Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 7.5.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg er ret sikker på det er med Oli som back. Når vi reelt spiller uden kanter i dag, så får backerne opgaven med at holde bredden fremad banen og her er Oli bare mere offensivt minded end Østrøm. Aab spiller også ''blot'' med Van Veert fremme, så Oli's fysik centralt bliver ikke så væsentligt som den f.eks. havde været imod sønderjyske med Wright på toppen.
    Jeg håber meget du har ret. Østrøm er fremtiden og det er hans naturlige plads. Og han får ikke tilfældige hjerneblødninger. Og oli er bedre offensivt. Den burde være helt klar.

    Comment


      #47
      Jeg har en billet til C1 i aften, hvis nogen har interesse? Den kan afleveres uden for stadion, omtrent 18.50, ganske gratis :). Angående kampen, lad os så se, om MH er i stand til at sætte spillerne op til en god præstation, eller, om det igen-igen bliver en gang tilfældighedernes spil. Lidt i klokken 21 ved vi, om de sidste kampe bliver uden noget videre at spille for, eller, om vi skal sidde ude på det yderste af stolerækkerne.

      Comment


        #48
        Ser ud til at man har været nød til at tage udebaneafsnittet i brug til dagens kamp.. Lige før man skulle prøve da man nok aldrig ville få chancen igen

        RMN v Udebane afsnittet

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
          Jeg har en billet til C1 i aften, hvis nogen har interesse? Den kan afleveres uden for stadion, omtrent 18.50, ganske gratis :). Angående kampen, lad os så se, om MH er i stand til at sætte spillerne op til en god præstation, eller, om det igen-igen bliver en gang tilfældighedernes spil. Lidt i klokken 21 ved vi, om de sidste kampe bliver uden noget videre at spille for, eller, om vi skal sidde ude på det yderste af stolerækkerne.
          Jeg undværer gerne spændingen

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg undværer gerne spændingen
            Det lugter fælt af uafgjort som begge klubber kan være fint tilfredse med.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Det lugter fælt af uafgjort som begge klubber kan være fint tilfredse med.
              Kunne jeg sagtens acceptere. Men hvornår har vi lige spillet uafgjort med Aab?

              Comment


                #52
                Mandé
                OL JT RØ JS
                AT
                ASO JJT
                IJ
                BK MF
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Mandé
                  OL JT RØ JS
                  AT
                  ASO JJT
                  IJ
                  BK MF
                  OB har selv sat det op med OL i midterforsvaret og RØ på backen. Håber inderligt, din version er rigtig.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    OB har selv sat det op med OL i midterforsvaret og RØ på backen. Håber inderligt, din version er rigtig.
                    Tror det er en fejl eller røgslør. De havde også meldt ud sidst en firemandkæde men vi spillede 3-5-2.
                    Og det ville være fuldstændigt idiotisk: Olli er bedre som back end som Ccf Robins hovedposition er cf og ikke back. Meeeeen, o.k., det er Hemmingsen som sætter holdet op og vi havde Fenger sidst som wingback, så...
                    Lad os bare håbe det bedste.
                    ​​
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Tror det er en fejl eller røgslør. De havde også meldt ud sidst en firemandkæde men vi spillede 3-5-2.
                      Og det ville være fuldstændigt idiotisk: Olli er bedre som back end som Ccf Robins hovedposition er cf og ikke back. Meeeeen, o.k., det er Hemmingsen som sætter holdet op og vi havde Fenger sidst som wingback, så...
                      Lad os bare håbe det bedste.
                      ​​
                      Enig. Men netop fordi det ikke giver nogen mening, ville det give mening, hvis det er den læsning, Hemme har valgt...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Tror det er en fejl eller røgslør. De havde også meldt ud sidst en firemandkæde men vi spillede 3-5-2.
                        Og det ville være fuldstændigt idiotisk: Olli er bedre som back end som Ccf Robins hovedposition er cf og ikke back. Meeeeen, o.k., det er Hemmingsen som sætter holdet op og vi havde Fenger sidst som wingback, så...
                        Lad os bare håbe det bedste.
                        ​​
                        Jeg skrev tidligere i tråden, at jeg regnede med oli som cf og Østrøm som højre back. Det modsatte giver mening for alle os, men for hemme der er alder og erfaring vigtigst. Ikke evner eller naturlig positioner. Østrøm spiller af nød, og derfor "gemmes" han væk på backen.

                        kan selvfølgelig være det er anderledes når kampen starter.

                        Comment

                        Working...
                        X