Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 7.5.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Ja, man må bare sige han bliver brugt. Der er ikke så meget at diskutere. Og hvem er jeg (Eller du) til at skulle være klogere end den som er ansat som træner i OB.
    Men nu er det jo isoleret set ikke en kvalitet at løbe meget. Ej heller at være teknisk stærk, hvis det bliver ved det teoretiske.

    man kunne også sige han er ekstremt langsomt, skidt på låget, skal bruge nogle chancer før han sparker den ind, ofte en hindring for hurtige offensive kombinationer og udfordret i at fungere i det fællesskab et fodboldhold er.
    Alle fodboldspillere i Suppen har plusser og minusser, ellers spillede de næppe i DK. Synes dog der er væsentligt flere plusser end minusser mht. Jebali

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Ja, man må bare sige han bliver brugt. Der er ikke så meget at diskutere. Og hvem er jeg (Eller du) til at skulle være klogere end den som er ansat som træner i OB.
      Men nu er det jo isoleret set ikke en kvalitet at løbe meget. Ej heller at være teknisk stærk, hvis det bliver ved det teoretiske.

      man kunne også sige han er ekstremt langsomt, skidt på låget, skal bruge nogle chancer før han sparker den ind, ofte en hindring for hurtige offensive kombinationer og udfordret i at fungere i det fællesskab et fodboldhold er.
      Hvor kommer den idé om, at Jebali ikke er en holdspiller, eller ikke kan indgå i fællesskabet, egentlig fra? Jeg synes alt jeg har set og hørt peger i modsatte retning. Ved folk, noget jeg ikke gør, eller hvad er baggrunden?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Hvor kommer den idé om, at Jebali ikke er en holdspiller, eller ikke kan indgå i fællesskabet, egentlig fra? Jeg synes alt jeg har set og hørt peger i modsatte retning. Ved folk, noget jeg ikke gør, eller hvad er baggrunden?
        Nej, tror at Jebali er en af holdets ledere. I omklædningsrummet og på banen hvor han i hvert fald går forrest og viser sig som leder.
        Tror denne i mine øjne forkerte indtryk om manglende holdspillerevner skyldes Jebalis første tid i OB hvor han spillede ofte ret langsomt og med mange drejninger og vendinger med bolden. Men er ret overbevist at han var ikke i fysisk god form dertid, der manglede de sidste 10% og han var langsomt, derudover var han ikke indspillet i holdet. Og så brugte han sin teknik at holde til mindst fast i bolden men det gav ikke resultat for holdet og virkede egoistisk. Men er overbevist at baggrunden var den manglende fysiske topform. Nu hvor han kom i omdrejninger ser man hvor god en holdspiller han er. Jebali har en rigtig god øje for medspillere og læsning af spillet og bruger det at sætte medspillere ind.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Vi er endnu ikke fuldstændigt sikret i hensigt af nedrykningsfare. Så vil gerne se Olli Lund som wingback på banen. Der skal slås i morgen og vi ved at vi får fight, erfaring og den rigtige mentalitet på banen med ham.
          jeg er klar over de fleste eksperter mv anser det som værende så godt som sikkert at vi ikke kommer i nedrykningsfare sådan for alvor.

          - Jeg har bare stadig virkeligt bange anelser - nederlag til AAB fredag er bestemt ikke usandsynligt - alt andet lige må det give Lyngby blod på tanden og de møder et hold der allerede er rykket ned - sejr til dem og så er afstanden kun 5 point med et indbyrdes opgør.

          Jeg håber så meget på en sejr fredag, men frygter det bliver rigtigt grimt de kommende runder.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Hvor kommer den idé om, at Jebali ikke er en holdspiller, eller ikke kan indgå i fællesskabet, egentlig fra? Jeg synes alt jeg har set og hørt peger i modsatte retning. Ved folk, noget jeg ikke gør, eller hvad er baggrunden?
            Jamen ud over hans spil, så tror jeg min holdning kommer fra den slatne offensiv, der har været jammerlig det meste af en sæson. Og meget har været prøvet, undtagen at prøve uden jebali. Over nogle kampe.
            Det har vi ikke set.

            Og så synes jeg ikke om, at en spiller er sikker på en startplads, lige meget hvor dårligt han spiller eller hvor træt han er. Om det så er Jønsson, jebali eller en tredje. Alle skal kunne miste deres startplads.

            derudover var jeg skuffet over jebalis udtalelser i vinter, om at han ville videre hvis vi glippede top 6. Der bekendte han kulør, men skiftede åbenbart mening. (Eller manglede andre muligheder)
            Så nu bygger vi holder op om i stedet..

            Comment


              #36
              FS bud på en opstilling.

              Mandé
              OL JT RØ JS
              AT
              ASO JJT
              IJ
              BK MF

              Det virker en kende mere offensivt end normalt.

              Glæder mig personligt rigtig meget til at se Østrøm, hvor han angiveligt satses på, på langt sigt.

              I øvrigt lyder det til Ryan er så klar at han er i spil til kampen i dag. Han var blev dog skånet sammen med Frøkjær igår og var ikke med de andre i Nyborg og træne, ligesom Kløve, Drachmann og KL, som med sikkerhed sidder ude sammen med en karantæneramt AJA.

              Det må også betyde CV træner med, men der blev tidligere på ugen nævnt at Khemdee lige pt. er foran ham til at blive sat i spil.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                FS bud på en opstilling.

                Mandé
                OL JT RØ JS
                AT
                ASO JJT
                IJ
                BK MF

                Det virker en kende mere offensivt end normalt.

                Glæder mig personligt rigtig meget til at se Østrøm, hvor han angiveligt satses på, på langt sigt.

                I øvrigt lyder det til Ryan er så klar at han er i spil til kampen i dag. Han var blev dog skånet sammen med Frøkjær igår og var ikke med de andre i Nyborg og træne, ligesom Kløve, Drachmann og KL, som med sikkerhed sidder ude sammen med en karantæneramt AJA.

                Det må også betyde CV træner med, men der blev tidligere på ugen nævnt at Khemdee lige pt. er foran ham til at blive sat i spil.
                Spændende opstilling. Dog bekymrende at det igen igen er en ny formation

                Comment


                  #38
                  Ja, det er efterhånden det man kigger efter. Har modstanderen karantæner, skader, kort pause fra seneste kamp osv....

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    FS bud på en opstilling.

                    Mandé
                    OL JT RØ JS
                    AT
                    ASO JJT
                    IJ
                    BK MF

                    Det virker en kende mere offensivt end normalt.

                    Glæder mig personligt rigtig meget til at se Østrøm, hvor han angiveligt satses på, på langt sigt.

                    I øvrigt lyder det til Ryan er så klar at han er i spil til kampen i dag. Han var blev dog skånet sammen med Frøkjær igår og var ikke med de andre i Nyborg og træne, ligesom Kløve, Drachmann og KL, som med sikkerhed sidder ude sammen med en karantæneramt AJA.

                    Det må også betyde CV træner med, men der blev tidligere på ugen nævnt at Khemdee lige pt. er foran ham til at blive sat i spil.
                    Mon ikke Den hedder Oliver som stopper og østrøm på backen.
                    Nogen der ved om Bernat er småskadet, eller om mandé reelt er 2. Målmand nu?

                    Dejligt hvis Fenger og bash er på toppen. Så skal de bare have lov til at prøve det nogle kampe.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Mon ikke Den hedder Oliver som stopper og østrøm på backen.
                      Nogen der ved om Bernat er småskadet, eller om mandé reelt er 2. Målmand nu?

                      Dejligt hvis Fenger og bash er på toppen. Så skal de bare have lov til at prøve det nogle kampe.
                      Jeg er ret sikker på det er med Oli som back. Når vi reelt spiller uden kanter i dag, så får backerne opgaven med at holde bredden fremad banen og her er Oli bare mere offensivt minded end Østrøm. Aab spiller også ''blot'' med Van Veert fremme, så Oli's fysik centralt bliver ikke så væsentligt som den f.eks. havde været imod sønderjyske med Wright på toppen.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                        Ja, det er efterhånden det man kigger efter. Har modstanderen karantæner, skader, kort pause fra seneste kamp osv....
                        Ja, desværre.. Jeg håber, at den støtte vi giver drengene fra RMN kan være med til at skræmme bolchestriberne væk ;)

                        Comment


                          #42
                          Jeg noterer, at Frø ikke er med i truppen. Drejer det sig om, at han er (små)skadet?

                          Frø’s udvikling er jeg virkelig ærgerlig over. Sammen med OC er han OB’s mest spændende spiller. De ting han kan, når han er god, er der få, der kan. Jeg håber virkelig, han bliver forløst i OB.

                          Og så er han en dejlig dreng, der stikker lidt ud. Det er tiltrængt i en trup med mange grå mus.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Jeg noterer, at Frø ikke er med i truppen. Drejer det sig om, at han er (små)skadet?

                            Frø’s udvikling er jeg virkelig ærgerlig over. Sammen med OC er han OB’s mest spændende spiller. De ting han kan, når han er god, er der få, der kan. Jeg håber virkelig, han bliver forløst i OB.

                            Og så er han en dejlig dreng, der stikker lidt ud. Det er tiltrængt i en trup med mange grå mus.
                            Han var ikke med i Nyborg igår. Ham og Ryan blev nævnt som nogen der var i spil, til kampen i dag, men de er nok ikke helt nået at blive klar.
                            Jeg synes også det er skide ærgerligt at han ikke har spillet mere dette forår end han har, men jeg håber han når at få de sidste kampe her, når vi forhåbentligt får os reddet endeligt efter i dag.

                            Comment


                              #44
                              Vi har haft en snak med Max Fenger op til kampen i aften.

                              http://obstruktion.dk/fenger-vi-skal-ud-over-stepperne/

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                FS bud på en opstilling.

                                Mandé
                                OL JT RØ JS
                                AT
                                ASO JJT
                                IJ
                                BK MF

                                Det virker en kende mere offensivt end normalt.

                                Glæder mig personligt rigtig meget til at se Østrøm, hvor han angiveligt satses på, på langt sigt.

                                I øvrigt lyder det til Ryan er så klar at han er i spil til kampen i dag. Han var blev dog skånet sammen med Frøkjær igår og var ikke med de andre i Nyborg og træne, ligesom Kløve, Drachmann og KL, som med sikkerhed sidder ude sammen med en karantæneramt AJA.

                                Det må også betyde CV træner med, men der blev tidligere på ugen nævnt at Khemdee lige pt. er foran ham til at blive sat i spil.
                                Khemdee er slet ikke i truppen i dag, men det er til gengæld Vestergaard.

                                Comment

                                Working...
                                X