Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Sønderjyske-OB 02.05.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Svært at sige. Men han næsten brændte for at sige noget mere i dag. Men desværre var det rent mikrofon holder og der blev ikke fulgt op. Han gav dem anledning flere gange uden de greb bolden
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMåske ikke det værste med nederlaget i dag. Nu må de stoppe med alt den snak om plads 7 og NT SKAL se at det duer ikke med Hemmingsen hverken som sportschef eller som træner. Alt den snak om "too-6-trup" og JM alt for svingende resultater. Hemmingsen lykkes ikke at levere med den trup i nedrykningsspil. Tager gerne en plads ti pga af bedre målforskel end Lyngby hvis det betyder at vi får en ægte nystart uden Hemmingsen. Det er deprimerende at en gammel klublegende selvdemonterer sig på den måde. Men det går bare ikke mere. Han ødelægger klubben.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
Man kan håbe nogen følger op. Så det ikke, men Bash er ikke en type, der finder sig i alt. Heldigvis.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Andlox, jeg er bestemt ikke uenig i din vurdering af MH arbejde for OB. Jeg synes blot, vi skal huske, at MH ikke har ansat sig selv. Fejlen ligger alene hos NT, som jeg har sagt lige siden MH blev ansat. Husk ingen medarbejdere kan forpligtes udover deres evner."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Der har du selvfølgelig ret. Men af Thorborgs dårlige beslutninger er ansættelsen af Hemmingsen vel den værste.
Men Hemmingsen ligner en Top 3-4 stykker efterhånden
Comment
-
Efter endnu en forfærdelig kamp med mærkelige træner dispositioner har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil have besvaret. Er MH fuldstændig enerådig omkring holdopstilling og taktik, eller hvad er HH og TH`s roller som hjælpetrænere i teamet. Jeg håber nogen har intern viden, for jeg nægter at tro, at hjælpetrænerne har så ringe fodboldforstand. Det uheldige er selvfølgelig, at MH er deres chef.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægEfter endnu en forfærdelig kamp med mærkelige træner dispositioner har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil have besvaret. Er MH fuldstændig enerådig omkring holdopstilling og taktik, eller hvad er HH og TH`s roller som hjælpetrænere i teamet. Jeg håber nogen har intern viden, for jeg nægter at tro, at hjælpetrænerne har så ringe fodboldforstand. Det uheldige er selvfølgelig, at MH er deres chef.
Men Hemme er den gamle type, så mit bud er, at han bruger den opstilling som Niels har prøvet dagen før i football manager. Ved godt det er sort humor, men situationen er jo grotesk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDet er utroligt, at der ikke er nogle der har sagt til Okusun, at han skal løbe feltet når OB bare nærmer sig modstanderens felt. I stedet løber han rundt og vil spille med. I feltet dit store drog"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Hemmingsen kommenterer på Gustafsson,Fenger og Kløve
https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-...ens-gustafsson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHemmingsen kommenterer på Gustafsson,Fenger og Kløve
https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-...ens-gustafsson
Man undres over, at trænineren ikke er klar på ay modstanderen skifter formation. Riddersholm ændre hele tiden, så....
Lad nu Hemmingsen få et job han magter, som hjælpetræner, eller ansæt en sportsdirektør.
Jeg har medlidenhed med ham, det er ikke sjovt at være utilstrækkelig, og hvis Hemme ikke har opdaget at han er underfrankeret i forholdt til opgaverne, så er den først rigtig gal.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægEfter endnu en forfærdelig kamp med mærkelige træner dispositioner har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil have besvaret. Er MH fuldstændig enerådig omkring holdopstilling og taktik, eller hvad er HH og TH`s roller som hjælpetrænere i teamet. Jeg håber nogen har intern viden, for jeg nægter at tro, at hjælpetrænerne har så ringe fodboldforstand. Det uheldige er selvfølgelig, at MH er deres chef.
Comment
Comment