en fantastisk træner som man er stolte over at vi er i stand til st tiltrække, lidt lige som man prøver at få det til at lyde som om han havde nogle større muligheder. Samme opskrift man bruger når man køber den ene middelmådige spiller efter den anden og prøver at sælge nyheden til omverdenen som værende et godt køb senest med Okosun.
Det mest positive er for mig at man ikke igen valgte en af de danske nul bonner, og jeg glæder mig meget til at se hvad han kan og hvad han står for.
Men hvad får han at arbejde med, forventer ledelsen at nu bliver truppen pludselig en sten sikker top 6 klub med top 4 som ambitionen?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment