Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech's Proces

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er lidt svært, for når vi dumper sæsonen som helhed, er det jo bare fordi vi ser det i sort/hvid... Hvordan kan vi snart stille det op så..?

    Så længe tallene er rigtige, kan der da ikke være noget problem i det... ved mindre det er fordi man ikke vil se det...
    Det er da ok at i er en god del, der dumper sæsonen, men set i forhold til OBs målsætning så er slutresultatet et andet skulle jeg mene. Det er det jeg prøver at tage udgangspunkt i. Er der ikke noget fornuftigt i at sætte tingene mere op efter klubbens målsætning end ens egen? Jeg synes der skal være plads til begge, men klubbens målsætning vægter vel trods alt højere end din og min.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Det er da ok at i er en god del, der dumper sæsonen, men set i forhold til OBs målsætning så er slutresultatet et andet skulle jeg mene. Det er det jeg prøver at tage udgangspunkt i. Er der ikke noget fornuftigt i at sætte tingene mere op efter klubbens målsætning end ens egen? Jeg synes der skal være plads til begge, men klubbens målsætning vægter vel trods alt højere end din og min.
      Jeg giver helt ærlig ikke meget for disse målsætninger hvad angår placering, men jeg sagde dog inden sæsonen, at jeg troede på en 8 plads... men vi husker jo også hvordan ambitionen lød i starten af denne sæson fra klubbens side, hvilket man da også blev nød til at ændre, og selv den nye ambition har vi ikke kunne leve ret godt op til...
      ...men vi blev nr. 8 ja, men det er ikke som etableret midterhold, eller fordi tingene lykkedes...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Det er da ok at i er en god del, der dumper sæsonen, men set i forhold til OBs målsætning så er slutresultatet et andet skulle jeg mene. Det er det jeg prøver at tage udgangspunkt i. Er der ikke noget fornuftigt i at sætte tingene mere op efter klubbens målsætning end ens egen? Jeg synes der skal være plads til begge, men klubbens målsætning vægter vel trods alt højere end din og min.
        Klubben gik da bestemt med livrem og seler, da de efter 2 x 10. pladser melder ud, at vi skal ende som nr. 6 - 8!

        Kigger vi økonomisk på de hold som endte lige omkring os - så er jeg ihvertfald ikke interesseret i fremadrettet at skulle sammenligne OB med FCV, SønderjydskE og Randers FC - og det er jo rent faktisk det man gør når man accepterer sæsonen som værende godkendt!

        Selv om økonomien er dårlig så er den stadigvæk bedre end de nævnte klubber, og vi SKAL alle dage ende over dem i Superligaen - Slut prut finale!

        havde klubben ikke været handlingslammet i vinterpausen og hentet erstatninger for de langtidsskadede BK og EL - kunne det have set bedre ud!

        Jeg holder utroligt meget af Troels Bech - men jeg tror ikke på, at han er manden der skal føre OB op i toppen af ligaen - min tålmodighed er brugt op. Hvad Jesper Hansen angår, har han arbejdet med andres budgetter frem til nu - så han får lov til at vise hvad han kan i sommerpausen før jeg danner mig en mening om ham som sportschef.
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
        JM Barometer 1
        2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg giver helt ærlig ikke meget for disse målsætninger hvad angår placering, men jeg sagde dog inden sæsonen, at jeg troede på en 8 plads... men vi husker jo også hvordan ambitionen lød i starten af denne sæson fra klubbens side, hvilket man da også blev nød til at ændre, og selv den nye ambition har vi ikke kunne leve ret godt op til...
          ...men vi blev nr. 8 ja, men det er ikke som etableret midterhold, eller fordi tingene lykkedes...
          Hvad mener du at ambitionen var ved sæsonstarten? Jeg er ret sikker på at det var "vejen til toppen går henover midten". Det tolker jeg som en midterplacering.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
            Klubben gik da bestemt med livrem og seler, da de efter 2 x 10. pladser melder ud, at vi skal ende som nr. 6 - 8!

            Kigger vi økonomisk på de hold som endte lige omkring os - så er jeg ihvertfald ikke interesseret i fremadrettet at skulle sammenligne OB med FCV, SønderjydskE og Randers FC - og det er jo rent faktisk det man gør når man accepterer sæsonen som værende godkendt!

            Selv om økonomien er dårlig så er den stadigvæk bedre end de nævnte klubber, og vi SKAL alle dage ende over dem i Superligaen - Slut prut finale!

            havde klubben ikke været handlingslammet i vinterpausen og hentet erstatninger for de langtidsskadede BK og EL - kunne det have set bedre ud!

            Jeg holder utroligt meget af Troels Bech - men jeg tror ikke på, at han er manden der skal føre OB op i toppen af ligaen - min tålmodighed er brugt op. Hvad Jesper Hansen angår, har han arbejdet med andres budgetter frem til nu - så han får lov til at vise hvad han kan i sommerpausen før jeg danner mig en mening om ham som sportschef.
            Mht det markerede: Det kommer da vist an på, hvordan man definerer bedre økonomi. Pengene fosser ud i stride strømme af OB's kasse, mens fx. Sønderjyske tjener ganske gode penge...til gengæld har OB større omsætning, men hvad hjælper det, når pengene alligevel fosser ud af kassen?
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
              Kigger vi økonomisk på de hold som endte lige omkring os - så er jeg ihvertfald ikke interesseret i fremadrettet at skulle sammenligne OB med FCV, SønderjydskE og Randers FC - og det er jo rent faktisk det man gør når man accepterer sæsonen som værende godkendt!

              Selv om økonomien er dårlig så er den stadigvæk bedre end de nævnte klubber, og vi SKAL alle dage ende over dem i Superligaen - Slut prut finale!

              havde klubben ikke været handlingslammet i vinterpausen og hentet erstatninger for de langtidsskadede BK og EL - kunne det have set bedre ud!
              Kender du til fakta vedrørende klubbens økonomi eller er det noget du tror, nåt du skriver hvem vi er stærkere end. Vi er på ingen måde i en situation hvor vi bare kan handle fordi 2 af vores 3 nok bedste spillere er skadet. At kalde klubben handlingslammet når man samtidig skære ind til bennet er lidt snævert synet synes jeg.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Hvad mener du at ambitionen var ved sæsonstarten? Jeg er ret sikker på at det var "vejen til toppen går henover midten". Det tolker jeg som en midterplacering.
                Jeg er 100 procent sikker på den hed top-5 og Europa... men efter en række nederlag, bla. på 3-6 til AGF, som så førte til vi lå nr. 10, så ændrede man målsætningen til det du skrive der...

                ... men ja det er svært helt præcist at overskue hvad OBŽs målsætning er, der har vel været en 4-5 udmeldinger siden TB kom til...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                  Klubben gik da bestemt med livrem og seler, da de efter 2 x 10. pladser melder ud, at vi skal ende som nr. 6 - 8!

                  Kigger vi økonomisk på de hold som endte lige omkring os - så er jeg ihvertfald ikke interesseret i fremadrettet at skulle sammenligne OB med FCV, SønderjydskE og Randers FC - og det er jo rent faktisk det man gør når man accepterer sæsonen som værende godkendt!

                  Selv om økonomien er dårlig så er den stadigvæk bedre end de nævnte klubber, og vi SKAL alle dage ende over dem i Superligaen - Slut prut finale!

                  havde klubben ikke været handlingslammet i vinterpausen og hentet erstatninger for de langtidsskadede BK og EL - kunne det have set bedre ud!

                  Jeg holder utroligt meget af Troels Bech - men jeg tror ikke på, at han er manden der skal føre OB op i toppen af ligaen - min tålmodighed er brugt op. Hvad Jesper Hansen angår, har han arbejdet med andres budgetter frem til nu - så han får lov til at vise hvad han kan i sommerpausen før jeg danner mig en mening om ham som sportschef.
                  Du har nok lige læst Leif Rasmussens klumme i stiften idag :-) nærmest ordret det han skriver.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg er 100 procent sikker på den hed top-5 og Europa... men efter en række nederlag, bla. på 3-6 til AGF, som så førte til vi lå nr. 10, så ændrede man målsætningen til det du skrive der...

                    ... men ja det er svært helt præcist at overskue hvad OBŽs målsætning er, der har vel været en 4-5 udmeldinger siden TB kom til...
                    Der blev ikke meldt nogen målsætning ud, før efter transfervinduet var lukket. Og der blev der meldt 5-8 ud.

                    Jeg kan sgu ikke huske, om det var før eller efter AGF-kampen.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Det er noget af en omgang at gå i gang med alle sammen, men ideen er da prisværdig. Jeg mener dog at snakken vil blive meget bedre af at tale om helheden. Det der ligges op til, synes jeg, og det som pt også sker i tråden er at ny kommer det til at fyge rundt med alle mulige tal der nøgent får lov at stå som facit. Hvad hjælper det at vi eksempelvis er blevet 1 til 2 procent dårligere siden sidste sæson i et eller andet, hvis truppen er anderledes, hvis nøglespillere har været ude næsten hele sæsonen osv Det er bare nogle af få spørgsmål som popper op i hovedet på mig ved gennemgang af de forskellige svar.
                      Du har da ret, men faktisk er det Bech i egen person, som jeg har ladet mig inspirere af, for det er jo netop den måde, han betragter processen på. Altså at man har den store proces, som er det samlede resultat, men også de mange små sideløbende processer, som en motorvej og dets mindre forbindingsveje.

                      Men jeg skal nok forsøge, at gennemgå punkterne mere grundigt, evt. samle op på øvrige indspark, og så ende op med noget, der måske godt kunne ligne den interne evaluering.

                      Comment


                        #71
                        Jeg mener nu ikke helt man kan måle det på tal, eller statistiker for den sags skyld. Vi er igang med noget helt nyt i OB. Pengene er små og målet er 6-8 samt større kendskabsgrad og øget interesse for Øens Hold. Det mener jeg er opnået!!
                        Jeg er super spændt fremadrettet. Næste sæson, SKAL give en bedre placering på samme tid som at talenterne skal have spilletid og vi skal af med de dyre drenge. En svær - men opnåelig målsætning.

                        Drømmen er vel lidt at lave en AaB, dortmund, Atletico - talenter af egen række, løbe for hinanden og så bare dø med støvler på.

                        En sæson mere - hvis ingen fremskridt må vi have en anden træner ind. Men ikke før det - kontinuitet er nøgleordet.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Der blev ikke meldt nogen målsætning ud, før efter transfervinduet var lukket. Og der blev der meldt 5-8 ud.

                          Jeg kan sgu ikke huske, om det var før eller efter AGF-kampen.
                          Vi var længere henne end da vinduet lukkede, og også end AGF kampen, og man erkendte at en placering i toppen ikke var realistisk, hvilket vel må forstås som at den forrige målsætning på den ene eller anden måde stadig var aktiv... Og TB stod også sidste sommer og sagde at OB var en klub der meget hurtigt så sig selv i toppen igen... 12 måneder senere står han og forsvarer en 8. plads... Den nye målsætning var sikkert én af mulighederne i noget tid, men jeg forestiller mig det var fordi vi ramte 10. pladsen at den kom lige præcis på det tidspunkt den kom...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Du har da ret, men faktisk er det Bech i egen person, som jeg har ladet mig inspirere af, for det er jo netop den måde, han betragter processen på. Altså at man har den store proces, som er det samlede resultat, men også de mange små sideløbende processer, som en motorvej og dets mindre forbindingsveje.

                            Men jeg skal nok forsøge, at gennemgå punkterne mere grundigt, evt. samle op på øvrige indspark, og så ende op med noget, der måske godt kunne ligne den interne evaluering.
                            Jeg vil også prøve at tage fat i det når jeg lige får lidt tid til det en af dagene
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Vi var længere henne end da vinduet lukkede, og også end AGF kampen, og man erkendte at en placering i toppen ikke var realistisk, hvilket vel må forstås som at den forrige målsætning på den ene eller anden måde stadig var aktiv... Og TB stod også sidste sommer og sagde at OB var en klub der meget hurtigt så sig selv i toppen igen... 12 måneder senere står han og forsvarer en 8. plads... Den nye målsætning var sikkert én af mulighederne i noget tid, men jeg forestiller mig det var fordi vi ramte 10. pladsen at den kom lige præcis på det tidspunkt den kom...
                              Du husker altså forkert, men hvordan fanden skal man bevise det Jeg vil prøve at se om jeg kan finde noget.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Vi var længere henne end da vinduet lukkede, og også end AGF kampen, og man erkendte at en placering i toppen ikke var realistisk, hvilket vel må forstås som at den forrige målsætning på den ene eller anden måde stadig var aktiv... Og TB stod også sidste sommer og sagde at OB var en klub der meget hurtigt så sig selv i toppen igen... 12 måneder senere står han og forsvarer en 8. plads... Den nye målsætning var sikkert én af mulighederne i noget tid, men jeg forestiller mig det var fordi vi ramte 10. pladsen at den kom lige præcis på det tidspunkt den kom...
                                Nå men jeg syens at vi begge har lidt ret. Se nu her. Det er ikke en officiel målsætning, men Jesper Hansen siger det som jeg sagde var målsætningen. Nemlig at vejen til toppen går via midten. Artiklen er fra starten af september

                                http://www.bold.dk/nyt/Tilfredse-OB-...r-maalsaetning
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X